Yamaha MT-03 accessoires

Harr

MF veteraan
21 mrt 2009
1.031
0
Nijmegen
Aangezien mijn MT-03 verkocht is heb ik de volgende accessoires nog in de aanbieding. voor alles geldt dat het 3.000 kilometer op de MT-03 heeft gezeten.

Als de vraagprijs te hoog is.... doe een tegenbod! ;)

Rollerprotectors Verkocht
Radiator Shields € 236,95 Verkocht
Mono Seat Cover € 258,75 Verkocht
Evotech Performance Radiator Guard€ 51,84 Verkocht
Evotech Performance Valdoppen voorvork € 34,56 Verkocht
BikefarmMV Chainguard € 52,80 Verkocht
Fly screen € 166,95 Verkocht
Akrapovic Titanium Uitlaat (incl CE keurmerk) Verkocht
 
Laatst bewerkt:
Fly screen en chainguard zijn ook verkocht! als nu iemand nog even de uitlaten en valdoppen overneemt ;)

Vraagprijs is ook echt een vraagprijs :+
 
@ Motomt: pakket is verstuurd. Track en trace code heb ik hier liggen en zal ik je vanavond mailen als ik thuis ben.
 
Hey Harr.

ik heb alles binnen gekregen:)
sorry voor mijn late reactie hier over.
ik kom net thuis van een 4 daagse rit met me pa.
het was vrijdag al binnen gekomen.
ziet er goed uit.

hoe ga ik eigenlijk de flyscreen monteren?

groetjes
 
Ik ken alleen het demonteren ;) Heb hem bij de dealer erop laten zetten hehe.

Maar je moet die 2 schroefjes onder de kilometer teller eruit draaien. Dan de schroeven door de houder en door de bevestigingspunten van de kilometerteller weer terug vast draaien. Daarna het flyscreen zelf weer op de houder monteren.
 
Laatst bewerkt:
gelukt;)
als ik nou ook is wist hoe je goed een foto kan plaatsen laat ik het even zien


Ik ken alleen het demonteren ;) Heb hem bij de dealer erop laten zetten hehe.

Maar je moet die 2 schroefjes onder de kilometer teller eruit draaien. Dan de schroeven door de houder en door de bevestigingspunten van de kilometerteller weer terug vast draaien. Daarna het flyscreen zelf weer op de houder monteren.
 
Up! Wie o wie gaat de spullen overnemen? Het ligt hier ook maar een beetje niks te doen en dat is voor Akra's helemaal niet gezond. Die moeten knallen! :+
 
't is dat ik ze zelf al onder m'n MT-03 heb zitten, anders waren ze de mijne....

De enig juiste uitlaat voor een MT-03!
 
Eens! Als iemand hem vandaag nog overneemt krijg je een speciale oranje aanbieding! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan