R6 2008 diversen acc. kleur graphite/zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
ey chris

had je toestraks gebeld maar je nam niet op, wil je smoke ruitje,seat cover en die afdekkapjes voor duostepjes van je overnemen PM, sms of bel maar wat je er totaal voor wil hebben...

mvg Kevin van Zelst
 
ey chris

had je toestraks gebeld maar je nam niet op, wil je smoke ruitje,seat cover en die afdekkapjes voor duostepjes van je overnemen PM, sms of bel maar wat je er totaal voor wil hebben...

mvg Kevin van Zelst

hey kevin, kruikie junior neem ik aan ;-)

smoke ruitje en die afdekkapjes ok die staan dan voor jouw genoteerd.
Marjo heeft mij een pm gestuurd over die seatcover, dus die staat even gereserveerd.
maar dan ben jij de 1e mocht het niet doorgaan.

prijzen zijn al scherp, dus daar doe ik niks aan.
je kan een bak koffie en een kuukske krijgen ;-)
maar we houden contact!
mocht Marjo voor maandag niet gereageerd hebben dan is ook die seatcover voor uwes.

grt cb
 
Waar zit de stuurdemper gemonteerd,en past ie op een R6 van 2007?

Groetjes Bennie

op de balhoofd, en volgens mij paste deze ook op een 2007.
maar dat zou ik ff na moeten vragen

ik zal morgen nog ff een goede foto maken.
moet er sowieso alles nog afhalen en ff poetsen ;-)
 
jha kruikie jr. ;)

Is goed chris zal dinsdag nog wel ff spieken voor die seatcover en dan kom ik/we nog wel een bakkkie doen. :Y
 
Laatst bewerkt:
hey kevin,

ik heb de seatcover 2 dagen vastgehouden voor marjo, maar ik heb niks meer gehoort.
dus bij deze, is die voor uwes!

grt chris
 
kevin s6 met je spullen !!!
twan bedankt voor het lenen van dop 36.
heb je binnenkort terug :} :]
 
Kun je misschien een foto posten van die stuurdemper van bovenaf ..... Gaat me erom dat ik in die bevestigingsmoer een gat kan frezen/boren zodat ik m'n Zümo/RAM-Mount nog gewoon in het oorspronkelijke gat van het balhoofd kan plaatsen :+

Maar misschien kun je me ook zó al zeggen dat dat wel/niet gaat passen?

[edit]Zie op je site dat je redelijk in de buurt woont (adverteerders), dus als je 'm vast wil houden zodat ik 'm op kan komen halen dan mág dat :Y [/edit]
 
Laatst bewerkt:
rumdumhause is idd dichtbij :P

ik heb mijn zumo, onder de kroonplaat een langere bout met die kogel eraan.
zit perfect !
kan je zien als je langskomt.
vasthouden is geen probleem, maar wie het eerst komt is kostwinner ;)

wil je de zumo op je kroonplaatmoer, dan gaat dat niet werken, want daar zit je stuurdemper :N

ohlin001.jpg
 
Laatst bewerkt:
Rundumhause ligt in dit geval precies aan de andere kant van Duketown _O-

Maar PM je gegevens maar even dan kom ik s'avonds wel even langs op een tijdstip dat 't jou uitkomt (liefst ná 19:00 uur in verband met m'n werk in Maastricht) en rekenen ik je dat ding meteen af :+

Ik had van de week al zitten kijken naar dat "ding" en zat toen al met een dilemma vanwege m'n Zümo dus had ik 't nog maar eens onder de aandacht gebracht in 't R6 topic....

"Kruikie" _O- had 't idee dat er wel een gat te maken was in die kroonplaatmoer ... maar dat gaat dus niet werken volgens jou ... maar met een verlengstukje/beugeltje is inderdaad ook een mooie oplossing, dus wat mij betreft mag je 'm als verkocht noteren.

[edit]Dat gat boren/frezen .... leuk werkje maar idd zinloos als ik de foto zo zie :+ [/edit]
 
Laatst bewerkt:
na 19.00 is perfect ;)
kruikie zit vol goede ideeen, maar soms spooooooooort hij echt niet :P.

ik p.m je wel.
bij dezen is dat "DING" :N _O- voor uwes.
 
Laatst bewerkt:
Blauwe lettertjes van öhlins kleuren goed bij m'n fiets ..... dus morgen maar eens een beetje gaan schroeven :+

Verkapte "kick" voor de overige onderdeeltjes .... Al zet dat PP setje me wel wéér aan het denken :o
 
thanks for the kick :P

PP setje can be your's, moet je alleen nog maar een keer pinnen en langs komen _O-
als je morgen gaat sleutelen moet je wel dop 36 mm hebben, jammer dat je die van kruikie vergeten bent.O-) :p.
have fun met je spullekes, en bedankt voor de snelle afhandeling.

grt aan kruikie !
 
Laatst bewerkt:
wimmel, goed bezig !

kan dit topic op slot.

krijg je die afdekplaatjes van de spiegels erbij.
daar ga ik niet mee lopen leuren :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan