Op de motor naar de efteling

Ik zou m niet vlak bij de ingang zetten.
Kinderen zullen er sneller aan/op gaan zitten en beschadigen. B|

Zet m wel in de buurt maar op een veilige plek ergens goed aan vast.
En idd goed idee om je helm + pak door de broek/mouw vast te maken. ;)

nou ja zo dicht is het nu ook niet bij de ingang, vanaf de ingang is het (door de hekken tussen parkeerterrein en de ingang) nog wel een stukje lopen hoor, en ouders laten kinderen meestal niet zomaar rondrennen over het parkeerterrein, daarnaast hebben de meeste kinderen alleen maar interesse om zo snel mogelijk in het park te komen.
 
Lekker klantvriendelijk van die pretfabriek, geen kluisje voor individuele bezoekers :r

Al jaaaaren daar niet meer gewest, maar de parkeertarieven destijds vond ik al idioot hoog en voor je dure centen kan / mag je klaarblijkelijk niets verwachten.
 
Lekker klantvriendelijk van die pretfabriek, geen kluisje voor individuele bezoekers :r

Al jaaaaren daar niet meer gewest, maar de parkeertarieven destijds vond ik al idioot hoog en voor je dure centen kan / mag je klaarblijkelijk niets verwachten.
:Y

Parkeren @ Efteling = Mucho Duur!! ( € 8,- dit jaar ).
Gelukkig weet ik nog een plekje in Kaatsheuvel waar geen vergunningparkeren is en de auto veilig in een woonwijk bij een winkel staat.....
De motor kun je ook bij de hondenkennel aan het hek vastbinden. De hondenkennel vind je ook rechts van de ingang.....
 
8 euro duur? Jullie komen zeker niet zo vaak in de grote stad he? :P
Maar het blijft bizar om überhaupt parkeergeld te vragen aan je gasten, die toch al een persoonlijke lening moeten afsluiten voor de toegangskaartjes :X
 
Jezus! Welke volwassen vent gaat er nou naar de Efteling? Op de motor nog wel! Haha.

Waar moet dat heen met al die stoere bikers in ons prachtland?

Naar de Efteling dus! Schiet mij maar lek.
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig weet ik nog een plekje in Kaatsheuvel waar geen vergunningparkeren is en de auto veilig in een woonwijk bij een winkel staat.....

a, fijn, jij bent er zo een die er op zondag voor zorgt dat je daar in die wijken als bewoner niet meer je auto kan parkeren ;) . Soms is het wel erg hoor, tot schades en fout parkeren aan toe. Het zal niet de eerste keer zijn dat er auto's weggesleept moeten worden omdat ze hem voor een oprit van een huis parkeren... -O- Ben blij dat wij net te ver van de efteling wonen om daar last van te hebben.

ik neem aan dat je de AH bedoeld met die winkel, die hekken gaan tegenwoordig dicht 's avonds en in het weekend.
 
Motor rijden is leuk, maar om naar bv een evenement/pretpark gaan met de motor doe ik eigenlijk nooit.
Het gezuil met je helm, warme motorkleding, hele dag wandelen op stijfe motorlaarzen.
Je kan je natuurlijk altijd wel omkleden daar maar dan moet je aardig proppen in de koffers om alles erin te krijgen.

Pak lekker de auto, dan maar ff een file links en rechts.. qua gemak is het toch goud waard vind ik.
 
Pak lekker de auto, dan maar ff een file links en rechts.. qua gemak is het toch goud waard vind ik.

op hele drukke dagen staat de file al op de A59. en in colonne de A/N261 af duurt toch echt wel een tijdje hoor. (en die file duurt meestal tot na de lunch....)
De efteling blijft nog wel eens langer open, om de gasten tegemoet te komen die 1,5 uur over de laatste 5 km hebben gedaan :)
 
als je zo een file ziet voor de efteling maakt het niet uit of je met de motor of auto bent, dan moet je gewoon naar huis gaan en een andere keer terug komen want dan is het toch veel te druk in het park.
 
Jezus! Welke volwassen vent gaat er nou naar de Efteling? Op de motor nog wel! Haha.

Waar moet dat heen met al die stoere bikers in ons prachtland?

Naar de Efteling dus! Schiet mij maar lek.

Wanneer heeft u voor het laatst wat leuks gedaan? Efteling is best grappig heur. :+
 
Vanaf Amsterdam? :? OK da's wel goedkoop dan *D

Vanaf den bosch of tilburg. sneldienst, stopt alleen bij de efteling.

is ter motivatie van het OV :) voor 3 euro heb je een retourkaartje voor de bus :-)
helaas denkt de NS daar heel anders over:
a'dam-den bosch kost je 25,20 pp retour, utrecht-den bosch 13,50. Rara waarom gaat iedereen toch met de auto...
 
Laatst bewerkt:
als je zo een file ziet voor de efteling maakt het niet uit of je met de motor of auto bent, dan moet je gewoon naar huis gaan en een andere keer terug komen want dan is het toch veel te druk in het park.

Inderdaad, door rijden naar een grote stad de VVV in en lekker de tourist uithangen dan.
1.5 uur wachten in de rij met zwetende mensen voor je , en huilende kinderen.. niet leuk

GAAAAASSSZZZZZ!
 
Laatst bewerkt:
Hmm ja NS, hoe kon ik die wanpresterende subsidiespons vergeten.

:}

"wanpresterende subsidiespons" mooie uitspraak! die moet ik onthouden!

Inderdaad, door rijden naar een grote stad de VVV in en lekker de tourist uithangen dan.
1.5 uur wachten in de rij met zwetende mensen voor je , en huilende kinderen.. niet leuk

GAAAAASSSZZZZZ!
stad in de buurt van Kaatsheuvel waar je lekker de toerist uit kan hangen... euhm.. die zoeken we op...
 
Laatst bewerkt:
a, fijn, jij bent er zo een die er op zondag voor zorgt dat je daar in die wijken als bewoner niet meer je auto kan parkeren ;) . Soms is het wel erg hoor, tot schades en fout parkeren aan toe. Het zal niet de eerste keer zijn dat er auto's weggesleept moeten worden omdat ze hem voor een oprit van een huis parkeren... -O- Ben blij dat wij net te ver van de efteling wonen om daar last van te hebben.

ik neem aan dat je de AH bedoeld met die winkel, die hekken gaan tegenwoordig dicht 's avonds en in het weekend.
Nee hoor, ik parkeer daar nooit op plekken waar ik bewoners in de weg sta en nee, ik bedoel niet de AH.
De parkeerplaats die ik bedoel is die van de Boerenbond oid...De Berkakker 2. Daar parkeer ik trouwens alleen op zondagen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan