Grootsche opruiming! Bodemprijzen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
misschien morgen zelfs al! De chauffeur in mijn regio is vrij fanatiek, die haalt zijn hele route wel op 1 dag. :)
 
large


Goei chauffeur! :Y Heb er meteen gebruik van kunnen maken. Thanks voor de snelle afhandeling! *D
 
Ik las dat er aan de topkuip en zijkuipen gedremelt was. Zijn deze pas gemaakt op elkaar voor een yzf soms?

(heb nl nog zo'n ding naast de schuur staan?
 
Ik las dat er aan de topkuip en zijkuipen gedremelt was. Zijn deze pas gemaakt op elkaar voor een yzf soms?

(heb nl nog zo'n ding naast de schuur staan?

Ze zijn afkomstig van een YZF750, ik heb ze pas gemaakt op en R1 2005 topkuip (heb ik ook te koop)
 
Als jij het komt ophalen voor 3,- vind ik het prima. Als ik het moet inpakken en naar het postkantoor moet gaan + bankrekening checken komen we toch al gauw aan de 20,- :+
 
Als jij het komt ophalen voor 3,- vind ik het prima. Als ik het moet inpakken en naar het postkantoor moet gaan + bankrekening checken komen we toch al gauw aan de 20,- :+

:o das nog meer dan die 15 euro :o

Nee gekheid maar woon in het hoge noorden dus dat wordt hem niet :(
 
Als jij het komt ophalen voor 3,- vind ik het prima. Als ik het moet inpakken en naar het postkantoor moet gaan + bankrekening checken komen we toch al gauw aan de 20,- :+

1x andermaal :+

Dan help ik je wel van het plastic af,pm je rek nr maar incl bedrag en verzendkosten dan pm ik m,n adres.


Groeten Magnamannetje.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Goei chauffeur! :Y Heb er meteen gebruik van kunnen maken. Thanks voor de snelle afhandeling! *D

Jaaaa daar past ie zeker onder!

full


edit: ik had toen ook een 1100. Voor en achter 3-spaaks gsxr 1990 velgen in gehangen. Dat ding reed zo fijn en gruwelijk hard! 270km op de autobahn mee gehaald. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik hem heb ingeruild op een nieuwere gsxr 1100W!
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn afkomstig van een YZF750, ik heb ze pas gemaakt op en R1 2005 topkuip (heb ik ook te koop)

Maak eens een mooi prijsje; topkuip, zijkuipen en spiegels.

Ik heb niet echt veel belangstelling moet ik erbij zeggen,(ivm met spuiten wat ook weer lekker in de papieren loopt) maar misschien wel een leuk winterprojectje.
 
Geld voor het plastic is onderweg naar je John,jammer dat de uitlaat te lang is ik kan maar 45 cm kwijt op m,n project....
Is n mooi pijpje vindt je vast wel iemand voor,dus verkapte kick ;)

Groeten Magnamannetje.
 
Jaaaa daar past ie zeker onder!

[afbeelding]

edit: ik had toen ook een 1100. Voor en achter 3-spaaks gsxr 1990 velgen in gehangen. Dat ding reed zo fijn en gruwelijk hard! 270km op de autobahn mee gehaald. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik hem heb ingeruild op een nieuwere gsxr 1100W!

Zonde! Slabby is véél leuker. Ik moet ook nog eens 17inchers scoren maar voorlopig nog niet. Heb er net hagelnieuwe bridgestones onder. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan