Blauwe Suzuki DRZ400S gejat in Amsterdam

HoleInOne

Rookie
14 jan 2006
3
0
Utrecht
Afgelopen nacht (10 jun) is mijn motor gejat. Hij stond op de brommer/motor parkeerplaats tussen station Rai en WTC in amsterdam. Ergens tussen 20.30u en 0.20u is iemand er mee vandoor gegaan.
Persoonlijk snap ik er helemaal niets van want hij was omringt door dure ( en courante) scooters.

Hij heeft een blauw 17 ltr tank, KTM wielen 17" en een fietsenteller -voetje op stuur.
De echter kenner ziet ook dat er een SM motorblok onder zit met een niet-originele uitlaat.

Willen jullie je ogen open houden of je hem ergens ziet rijden of te koop ziet staan?

oja: De knipperlichten zijn allemaal origineel behalve rechts-achter. Dat is een platte zwarte vanwege de uitlaat. Daardoor heeftie ook een 'zenuwachtig' knippertje.
full
 
Toen ze die van mij hadden gejat gingen ze ermee richting de bijlmer waarna ze hem dumpte toen ze de politie zagen.. Dus maybe dat hij daar ergens staat..
 
Hmm ik ga morgen misschien nog het centrum in. Ookal kom ik daar niet. ik hou de aankomende tijd zeker mijn ogen open ;)

Heb je misschien nog een duidelijkere foto van de motor in zijn geheel? Is voor mij in ieder geval wat makkelijker (A)
 
@TS: je mag mijn slaghout wel gebruiken en breken op het hoofd van de daders!

succes ermee
 
Wat een waardeloze rotstreek :(
Hopelijk wordt die weer terug gevonden.


Heb in het archief nog 2 foto's gevonden van de zomerrit, niet zo heel duidelijk maar toch,


blauw.JPG


offroad1.JPG
 
Owkeej. Dit begint irritant te worden, Er is ook al een Dorsoduro in Osdorp gejat.

Mooit k*t. Sterkte.
 
ik zal ook voor je opletten of er wat aangeboden word of dat ik hm zie rijden

sterkte ermee
 
Klote man ik heb m voor je in het MFA (amsterdam) topic voor je gepost hoop dat die snel gevonden word.
 
Klote kerel!. Hopelijk vind men hem snel terug.

Ik heb zo'n vermoeden dat men steeds meer dit soort machine's jat om overvallen(hier of in het buitenland) mee te doen en motorcooters wat minder voor dat doel is aan het gebruiken(met zo'n machine kun je grover te werk gaan), deze zijn kwetsbaarder.
 
Zeer gewild bij hit and runs vrees ik B|

Dit type wordt inderdaad veel gebruikt voor illegale activiteiten zoals tasjes uit open auto ruiten en overvallen. Gaat ze niet om het verkopen en daarom lieten ze de scooters met rust.

Zal me ogen open houden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan