Gestolen in Thorn (Limburg) Ducati 999 MP-NL-25

Cornelis25

MF'er
5 apr 2009
44
0
Wolvega
Hallo,

Afgelopen weekend is van mijn colega, zijn net onlangs aangeschafte Ducati 999 van het bouwjaar 2003 gestolen, deze motor stond op stuurslot en op de startonderbreker, waarschijnlijk is deze gewoon opgeladen en foetsie,

motor heeft 21000km gelopen

het kenteken is MP-NL-25.

foto's van deze motorfiets volgen vadaag nog.

mvg cornelis
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Afgelopen weekend is van mijn colega, zijn net onlangs aangeschafte Ducati 999 van het bouwjaar 2003 gestolen, deze motor stond op stuurslot en op de startonderbreker, waarschijnlijk is deze gewoon opgeladen en foetsie,

het kenteken is MP-NL-25.

foto's van deze motorfiets volgen vadaag nog.

mvg cornelis


-O- sterkte.

maar stuurslot alleen :X
 
Ja en startonderbreker, de gene waar het om gaat die waren met de motorclub een toertocht aan het doen en even op het terrasje gezeten. dus er stonden allemaal motoren en deze is er tussen uit gehaald.

mvg cornelis
 
Scheelt de verzekering in elk geval weer uitbetalen. :X Toch maar voortaan minimaal een simpel ART4 slotje erop doen, want een startonderbreker helpt niet echt als ze 'm inladen of wegrollen. :(
 
ik zeg de galg moet terug op de markt :Y
4 keer 1 ophangen dan zak de diefstal vast in, wel langzaam hangen he *O*
moet niet te snel over zijn :N
na onze ergernis willen we daar wel lol aan hebben :Y
sterkte met de diefstal..
 
Hier een foto van de ducati,
full
 
waar, wanneer, hoe laat, kenmerken (buiten: "hij is rood")?
 
Geen wonder dat ie gestolen is, die rooie zijn het snelst. :Y

Je vergeet het woordje 'weg' aan het einde van je zin.

Balen, dat wordt marktplaats en dergelijke in de gaten houden de eerstkomende tijd.
Ooit, als ik later groot ben, zal ik denk ik toch op wat plaatsen merktekens gaan aanbrengen om bepaalde delen makkelijker te herkennen en terug te vinden.

Hopelijk is ie goed verzekerd en keer de verzekeraar ook uit.
 
Op klaarlichte dag, terwijl ze op een terrasje zaten? Daaaayumn. Dat is erg balen.

Maar je merkt dan toch wel dat er ergens een busje bij je terrasje stopt? Ik zorg in ieder geval (noem me maar paranoide...) dat ik, of mjn motor in het zicht heb, of dichtbij m'n motor zit als ik een terrasje pak.
 
Op klaarlichte dag, terwijl ze op een terrasje zaten? Daaaayumn. Dat is erg balen.

Maar je merkt dan toch wel dat er ergens een busje bij je terrasje stopt? Ik zorg in ieder geval (noem me maar paranoide...) dat ik, of mjn motor in het zicht heb, of dichtbij m'n motor zit als ik een terrasje pak.

Het gebeurt allemaal zo snel, dat je het nog niet eens in de gaten hebt,
zal er opletten kom zelf uit de buurt van roermond dus misschien dat hij opvalt ;) maar even goed zeer klote dat het toch weer mag gebeuren!

succes met de afhandeling,
 
Motor is gestolen in Thorn (Limburg) op een parkeerplaats. tussen 14:30 en 15:30.

mvg cornelis
hmmm ik kan me nog iets herinneren van een in Brabant gestolen V-Max, die in Stein (L) in de buurt van een kampje gesignaleerd was.......of dat nou hier gemeld was, of op het VMCH forum, weet ik niet meer.
Het was dus hier en een MF'er heeft die fiets zelfs nog achtervolgd, maar niet te pakken gekregen....
Het was dit topic, misschien kun je de "achtervolger" daar eens een kijkje laten nemen?

Het loont iig de moeite daar eens te gaan kijken.....Stein en Thorn liggen niet echt ver van elkaar....
 
Laatst bewerkt:
'Motor Gestolen Ducati 999' > 'Gestolen Ducati 999 MP-NL-25'
 
Ja en startonderbreker, de gene waar het om gaat die waren met de motorclub een toertocht aan het doen en even op het terrasje gezeten. dus er stonden allemaal motoren en deze is er tussen uit gehaald.

mvg cornelis

Zonde sterkte hopen dat tie terug komt. Maar als ik op een terrasje ga zitten
hou ik mijn motor echt wel in de gaten,desnoods staat de motor naast m'n tafeltje.
 
Woooow dit komt wel HEEL erg dichtbij.. Dus de dieven zijn van de stad naar dorpjes verhuist?
Ik zal mijn ogen openhouden...
 
Ja en startonderbreker, de gene waar het om gaat die waren met de motorclub een toertocht aan het doen en even op het terrasje gezeten. dus er stonden allemaal motoren en deze is er tussen uit gehaald.

mvg cornelis


En die toertocht was van te voren beschreven, inclusief deelnemers en route?
 
full

Op klaarlichte dag, terwijl ze op een terrasje zaten? Daaaayumn. Dat is erg balen.

Maar je merkt dan toch wel dat er ergens een busje bij je terrasje stopt? Ik zorg in ieder geval (noem me maar paranoide...) dat ik, of mjn motor in het zicht heb, of dichtbij m'n motor zit als ik een terrasje pak.

Ik heb een slot van €250,- en zet daarmee mijn motor vast aan de wereld of een andere motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan