Zijspan agenda (zie OP)

Ik heb niet hele topic doorgelezen dus weet niet of de vraag al gesteld is, maar;

Morgen, zaterdag 12 mei, is er weer een Appierun. Deze begint in Hoofddorp. De run is voor mensen met een geestelijke- en lichamelijke beperking. Nou heeft de organisatie ieder jaar weer te kort aan motoren met zijspan of trikes.

Zijn er nog mensen die zaterdag niets te doen hebben en 's ochtends tussen 07:30 en 08:30 in Hoofddorp kunnen en willen verschijnen? Tussen de middag is er een kleine lunch voor een ieder.

Mocht je iets meer willen weten, kijk dan vooral op www.wheels4wings.nl Hier kun je je overigens ook inschrijven voor de tocht.
 
Laatst bewerkt:
Misschien kan wat alu-tape eromheen ook nog een paar week uitstel bieden.

ik heb hem redelijk dicht, maar nog niet super. Zo meteen inderdaad het Alu-tape opsnorren.
Vervangen was zo kort dag voor de Zeelandiarun ff geen optie. En dan betaal je natuurlijk de hoofdprijs voor een originele. En die wil ik juist zowieso niet. De pokke-opschuif-verbindingen wil ik vanaf. Gewoon flensen naar 1 eindpijp met autodemper. Komt goed.

Morgen lekker rondkachelen :]
 
ga ik hier as zaterdag nog zijspanners tegenkomen?
full
 
ja lasmoat. ik heb een optreden maar september heeft nog zijn blubber en longcoats ;)
 
lijkt mij een mooi uitstapje om je motormaat mee naar toe te nemen toch, Sidebike?
 
mooi !
Ik ben iig met 't span, ik ben wel weer toe aan een feestje, dus ik heb d'r zin an! (en het beloofd ook een mooi stukkie muziek te worden gezien de line - up)
 
ja wat muziek betreft mut goe komen.
ze hebben nu dit keer een grote tent heb ik me laten vertellen.
vond de opzet van voorgaande keren wel gaaf
 
lijkt mij een mooi uitstapje om je motormaat mee naar toe te nemen toch, Sidebike?

Zekers! Lijkt me een goed idee, maar wel klein probleemje de kids zijn 7,8,en 9 jaar dus nog te klein om mee te nemen, en opa,s en oma,s zijn op vakantie gaat helaas niet lukken...

Het mag blijkbaar niet, elke keer als het spirtitt,n is heb ik wel wat........ :?
 
het mag bij mij dit keer ook niet... moeders de vrouw ligt ziek op bed.... :(
 
vrouwtje heb borstonsteking... is niet iets om mee te spotten... hoe taai ze ook is...
zelf zegt ze ga vanavond toch gewoon even kijken als de kinderen slapen.... maarrrrr vooral de tweede is de laatste tijd nogal onrustig in de nacht en dat wil ik haar liever nog niet aandoen. Laat haar maar lekker snel herstellen, das beter voor iedereen...

blubber staat zekers ook op het plan!
 
vrouwtje heb borstonsteking... is niet iets om mee te spotten... hoe taai ze ook is...
zelf zegt ze ga vanavond toch gewoon even kijken als de kinderen slapen.... maarrrrr vooral de tweede is de laatste tijd nogal onrustig in de nacht en dat wil ik haar liever nog niet aandoen. Laat haar maar lekker snel herstellen, das beter voor iedereen...

blubber staat zekers ook op het plan!

Heb vrouwlief ook gehad, niet echt aangenaam.... :N

beterschap vor d'r ..
 
Laatst bewerkt:
Blubber valt zo'n beetje exact op de uitgerekende datum. Maar ga dan wel aan de sinas ;)
 
vrouwtje heb borstonsteking... is niet iets om mee te spotten... hoe taai ze ook is...
zelf zegt ze ga vanavond toch gewoon even kijken als de kinderen slapen.... maarrrrr vooral de tweede is de laatste tijd nogal onrustig in de nacht en dat wil ik haar liever nog niet aandoen. Laat haar maar lekker snel herstellen, das beter voor iedereen...

blubber staat zekers ook op het plan!

was niet zo bedoeld hoor ;)
verzorg haar maar goed dan zie ik je misschien wel op blubber
 
:?
blijft toch een lastig medium dat internet...

met dat spotten doelde ik juist weer niet op jouw aperine opmerking, maar meer dat ik haar nu even goed in de gaten moet houden....


pfff


(maar ze was vanmiddag al wel weer koortsvrij.... dussss... neh, kweetniet heelheelheelmisschien kom ik wel een watertje doen...)
 
Blubber valt zo'n beetje exact op de uitgerekende datum. Maar ga dan wel aan de sinas ;)

Da's niet nodig. Zo'n kind komt er ook wel uit zonder jouw aanwezigheid. Vrouwen hebben helemaal geen man nodig om te bevallen, dat kunnen ze prima zelf.

Bereid Truus maar vast voor.......... ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan