Gestolen CBR600F, Amsterdam. En weer gevonden!!

Rick!

MF'er
6 sep 2008
44
0
Amsterdam
Hallo :(
Vanacht is mijn Honda CBR600 F Streetfighter gestolen in Amsterdam.

Het Kenteken is MR-75-FT

Op de motor zit een lazer uitlaat (zonder label, op de achterkant staat wel lazer gegrafeerd.)
Het motor blok is opvallend rood geverfd.
Op de tank zit een tankpad met de text: "Trust me, i wont go fast".
Er zitten geen km-teller of andere stuur displays op,
en het contactslot zit aan de linker kant op het blok.
Mocht iemand 'm voorbij zien schuiven laat dan a.u.b. een berichtje achter.
Als je (bijna) zeker bent dat je 'm hebt gezien dan zou een persoonlijk emailtje fantastisch zijn.

rzeveringmail@yahoo.co.uk

nieuwemotorRick004.jpg


(ps: Koplamp van de foto komt niet overeen, tegenwoordig zit er een rode plastice streetfighter koplamp op met 4 lampen, waarvan 2 knipperlichten.)


Bedankt
 
Laatst bewerkt:
de dood aan ze!, dingus heeft nog een slaghout liggen voor bruikleen. Schade aan het slaghout wordt vergoed door de verhuurder!
 
Dat is mooi k#t... Moet wel zeggend dat ik dat rode blok echt super vind! (Valt trouwens wel lekker op als hij ergens aangeboden word...)
 
mans ding zeg, hij valt goed op.

Overal op het internet neerknallen, deze blijft zeker bij mensen in het hoofd hangen
 
mooi kloten.... zit straks toevallig 2 week in A'dam, houd mijn oogjes open

kleurstelling vergeet je niet makkelijk idd, ziet er kicken uit

plak m op zoveel mogelijk sites aan idd, valt zeker op
 
Lijkt wel of er steeds meer motoren gestolen worden bijna elke dag echt te triest voor woorden.

Ik ben van de week ook in Amsterdam en omgeving ik zal er opletten dat rode blok kan je gewoon niet missen.

Waar in Amsterdam is die gestolen???

Zet ff bij onderwerp je kenteken neer zo is iemand zijn motor ook gevonden via google.
 
Bedankt voor reacties en het opletten natuurlijk :)

Hij is s'nachts in Amsterdam Westerpark/Staatsliedenbuurt gestolen.
Kenteken is toegevoegd aan het bericht.(MR-75-FT)

Nogmaals bedankt aan iedereen die 'm in zn gedachten houd.

R.
 
Woon er in de buurt, zal mijn ogen openhouden,valt nl wel op zo een rode blok!!
Jij reed toch rond met zo een starwarshelm ofnie??
Hoop dat je hem snel terug hebt!
 
Ik heb de buurt al afgezocht, maar zonder succes.
Kan alleen maar hopen dat ze (bijv. met de motor gaan rijden en) gepakt worden.
En Pars: Ja ik heb meerdere helmen maar waarschijnlijk heb je t over mn rode pot-helm met mondkapding van het merk Roof
medium_bumper_orange.png
maar dan rood. Maar das toch geen starwars helm :-/

bedankt nogmaals voor jullie oplettendheid!
 
Bastards!!!

Ook hier hou ik me ogen voor je open, woon zelf in a,dam west. Geloof dat er al 1tje eerder terug was gevonden in geuzenveld
 
Gisteravond parkeerde ik de GSX op de stoep voor mijn werk (omgeving Surinameplein) en mocht direct al "genieten" van bovenmatige aandacht die 3 Suri's in een blauwe Golf 4 hadden voor mijn brommertje B|

Kon helaas het kenteken niet zien :N
 
Laatst bewerkt:
vervelend voor je, een voordeel is wel dat ze er de straat niet mee op kunnen, want het is een unieke uitvoering waarvan er naar mijn inziens maar èèn van is.
nu maar hopen dat zij wel lekker denken rond te kunnen rijden.
ik houd mijn ogen open!!!
 
zo een helm idd, maar dan in het wit, ik kan mij ook vergissen hoor.maar motor is toch herkenbaar uit duizenden.Hoop dat je wel goed verzekerd bent ..
 
Kut voor zeg! Ik woon in de buurt. Ik heb je wel eens zijn rijden, viel meteen op met dat rode blok.

Ik hou mijn ogen open.
 
Mijn motor is terug gevonden !
Mijn buurman heeft 'm zien staan niet zo heel ver hier vandaan, ben direct gaan kijken en het was 'm inderdaad!
Helaas is wel het contactslot gesloopt maar verder lijkt de schade mee te vallen.
En nu staat ie dr weer :D
Ik denk dat ze 'm niet hebben kunnen starten en dat ze vervolgens maar voor mijn buurman zn motor gegaan zijn, zijn kawasaki ninja is ook gestolen, waarschijnlijk die nacht, hij was op vakantie.

foto van het contact:
CIMG0624.jpg


:)
Bedankt voor iedereen die heeft willen opletten, ik hoop dat jullie dit allemaal lezen zodat ik niet straks van mn motor getrokken wordt :D

Thanks!
Rick.
 
Terug
Bovenaan Onderaan