Op de motor naar de efteling

O ja dat haha.

Maar ik krijg altijd al heel veel aandacht van leuke dames hoor! En ja dat gaat op den duur wel eens vervelen ja dat wel. Maar ik neem aan dat jij dat ook wel hebt?

Maar wat is het verband met Simpelveld?
 
Laatst bewerkt:
Met die blokker kaartjes ben ik met 2 personen voor 29,95 in Tilburg (en weer terug), daar komt dan nog 1 Railrunner van €2,50 bij. Dan de buskaartjes nog.....rijdt in Brabant niet tegenwoordig ook Veolia, met van die mooie dagkaarten voor €3,- p.p. ?

De auto drinkt alleen Super Plus 98, die is dus nog eens een paar cent duurder. Die 1:9 verbruik zijn ook alleen maar als je je perfect aan de snelheden houdt, wat dus niet gaat lukken.... O-)

Ga dus maar uit van 280/9*1.58= € 49,15 + €8 = € 47,15 .......in het gunstigste geval....


....maar ik ga uiteindelijk toch liever met de auto, zeker op de Zomeravonden in Juli en Augustus......


Ik weet trouwens dat er iemand uit Simpelveld bij de Efteling werkt. Die rijdt dat stuk dus dagelijks.....pffff.....280km per dag naar je werk en terug......die liefde voor de Efteling moet wel heel groot zijn.......


Dat is idd wel gunstig :+


Die zogenaamde 'blokkerkaartjes' kun je tegenwoordig vooral bij de kruitvat vinden :P
 
O ja dat haha.

Maar ik krijg altijd al heel veel aandacht van leuke dames hoor! En ja dat gaat op den duur wel eens vervelen ja dat wel. Maar ik neem aan dat jij dat ook wel hebt?

Maar wat is het verband met Simpelveld?
Nou, dat ik het knap vind dat iemand uit Simpelveld bij de Efteling werkt en dus gewoon 280km per dag naar zijn werk blaast. De liefde voor de Efteling moet dan wel heel groot zijn......
 
Oma, even de knekels strekken..

Gezien dit topic al weer 7 jaar oud is en ik met precies deze vraag zat gister.

De informatie blijkt nog aardig te kloppen. Ik vermoed dat je nu de middenbaan moet hebben.

Ik had rechts aangehouden waar ze je naar een achterliggend terrein leiden. De verkeersregelaars haalden me echter netjes uit de rij met auto's en openden een hek zodat ik richting de Camper parkeerplaats kon. Daar rechts van de ingang, bij de electrische laadpaal en de campers, staat het bordje waar je je 2 wieler kwijt kunt. Handig.

full


Vertrek, bij het linker poortje kun je met gemak langs de slagboom, maakt niet uit hoe breed je motor is.
Als je een ander poortje wilt proberen, parkeer muntje/kaartje is tegenwoordig een 10,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan