Gestolen bij strand Ouddorp: Honda CBR 1000 RR 2008

Motormies

Die hard MF'er
25 apr 2005
940
0
rotterdam
Vandaag is mijn Fireblade gestolen. Met het kenteken MT-RL-19

Ging even naar het strand in Ouddorp en kwam terug en toen was mijn motor weg :( :( :(

Wie wat hoort of ziet graag reageren!!!

P1010061.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kut voor je man, ik hoop dat die eikels gepakt worden. En dat jij je motor ook goed verzekerd hebt. Succes man.
 
-O- bummer
sterkte met de afhandeling, houden ogen en oren open
 
Ze doen hier ook al op dat mooi eilandje ,niet normaal .

Sterkte hoor met alle rompslomp . :(
 
lees eerst je polis door voordat je aangifte doet.
:N lees eerst je polisvoorwaarden door voordat je een motor verzekert ;) en fraude plegen mag natuurlijk niet :N

@TS: da's kut, maar wel verzekerd? En stond zeker goed op slot, volgens de polisvoorwaarden?
 
Laatst bewerkt:
@MotorMies, aardig fucked up!!!

Kan je misschien vertellen waar je op ouddorp op het strand was? De laatste tijd wordt er hier heel veel gestolen.. varieert van motoren tot aan surfspullen :( :(
 
@MotorMies, aardig fucked up!!!

Kan je misschien vertellen waar je op ouddorp op het strand was? De laatste tijd wordt er hier heel veel gestolen.. varieert van motoren tot aan surfspullen :( :(


Het was bij het strand "flauwe werk"


Het is allemaal lekker kut!!!
 
Laatst bewerkt:
Het was bij het strand "flauwe werk"


Het is allemaal lekker kut!!!

Dat is dus gewoon hoerig... de politie doet daar niets omdat het gemeente terein is dus de politie vind dus dat de parkingwatcher hun werk daar moeten doen omdat ze daar voor aangenomen zijn!!!

Afgelopen 2 weken zijn daar echt super veel spullen gejat uit auto's, surfkarren en dus nu ook een motor.. :( :( :(

Suc6 met de afhandeling en ik hou me ogen open!!
 
Da's k*t...zeker van zo'n mooie fiets....

Zal 'm ook ff linken in het Voorne-Putten Topic.....


Succes met de afhandeling....maar centen kunnen die fiets nooit vervangen, wel kan er wat moois voor terugkomen.....
 
misschien een mailtje sturen naar flakkeenieuws?
als ze het op internet zetten is er misschien wel iemand die iets heeft gezien
 
wow wat een beauty! sterkte de komende dagen< hopelijk wordt dit goed afgehandeld of vinden ze hem nog terug`!
 
Terug
Bovenaan Onderaan