Zijspan agenda (zie OP)

JanFillemJansen

MF veteraan
1 jan 2007
7.255
3
In dit topic kunnen we elkaar tippen over motor/zijspan gerelateerde evenementen en/of treffen of wat dan ook. Hoeft dus niet per definitie alleen zijspan evenement te zijn. Gewoon met ons ploegje zijspannen ook naar andere dingen. Altijd gezellig. Hou dus vooral deze OP in de gaten!

Was het een gezellige boel? Post dan hier je verhaal. MET FOTO'S!!!


Site Muizebal met internationale Rally's: Rally List - LPMCC.net




JFJ in "Zijspan agenda (zie OP)"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou dat zou idd kunnen. Maar ik hoop dat de mod's hem toch hier laten staan. net als dat we een eigen subforum hebben is ook zijspan gerelateerde wiwtd hier neer te zetten.

Algemeen is het inderdaad, maar ook weer gelinkt aan het zijspantreffen.
Dat is trouwens vastgesteld op 7 april 2012.
 
Laatst bewerkt:
Ja dit weekeind is er in Vortum Mullem het internationale Motoguzzi treffen, deze mag dus zeker blijven staan want het zijspangehalte op het Guzzitreffen is erg hoog.
Zo staat er elk jaar een Guzzi met een schwenker bak(erg mooie combi).
 
Mooi initiatief, zet ik deze er ook bij;

London Sidecar-rally

Misschien ff lijstje maken :X

- 18 t/m 20 juni - Twiede Kolk Treffen, Genemuiden
- Internationale Guzzitreffen, Vortum Mullem

- 7 t/m 11 juli - London Sidecar-Rally, Perfleet (UK)

- 27 t/m 29 augustus - Erogespann, Weiswampach (Lux)

2011

- 8 t/m 10 april - Zijspantreffen, Genemuiden

:+ :P
 
3e weekend in Januari in België, Oostende: zijspantreffen van MTvO.
ook bekend van het sinterklaastreffen in december, het is dan heel gezellig in het centrum van Oostende :Y
info op Index
 
:Y :Y

Feestzaal is groot genoeg, en de bar goed gevuld met een uitgebreid assortiment begreep ik
:P





:+ ;)


Zaal is grot genoeg en kampeermogelijkheden bij het dijkje of een andere camping in de buurt. Ik denk alleen dat ik het maar niet hier neer zet maar iedereen een PM stuur. Dan houd ik nog een beetje grip op wie er allemaal komen.
 
3e weekend in Januari in België, Oostende: zijspantreffen van MTvO.
ook bekend van het sinterklaastreffen in december, het is dan heel gezellig in het centrum van Oostende :Y
info op Index

En.. gaan de heer en mevrouw Enigma1500 daar nog gezellig heen?
Lijkt ons eigenlijk ook wel heel leuk...

OP vernieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Dit topic maar weer eens even omhoog schoppen.

Op 18 en 19 december a.s. organiseren we in Genemuiden een klein wintertreffen.
Dit zal redelijk het zelfde zijn als het zijspantreffen. Dus aankomst, eventueel ritje, bbq en een live band s'avonds. Het is een evenement voor zijspannen en solo motoren.

Graag hoor ik of hiervoor belangstelling is. Dan kan ik er een nieuw topic voor openen desnoods.

Edit: Hier is het inmiddels te vinden: Wintertreffen Genemuiden.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen die het leuk vinden te treffen op het jaarlijkse Blubbertreffen nabij Steenwijk?

Gezellig treffen met groot kampvuur en straffe bands. Ik ga jaarlijks. Wij zijn er meestal rond 17.00 op de zaterdag en gaan zondag weer op huis aan. Ben te herkennen aan de gele Voxan.

Let me know!
 
dit jaar even niet... (is dan nog maar drie weken voor de uitgerekende datum van onze gezinsuitbreiding....)
al zit ik nog wel steeds in dubio om misschien eind van de middag/begin van de avond even een paar frisjes te komen drinken totdat ik niemands humor meer begrijp en dan weer terug te rijden..... (is ook behelpen.... weet het, maar misschien toch net even beter dan niets...)

maar dat weet ik dus nog niet zeker... ligt er een beetje aan hoe de zaken er dan voor staan...

heb alwel vast een andere tip; het altes elefantentreffen am Nurburgring 18 tm 20 februari
Startseite

ik ga er deze keer zeker weer heen. was afgelopen jaar mijn eerste keer en bij -12 en een lekker beetje sneeuw was het op de transalp al goed te doen en volop genieten, deze keer mag het span mee, zodat het vuurkorfje ook mee kan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan