BT 021 bridgestone band echt zgan

Status
Niet open voor verdere reacties.

dark hornet

MF veteraan
7 mei 2005
2.070
0
BT021R 180/55/17 zijn de gegevens op de band.

wegens een lekgereden band in duitsland heb ik noodgedwongen een andere achterband moeten kopen. Alleen niet echt passend bij de PP voorband. Er is ongeveer 600 a 650 km meegereden. (snelweg en wat binnedoor).

De wals laag is er net af, verder is ie echt nieuw.

t.e.a.b

foto's kunnen gemaakt worden.
 
Laatst bewerkt:
BT021R 180/55/17 zijn de gegevens op de band.

wegens een lekgereden band in duitsland heb ik noodgedwongen een andere achterband moeten kopen. Alleen niet echt passend bij de PP voorband. Er is ongeveer 600 a 650 km meegereden. (snelweg en wat binnedoor).

De wals laag is er net af, verder is ie echt nieuw.

t.e.a.b

foto's kunnen gemaakt worden.

Aan welk bedrag zit je ongeveer te denken?
 
Aan welk bedrag zit je ongeveer te denken?


100 euro vaste prijs, en ook zeer redelijk........ daar koop je hem nergens voor.

heb hem laatstegezien voor 169,- (ik heb dus meer betaald, maar dat is mijn probleem).
 
Ligt er aan hoe jij rijd, een BT021 wil best snel slijten =)
Graag even meten als je wil
 
Laatst bewerkt:
kom niet lager dan 6mm. Maar dat heeft hij ook aan de buitenkant. Dus das best nieuw..... of niet ;)

ik hoor het wel.......
 
gooi er maar een slot op, ik rijd hem zelf wel glad.

Dan maar geen setje compleet eronder.

:N
 
niet lullig bedoelt maar 90 is ook wel veel voor een jong gebruikte achterband die nieuw 129 kost...

vaak worden die bandjes voor 40 eu de deur uit gedaan
 
altijd die mensen die zich ermee willen bemoeien en zelf geen interesse hebben in het aangeboden goed...... om moe van te worden...
 
Laatst bewerkt:
Ik had zeker wel interesse, zie de posts hier boven.

TS heeft zijn PB functie ook uit staan. Niet flamen, eerst beter kijken.
 
Ik had zeker wel interesse, zie de posts hier boven.

TS heeft zijn PB functie ook uit staan. Niet flamen, eerst beter kijken.


wat betreft de PB functie dan had je dat ook even kunnen posten.

En ik vind 100 euro voor een band met 600 km en nog geen voelbaar plat stukje in de middenstrook zeer reeel. Degene die vind dat hij maar 40 euro waard is zal mij een worst wezen.

Maar al die moeilijke vragen van hoe nieuw is ie dan: zijn gewoon onzin vragen. Als iemand zegd dat ie nieuw is met de km -ers erbij moet toch genoeg zijn.......... Anders post ik wel: hij is nieuw maar 3 mm eraf geracht

toch fijn dat sommige een ander ook een topic gunt........ O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan