Verlaagd zadel ruilen voor normaal: Honda CB500

denneboom5

MF'er
8 okt 2009
88
0
Eindhoven
Zoals de titel al doet vermoeden zou ik graag mijn verlaagd zadel willen ruilen tegen een normaal zadel. Het gaat hier dus om een Honda CB500 van 1995.

Uiteraard moet het zadel in goede staat zijn. Locaties waar ik regelmatig te vinden ben zijn:
- Eindhoven
- Heel Limburg ;)

Natuurlijk is het ook mogelijk om ergens af te spreken indien de afstand te groot is. Gewoon reageren dus, ook al woon je in Friesland.

DSC00564.jpg


DSC00565.jpg


DSC00566.jpg


Aan mijn kant is alles in zeer goede staat (30k km)

Groeten

Dennis

EDIT: Misschien dat dit topic in de koop en verkoop sectie moet staan. Als iemand denkt dat dat beter is, laat het ff weten.

EDIT 2: hier dus 2 plaatjes om het verschil duidelijk te maken. Dit zijn dus normale zadels:

7a3fd18f07f01d94abc03083557ec799


full


Let vooral op de knik/uitholling die er bij mijn zadel wel is en bij de 2 normale niet.
 
Laatst bewerkt:
Ben je in ene gegroeid? :+

als je bedoelt of ik veel gegroeid ben sinds de aankoop, dan is het antwoord ja. Motor gekocht toen ik 12 was, gebruikte hem altijd om stoer voor het schoolplein te staan ;)

:+

Nee hoor, ik zag laatst ergens een topic van iemand die hetzelfde heeft gedaan: een verlaagd ruilen voor een normaal zadel. Aangezien een hoger zadel geen must is maar wel prettig heb ik ook maar zo'n topic gemaakt.
Op deze manier kan ik hopelijk iemand blij maken met een lager zadel en zelf een beetje hoger zitten.

P.S.: met 1.90 m pas ik nog redelijk op dit fietsje 8-)
 
Laatst bewerkt:
:W

Misschien moet je paulientje ff contacten, die was ook op zoek naar een lagere buddy, weet niet of ze deze zo ondertussen heeft, maar niet geschoten.... :Y
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is dit een verlaagd zadel, ik zal een foto zoeken van een normaal en dat erbij posten. Maar ik kijk altijd naar die extra uitholling net achter de tank. Bij het normale zadel gaat die daar rechtdoor.

Denk ik :+

OP is aangepast met plaatjes
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net van timofzo een zadel gekocht om te verbouwen.

Stel, dat je over een maand nog op zoek bent en mijn project is gelukt mag je mijn oude (normale) zadel wel overnemen/ruilen.

EDIT: Blijf a.u.b wel zoeken. Ik ga pas knutselen als ik er zin in heb, niet omdat jij mijn oude zadel nodig hebt... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ok, alvast bedankt. Maar ik zal zeker blijven zoeken, een maand is lang.

Wist je trouwens dat er de komende week een hittegolf aankomt. Het schijnt dat je de opwarming van de aarde kunt stoppen door dit weekend te beginnen met knutselen. Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar zo'n verantwoordelijkheid :o Ik zou meteen mijn gereedschap uit halen en dat oude zadel wegdoen :+ O-)
 
ff een maandagavond schopje, het zou toch mooi zijn als ik binnenkort een normaal zadel kan regelen. Anders ben ik volledig afhankelijk van de knutselkriebels van knutselaar ;)
 
jammer '(
niemand anders die een CB500 heeft en kleiner is dan 1.75? (groter mag ook, ik ruil met iedereen :P)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan