Onderdelen CBR 600 F4 i ( pc35 ) te koop

H0nD@ReD3V1l

MF veteraan
20 feb 2010
6.176
0
Liedekerke
Door een zwaar motorongeluk vorig weekeinde ben ik nu van plan om de onderdelen die nog te recuperen zijn , om deze te verkopen. Deze zijn afkomstig van een CBR 600 F4i "Rossi" editie van 2001

In aanbieding :
~VERKOCHT~
P1010669.jpg

Voorbocht CBR 600 F4 = 60 €
~VERKOCHT~
P1010683.jpg

Originele uitlaat met keuring .. licht beschadigd .. deze heeft een val gehad op grind ( van sokkel gesukkeld) 50€

P1010682.jpg

Duozit stepjes 20€ VERKOCHT aan CBR
P1010681.jpg

Achterrem mechanisme werkende staat 50€

P1010677.jpg

Vitessen mechanisme 50€

P1010675.jpg

Achterremschijf met nog 5mm dikte 75€

P1010674.jpg

Koppelingshend Titax 25€
~VERKOCHT~
P1010673.jpg

P1010672.jpg

Voorremhendel + mechanisme + klauwen + stalen remleidingen 120€

P1010671.jpg

clipons rechts+ links 50€ voor beiden
~VERKOCHT~
P1010670.jpg

Originele achterveer 50€

Ook heb ik nog een motorblok van de cbr , je krijgt er de kabelboom bij , maar deze is wel voorraan volledig een reparatie toe ( handige elektricien kan hiermee wel wat mee om deze terug te maken )
P1010667.jpg

Motorblok + luchtfilter( huis) 450€

Frame + papieren 300€

Dit zal het zowat zijn wat er nog te recuperen was . De rest is voor het afvalcontainerpark.

Laat maar iets weten indien je iets intressants gezien hebt.
Over de prijzen kan er nog gepraat worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb intresse in de duostepjes,

Wil jij hart/hart op meten van de stepjes en hart / hart stepje naar oog uitlaat.

Als dat klopt bied ik 25 incl verzendkosten
 
http://www.post.be/site/nl/residential/parcels/international/kilopoststand.html

Dit zijn de verzendtarieven voor de ZONE 1 voor internationale zendigen tot 2kg ( NL+ Lux)

Verzendtarief voor Kilopost Internationaal tot 5kg is 13€
Prijsberekening
U koos voor een Kilopost Internationaal,
tot en met 5kg,
met bestemming Nederland of Luxemburg

Basisprijs: € 13.00
Subtotaal: € 13.00
Aantal: x 1
Totaal: € 13.00
 
Laatst bewerkt:
wellicht een overbodige vraag, maar is je kuipframe/topkuipframe nog heel of het die zijn originele vorm niet meer ?
 
Als je naar de foto's op mijn motorstek kijkt , zul je kunnen vaststellen dat van het topkuipfram niet veel meer overblijft . enkel het frame waarin de motorblok hangt is nog goed .
 
:X Daar is niet veel van over, hopelijk gaat het met jou stukken beter
 
:X Daar is niet veel van over, hopelijk gaat het met jou stukken beter
ik ben terug aan de betere hand .. geen breuken of interne bloedingen gehad , noch hersenbeschadiging opgelopen .. enkel zwaar verstuikte voet , en verrekte spieren . en veel blauwe plekken
 
ik ben terug aan de betere hand .. geen breuken of interne bloedingen gehad , noch hersenbeschadiging opgelopen .. enkel zwaar verstuikte voet , en verrekte spieren . en veel blauwe plekken

Holyshit als ik de foto's zie dan mag je echt blij zijn dat je er zo vanaf gekomen bent.

Was het vol op die peugeot?
 
ik ben terug aan de betere hand .. geen breuken of interne bloedingen gehad , noch hersenbeschadiging opgelopen .. enkel zwaar verstuikte voet , en verrekte spieren . en veel blauwe plekken

Gelukkig is het met jou beter afgelopen als met de motor. Succes met het herstel!
 
Holyshit als ik de foto's zie dan mag je echt blij zijn dat je er zo vanaf gekomen bent.

Was het vol op die peugeot?
:N , het was wel een peugeot waarop ik geknald ben , maar niet diegene die op de foto staat.
Diegene waarop ik geknald ben was links achter volledig ingedrukt.
 
Duif is aangekomen. morgen hoop ik dat ie weer trg is met de steppies

verkapt zondag schoppie
 
Laatst bewerkt:
Pff, heftig die foto's. Wat een crash heb je gemaakt dan!

Vraagje:
hoe lang is die veer, hart op hart?
 
Terug
Bovenaan Onderaan