Past op alle Suzuki's!! achter veer-demper GSX-R 600 k8-10,

Thanas

Die hard MF'er
4 sep 2008
656
0
Arnhem
Hallo,

Ik heb van de week mijn achter veer-demper vervangen van mijn Suzuki Bandit 600, Ik heb daarvoor 2 veer dempers gekocht om een goede keus te kunnen maken, Had ook een van een GSX-R 750 91-94. Heb gekozen die van de 750 te gebruiken, dus nu heb ik nog een GSX-R 600 K8-10 in de schuur liggen.

Heb je dus een GSX-R600 K8-10, en een veer-demper nodig, dan heb ik er een. Maar......

Heb je dus een suzuki met een niet instelbare achter veer-demper en zou je die graag willen upgraden, maar is Ohlins, WP, Hyperpro etc net even te duur voor je, dan is dit een goede keuze.

Naast elkaar, de GSX-R 6 en B6 demper.
957662613_5_PVR_.jpeg


High speed en low speed Compression demping
957662653_5_gMsR.jpeg


Rebound demping
957662685_5_ilxO.jpeg


957662719_5_JoU_.jpeg


Hart op hart afstand van de B6 demper is bij mij ong. 297 mm
Van de GSX-R 600 is hart op hart 315 mm. En dan heb je de mogelijkheid voor veervoorspanning, compressie demping is high en low speed in te stellen en rebound kan ook ingesteld worden. Zoals op de foto te zien, Spiksplinternieuw. Geen spatje modder of vuil op te zien. Nu wel omdat deze naast de B6 demper in de doos heeft gelegen.

Dus heb je b.v. een:

SV 650
GS 500
Bandit 600
Bandit 1200
GSR
GSX-R
etc. etc.

Alles met een Suzuki linksysteem is de vervanging wel mogelijk.

VRAAGprijs is 120 euro. Gaat niet weg voor een prikkie, want anders blijft hij gewoon in de schuur liggen, je weet maar nooit welke motor je in de toekomst hebt en waar je deze voor kan gebruiken.

De groeten
Thanas
Mobiel: uiteraard eerst nul, dan zes, dan 54 34 71 71
e-mail: a_stefanes at hotmail punt com
 
Laatst bewerkt:
Verkoop je ook de oude achtershock? Wat zou je dr dan voor moeten hebben? Stuur ff een PB naar mij toe met speccs (type ed) dan kan ik kijke of ik hem in mn gs kan hangen
 
Op een SRAD kan niet, aangezien deze demper dan een mm of 35 te kort is. Alle andere GSX-R typen zou wel kunnen, alleen bij de SRAD kan het niet, daar waren de demper 350 mm ofzo.

In de GS past de demper zeker, maar mijn B6 demepr is echt niet beter dan de standaard GS demper, dus dat lijkt mij weinig zinvol.

De groeten
Thanas
 
Op een SRAD kan niet, aangezien deze demper dan een mm of 35 te kort is. Alle andere GSX-R typen zou wel kunnen, alleen bij de SRAD kan het niet, daar waren de demper 350 mm ofzo.

In de GS past de demper zeker, maar mijn B6 demepr is echt niet beter dan de standaard GS demper, dus dat lijkt mij weinig zinvol.

De groeten
Thanas

Als het goed is zijn er op Ebay adapters te krijgen zodat ze ook op een SRAD passen. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan