Zijspan agenda (zie OP)

bij de long coats komen ook altijd wel aardig wat zijspanen. zijn er meer van hiet die dit weekend naar gaselternijveenschemond komen. :]
full
 
kan niet zijn dat jij de andere 20 x geweest bent dan ik ( is nu de 30ste keer ) dus moeten we mekaar al dikwijls tegen gekomen zijn daar :)

is wel niet makkelijk als er geen gezicht achter het span zit , maar nog moeilijker bij mij , verander zo vaak van span _O-

ik heb met stift DAF400 op m'n tank geschreven, voor de herkenbaarheid :)
 
Daarmee ben je nog niet klaar. Gewoon lekker naar het feestje in Genemuiden *O*
 
zijn er nog mensen van dit forum die dit weekend met de sintmarun mee doen ?
full


het is hier op steenworp afstand . mijn lijkt het ook wel eens leuk om hier aan mee te doen.
maar eens even in verdiepen. www.sintmarun.nl
 
Laatst bewerkt:
Net terug van Berlaar , was weer goed , blijven slapen , was ook nodig ...

Zelf niet gemingeld met de Nederlandse MF -boy's (sabre met de alu bak achterop en een ganse zwarte rat ) waren allemaal Franstalingen in mijn omgeving....
Kan geen foto's plaatsen , heb er geen genomen....

PS , verznellingsbak heeft het ook tot nu gehouden :o)
 
Net terug van Berlaar , was weer goed , blijven slapen , was ook nodig ...

Zelf niet gemingeld met de Nederlandse MF -boy's (sabre met de alu bak achterop en een ganse zwarte rat ) waren allemaal Franstalingen in mijn omgeving....
Kan geen foto's plaatsen , heb er geen genomen....

PS , verznellingsbak heeft het ook tot nu gehouden :o)


dat was ik waarschijnlijk :)

ik ben ook weer thuis, het was mooi.
Lawaaimaker gesproken van MF, verder niemand denk ik. Behalve Handewasser dan.
 
aha, ik herinner mij die witte combinatie wel die voor ons reed. Die geel/groene comete kende ik al van vorig jaar, vind het een mooi span.
 
Yami under construction. het was weer gezelig daar. goede band ook [ modern earl ]
full
 
aha, ik herinner mij die witte combinatie wel die voor ons reed. Die geel/groene comete kende ik al van vorig jaar, vind het een mooi span.
de geel/groene comete is van mijn maatje waar ik mee naar Noorwegen ben geweest ...
Verleden jaar was ik op het treffen met de blauwe cbr xx met eml
En het jaar daarvoor met een groene GTS + mega comete .......dacht ik |(
 
Laatst bewerkt:
En twas nog het advies van JFJ ook _O-
Al bleek bij mijn span dat het niet nodig was ;)
 
ook de nachtmerie van de hayabusa reed mee tijdens de sintmarun. :X
full
 
Laatst bewerkt:
Tis maar goed dat het kwa verzekering goed geregeld is bij die runs. Misschien leuk als het volgend jaar weer met longcoats valt om mee te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan