Gestolen in Groningen: Triumph Speed Triple

Boutjes

I'd like to speak to the manager!
8 mei 2006
8.839
29
In de nacht van 23 op 24 juni 2010 is mijn motor gestolen.
Hij stond voor mijn huis in de rivierenbuurt (berkelstraat) één nachtje op straat en in de morgen was mn schatje verdwenen '(

Het gaat om een:
Triumph Speed Triple
Kleur: Mat zwart



Hij is omgebouwd van een Daytona 955i
bj 1999, heeft een ander stuurkuipje (soort streetfighter-look)
sbk stuurtje
Leovince uitlaat

Foto's:
301530271_6_RBKc.jpeg


Heb je iets gezien of heb je de motor zelfs zien rijden, laat dit dan even weten via de mail of politie. De motor is zeker een beloning waard, als je een goede tip geeft.

Thnx!!!
 
Echt na 1 nacht meteen gestolen? Hebben ze snel gedaan dan :(
Ik zal mn ogen open houden, je herkent em zo
 
Das echt balen man....., opvallende , zeer mooie bike, hou mijn ogen open!
Hoop dat ze snel weer bij je terug is!
 
klote! Weer een!
Ben zelf veel op de weg in drenthe, ik zal er naar uitkijken!
Succes iig!

edit: heb je ook een kenteken?
 
Laatst bewerkt:
zal me ogen open houden ik zelf woon in vinkhuizen 5 min van de stad.. kameraad van mij met een zwarte z1000 woont ook in de rivierenbuurt...

Ik rijd meestal in de stad rond en de wijken daar buiten! misschien is je telefoon nr handig om te pm'en zodat iemand je gelijk kan bellen als ze hem zien staan ergens ;)
 
Ik zag ongeveer 3 kwartier geleden een soortgelijke motor voor het stoplicht staan in Helpman. Had niet heel erg goed opgelet, dus weet niet zeker of het hem was.. Weet wel dat de berijder geen motorkleding aan had en er geen mf sticker opzat.
Wat is het kenteken? Kan ik daar in het vervolg even goed op letten!
 
Laatst bewerkt:
Opvallend mooie motorfiets. Zijn er mensen jaloers? Wat zegt justitie(de politie)?
 
Goddome. Wat een ratten. Gelegenheidswerk? Hopelijk stond ie goed op slot en ben je verzekerd. Sterkte met de afhandeling! Hopelijk snel weer terug, het is een bijzonder(e) mooie fiets!
 
das weer mooi kut!

mischien even handig om je aan te melden op triumphriders.nl
hebben een eigen forum,en een neus voor trumpets...baad het niet schaad het niet.
zal dit ook gelijk even doorseinen naar de british motorcycleclub middelstum. geld hetzelfde natuurlijk baad het niet schaad het niet.
 
Ik heb je motorfiets vandaag gespot hij reed op de ringweg bij de hoogte in de buurt!

Ik ben er nog achter aan gegaan maar ik moest eerst afslag eraf en er toen weer op draaien toen ben ik hem kwijt geraakt!

Zal hem vast en zeker nog tegen komen deze dagen!
 
Bedankt voor alle reacties, het is dus wel duidelijk dat de motor nog in Groningen rond rijdt :(

Voor alle duidelijkheid de motor heeft inderdaad geen mf sticker, kenteken: MT-NR-05

Voor het station langs kan kloppen, toen was ie nog niet gestolen ;)

Hou me op de hoogte, bellen kan op nul zes 45698190
 
Jezus zeg, moet niet gekker worden..

Hoop dat hij snel gevonden wordt :Y Succes!
 
Bedankt voor alle reacties, het is dus wel duidelijk dat de motor nog in Groningen rond rijdt :(

Voor alle duidelijkheid de motor heeft inderdaad geen mf sticker, kenteken: MT-NR-05

Voor het station langs kan kloppen, toen was ie nog niet gestolen ;)

Hou me op de hoogte, bellen kan op nul zes 45698190
andre als je dat nou even naar de openingspost verplaatst?...telefoonummer en kenteken.

heb de bmcm inmiddels ingelicht en die houden hun doppen open en hebben het op hun clubforum staan. en triumphriders heb ik een topic voor je opgemaakt met een link naar dit topic.
 
Hier nog wat meer foto's.

Op deze foto in het midden:
627980622_5_XLRN.jpeg


343466523_5_5UML.jpeg


Hier voorop, let ook op te grote radiateur (Daytona):
614052508_5_OzK5.jpeg


Zoal op de foto te zien, kenteken:

MT-NR-05

Als iemand iets gezien heeft, of de motor ziet rijden, dan graag doorgeven.

06 54 34 71 71

Bedankt
Een andere goede vriend van.
 
Wellicht verstanding om als je deze motor ziet rijden,

Eerst Politie bellen, want die komen dan gelijk in aktie.... ahum. Maar voor de volledigheid en het geval iemand dat nummer niet heeft.

0900-8844

De groeten
Thanas
 
Terug
Bovenaan Onderaan