MF Gooi en Vechtstreek deel *76*

Status
Niet open voor verdere reacties.
O ja, voor alle CPZmeiden a.s. maandag:


Had vandaag wat gezeik bij de technische keuring. Remblokken aan de binnenkant voor zouden versleten zijn dus afgekeurd... :/ Kon bij hun wel nieuwe kopen... Yeah right!!! :X

Heb gisteren nog mun voorvelg geswopt voor de plakbandjes en meteen de klauwen/blokken gangbaar gemaakt en gecheckt. Was niks mis mee.

Na enig protest kreeg ik het voordeel van de twijfel.



Mijnsinziens prima dat er gekeurd/gecontroleerd wordt op dit soort zaken maar het begint mij wel heel erg commercieel te worden allemaal.

Wees dus gewaarschuwd en check je motor van te voren op dit soort zaken. Andere gozer werd wel geweigerd (maar die waren dan ook echt op)
 
Nja, je had tenminste een keuring :P
Bij het CRT op Assen...

Bij het Parc Ferme...
Ja het is een motor :Y
Oke, rijden maar :?
 
Liggen al nieuwe blokkies klaar bij Cor. Morgen effies oppikken maar ik wissel ze nog niet. Ben benieuwd of ze er volgende week weer over beginnen :P
 
Leuk dat het dagje op het circuit is bevallen.

Begin nu zelf wat meer vertrouwen in mij en de motor te krijgen bochtjes gaan al wat beter. Zal nog wel even duren maar er is vooruitgang :P
 
Liggen al nieuwe blokkies klaar bij Cor. Morgen effies oppikken maar ik wissel ze nog niet. Ben benieuwd of ze er volgende week weer over beginnen :P

Gewoon zeggen: "Ja maar dit zijn nieuwe" *D
Ben alleen even een weekje naar de eifel geweest O-)

:')
 
Leuk dat het dagje op het circuit is bevallen.

Begin nu zelf wat meer vertrouwen in mij en de motor te krijgen bochtjes gaan al wat beter. Zal nog wel even duren maar er is vooruitgang :P
Komt vanzelf weer :Y


Rustig opbouwen...
 
Een slang ;)















@ Controle... vink perfect. Zeker als ze ook nog blokjes bij zich hebben :Y
:^

Zoals ik al zei: prima!


Maar de zin: "afgekeurd, daar kun je nieuwe halen" kwam er iets te gelikt uit...

Zeker als je zelf weet dat ze nog prima zijn.
 
:^

Zoals ik al zei: prima!


Maar de zin: "afgekeurd, daar kun je nieuwe halen" kwam er iets te gelikt uit...

Zeker als je zelf weet dat ze nog prima zijn.
Wil het graag geloven jah, makkelijk zakken vullen bij degene die niet zelf de fiets onderhouden. :/

Hoeven ze bij mij ook niet mee aan te komen. :N
 
een goedenavond :W

Lekker dagje gehad op Zandvoort. Samen met Toos.
Eerste keer voor mij dus in groep 1 begonnen. Ging erg lekker.
Laatste sessies kon een stuk harder maar de marshall hield het rustig omdat anders niet iedereen het bij kon houden :P
Dit keer ook alles heel gehouden ;)

Volgende week groep 2. Hoop dat ik daar wat meer kan leren.
En nou maar hopen dat het goed weer is.
Klinkt goed! Ook al lijkt het alsof je je qua tempo verveeld; juist dan kan je heel erg bezig zijn met perfecte lijnen rijden/zoeken en dat is ook juist de reden waarom het wat rustiger aan gaat. Denk dat je onbewust toch een heleboel geleerd hebt vandaag. De kunst is juist bij alle snelheden met techniek te blijven rijden :Y Succes volgende week, hopelijk hebben jullie weer zulk lekker weer!
 
:^

Zoals ik al zei: prima!


Maar de zin: "afgekeurd, daar kun je nieuwe halen" kwam er iets te gelikt uit...

Zeker als je zelf weet dat ze nog prima zijn.
Klopt, maar ook die gasten maken fouten natuurlijk.


Ik vind het wel een erg veilig idee dat ze goed controleren.














@ Achi: Werkze!
 
Je komt echt vanalles tegen in het water *D


full
 
Vind die controle ook wel goed. Geen onnodig risico lopen, maar als je remblokken nog niet op zijn moeten ze je geen andere aan proberen te smeren. Het is natuurlijk ook je eigen verantwoordelijkheid dat je motor in goede staat is. Veiligheid staat voorop :)

Hehe wel een vette foto :D
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje...


Wat te doen bij een grote bout waarvan de kop afgebroken is, maar het schroefdraad nog wel 1cm uitsteekt. De nodige WD40 en kruipolie is er de afgelopen dagen al opgespoten. Met een goede tang erom kreeg ik er een geen beweging in, ja wel in de tang :P

Vanavond met een dremel in het midden een gleuf geslepen en geprobeerd om met een grote platte schroevendraaier het los te draaien. Maar helaas, geen beweging in te krijgen... maar ondertussen wel die gleuf aan gort gedraaid |(

Dan maar helemaal uitboren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan