Te koop Suomy vizieren t.b.v. Spec-1R & Extreme helmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saluti di Monstro

MF veteraan
15 sep 2005
4.833
5
Kop van NH
Beste motorrijders,

Ik heb een dark-smoke en een iridium gold (anti-fog & anti-scratch) vizier liggen t.b.v. Suomy Spec-1R & Extreme helmen. (dus geen ander type)

Beide zijn gebruikt, doch in onberispelijke staat. (dus geen krassen) De iridium zit nog in plastic en is één keer gedragen tijdens een D16RR ritje.

Verkoop per stuk: 30 euro, per twee : 50 euro.

Bij voorkeur afhalen anders +6,75 TNT tarief.
Prijs is derhalve muurvast.

Saluti en rij veilig :W
 
als er niks aan is , is dit een nette prijs . overlaatst was naar helmen aan het zoekenop internet , deed er mij iemand aan herinneren , kijk ook maar eens wat een scherm nieuw kost . als je hier in belgie rijd , moet je dat regelmatig vervangen , want de wagen zijn hier veel minder dan in nederland , ja wadde zo'n irridium suomy scherm 80 euro .
 
De vizieren zijn echt in onberispelijke staat...

en de wegen in Vlaanderen (alsook Wallonie) zijn behalve gelegen in een erg mooie omgeving, soms wel in erbarmelijke staat.

Menig kaaskop knijpt té hard de voorrem in omdat ze plotseling gaan remmen... (met alle gevolgen van dien) Wel een gemis zo'n dergelijke aanduiding dat het verkeer voor je trager gaat rijden...

Heb je zelf interesse, dan lees ik het wel !
 
Laatst bewerkt:
De laatste Bayliss is een Arai, the HERO dat pas niet... maar ik heb ook en Arai vizier te koop staan op MF.

De laatste Bayliss Suomy's zijn allemaal vandals... dus geen Extreme of Spec 1R
 
Laatst bewerkt:
He Saluti :W

Heb interesse en heb zelf een Suomy Ducati 80s helm
vroeg me af de vizieren ook hierop passen



full
 
Heee Peter...gaat helaas niet lukken als ik de foto's zie... het heeft een iets andere sluiting aan weerszijden met een lipje wat ik op de foto niet zie.

maar een bakkie of een alcoholvrij ;) biertje (en dus een ritje) kan altijd... maar wel met de duuc. Kan je e.v.t. ook zelf zien dat het niet past.
Ga je nog naar Assen ?
Ik ga trouwens niet naar Assen dit jaar... terwijl dit mijn veertigste keer zou zijn geweest :N Ik heb wel een goed excuus :Y (en dat fluitser ik mezelf telkens in)
 
Laatst bewerkt:
De vizieren zijn echt in onberispelijke staat...

en de wegen in Vlaanderen (alsook Wallonie) zijn behalve gelegen in een erg mooie omgeving, soms wel in erbarmelijke staat.

Menig kaaskop knijpt té hard de voorrem in omdat ze plotseling gaan remmen... (met alle gevolgen van dien) Wel een gemis zo'n dergelijke aanduiding dat het verkeer voor je trager gaat rijden...

Heb je zelf interesse, dan lees ik het wel !
zelf heb ik geen intresse.
ik heb zelf nog zo een schermpje liggen , verkoper had me wat bezeikt , ik had een explorer dacht ik, alle maakt niet uit , ik wist zeker dat ik geen spec had , maar de man beweerde dat het wel paste , paste dus niet .
nu was ik aan het uitkijken voor een andere helm , bleek dat de suomy schermen nog maar eens de hoogte in gegaan waren .
 
Heee Peter...gaat helaas niet lukken als ik de foto's zie... het heeft een iets andere sluiting aan weerszijden met een lipje wat ik op de foto niet zie.

maar een bakkie of een alcoholvrij ;) biertje (en dus een ritje) kan altijd... maar wel met de duuc. Kan je e.v.t. ook zelf zien dat het niet past.
Ga je nog naar Assen ?
Ik ga trouwens niet naar Assen dit jaar... terwijl dit mijn veertigste keer zou zijn geweest :N Ik heb wel een goed excuus :Y (en dat fluitser ik mezelf telkens in)

Haai Robby , ja ga dit keer weer op zat. naar assen
moet alleen nog ff kaarten scoren :P
en nog een paar paraplu-dames :+ belooft een heet assen te worden denk ik
wel jammer dat de vizieren niet passen , was er al bang voor
was vandaag ff bij bruggeman en er zou vrijdag een vertegenwoordiger langs komen
ze zou gelijk ff vragen of ze nog te leveren zijn en wat ze dan kosten
vind 70 euro voor een vizier ff te gek eigenlijk -O-
 
Heb je een foto van de beide schermen.
Ik heb zelf een licht donkere maar heb wel interesse in de iridium.


Neen... geeft te veel spiegeling :)

Ik kan geen foto maken en biedt volgens mij geen meer verkoopsuccessen.

Mijn prijs is zeer scherp en ze zijn ECHT gewoon nieuwstaat.

FF Googlelen op afbeeldingen voor het beste resultaat.

Bij twijfel gewoon niet kopen...

Saluti :W
 
Laatst bewerkt:
Haai Robby , ja ga dit keer weer op zat. naar assen
moet alleen nog ff kaarten scoren :P
en nog een paar paraplu-dames :+ belooft een heet assen te worden denk ik
wel jammer dat de vizieren niet passen , was er al bang voor
was vandaag ff bij bruggeman en er zou vrijdag een vertegenwoordiger langs komen
ze zou gelijk ff vragen of ze nog te leveren zijn en wat ze dan kosten
vind 70 euro voor een vizier ff te gek eigenlijk -O-

Pas op voor kaarten via MP of andere heimelijke verkoopadresjes... Ik zou graag meegaan maar mijn jongste dochter staat zaterdag voor groot publiek, dus daar moe papa bijzijn. (anders zit ik met zo'n waardeloos gevoel naar jouw gridgirls te kijken ;)

Kijk uit voor de zon, ook al heb je meer haar dan ondergetekende... ik heb nog petjes zat enne van het goeie merk :Y
enne: Let op je snelheid Peet en je killers erin OF stug vol blijven houden dat Duucs nou eenmaal meer herrie maken en rammelen...doordat er gewoon te weinig olie inzit :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan