Kawasaki ZX9R 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duke Nukem

MF veteraan
8 dec 2007
3.870
2.409
Zeer goed onderhouden, frisse en nette Kawasaki ZX-9R F van 2003!


**NIEUWE VOORBAND**


Dit is een prachtige PROBLEEMLOZE motor met vrij zeldzame kleurstelling. De km stand staat momenteel op 32.500 km (wordt bij mooi weer nog wel gebruikt). Deze motor is door mij ingevoerd vanuit Duitsland, dit omdat de prijs - kwaliteit verhouding in Duitsland veel beter is. In Duitsland geld er een TÜV keuring (APK keuring) voor motorfietsen en dit heeft, samen met de grondigheid en netheid van onze oosterburen, er voor gezorgd dat dit een pracht van een motor is, uiteraard wel met enkele minuscule gebruikerssporen.

De motor is in Duitsland en door mij nooit in de winter gebruikt. De motor rijdt gewoon heerlijk en wordt altijd warm gereden voor het gas echt open getrokken wordt.



Extra's:

- Duo cover,
- Rimstriping,
- Hurric Alu RAC1 demper met DB-killer (met E-keur en meesterlijk geluid!),
- Valblokken,
- MRA bubble smoke screen,
- kont aangepast,
- Kleine knippers voor + achter,
- Korte Pazzo's (imitatie),
- Hugger en
- Gipro X-Type Gear Indicator (rood).



Verder krijg je er nog wat los spul bij, o.a.:

- Het duo zitje,
- De originele uitlaat,
- Het originele kuipruitje,
- Een ongespoten undertail,
- Tegen meerpijs nieuw Spyball 6527 NLA alarm,
- Tegen meerprijs Bagster tankhoes en tanktas in kleurstelling van de motor.



Kort overzicht onderhoud:

- 20000 km: Kleppen gesteld, Bogies v.v. & olie + filter v.v.
- 23000 km: Nieuwe kettingkit.
- 24000 km: Olie + filter v.v.
- 26800 km: Olie + filter v.v.
- 26910 km: Nieuwe achterband, Michelin Pilot power 2CT.
- 31700 km: Nieuwe voorband, Michelin Pilot Power 2CT.
- 32200 km: Nieuwe bogies, oliefilter, olie (Castrol), luchtfilter (K&N) + KLEEN klep verwijderd).

Kettingkit: De kettingkit wordt geregeld goed schoongemaakt en altijd netjes op tijd gesmeerd.
Remmen: De remmerij is nog prima, schijven en blokjes voor en achter hebben een ruim voldoende dikte.
Banden: Achterband zit er nu zo'n 2500 km op en is dus nog prima. Voorband zit er wel aan te komen IS NIEUW
Motorisch: motor verbruikt gegarandeerd geen druppel olie en loopt zeer soepel!
Optisch: De vorige eigenaar heeft de motor een keer op zijn kant laten vallen en heeft hierdoor een minder plekje bij het linker voor knipperlicht. Hier is echter bijna niets van te zien, als je het niet weet zie je het niet, maar eerlijkheid gebied mij dit te vermelden.

De reden van verkoop is dat ik op zoek ben naar een ZX10, dus voor een eventuele ruil sta ik open! Testpiloten mogen thuis blijven!


Vraagprijs: E 5.199,00



2ekosgi.jpg

25u72aw.jpg

fjjlt5.jpg

205xik9.jpg

2mruu88.jpg

1629thg.jpg

2dc8twz.jpg

2qdztvs.jpg

fmtf6p.jpg

11iob43.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hé Sjaak, gaat hij er toch uit? Dit keer een ZX10 op het oog ipv een SP1??


Dikke kick voor een dikke fiets!!
 
Dank u allen voor de kickskes! Tsja, ik vind een zx10 er toch echt zwaar gelikt uit zien, al moet ik zeggen dat ik een SP ook nog steeds op mijn verlanglijstje heb staan! Ik moet nog wel een keer ergens een testrit maken dus je weet maar nooit! Voorlopig rijd deze heerlijk dus als het verkopen niet lukt dan is dat totaal niet erg!
 
Pff, niet zo paranoïde zeg.. Er staat ook "zeer goed onderhouden" he, daar valt dus achterlijk vaak olie + filter vervangen ook bij... :)
 
Voor dat geld moet het gaan lukken denk ik. De mijne had 18500km op de klok en was van 2004 en is voor 5750,- van eigenaar gewisseld. Nette vraagprijs en succes met de verkoop. :Y
 
Voor dat geld moet het gaan lukken denk ik. De mijne had 18500km op de klok en was van 2004 en is voor 5750,- van eigenaar gewisseld. Nette vraagprijs en succes met de verkoop. :Y

Dank u! Ben jij niet alweer toe aan een leuke brommer? :+
 
Als je er echt vanaf wil zou ik hem op marktplaats zetten met een vaste prijs en daar aan vast houden. Iedereen die hier op het forum kijkt heeft al 2 jaar tegen die van zx666 aan zitten kijken en een paar maanden tegen die van mij zonder enige reactie. Op markttplaats heb je toch de mensen die gericht naar jou motor op zoek zijn.
 
Wat voor sticker heb je op je achterbrug zitten.
Heb precies op die plek wat schade zitten miss iets leuks om te verbergen. haha

Gratis Kick.!
 
hoi, even een mededeling, de prijs is erg hoog. dit gezien de dagwaarde van de motorfiets.
Veel klanten ook op mp bieden hierdoor ook achtelijk laag. Daarbij is het groepje echte kawa liefhebbers beperkt (voor deze kleurstelling). wij hebben net een kawa ingekocht die ruim een 2 jaar heeft stil gestaan. Succes. Mocht er een klant zijn die geintresseerd is zend ik je link even door :) uiteraard wanneer die van ons is verkocht. ps Mooie fiets, goed gepoetst :)
 
hoi, even een mededeling, de prijs is erg hoog. dit gezien de dagwaarde van de motorfiets.
Veel klanten ook op mp bieden hierdoor ook achtelijk laag. Daarbij is het groepje echte kawa liefhebbers beperkt (voor deze kleurstelling). wij hebben net een kawa ingekocht die ruim een 2 jaar heeft stil gestaan. Succes. Mocht er een klant zijn die geintresseerd is zend ik je link even door :) uiteraard wanneer die van ons is verkocht. ps Mooie fiets, goed gepoetst :)

Ik snap dat jullie de dagwaarde te hoog vinden, want jullie willen een motor natuurlijk zo goedkoop mogelijk inkopen om er zo veel mogelijk aan te verdienen. Mochten jullie deze motor van mij kopen dan zullen jullie hem vast en zeker voor niet minder dan 5750 euro te koop zetten, maak dat de kat wijs ;). Zo werkt dat toch? Ik heb momenteel een bod van 5200 euro dus wie weet waar dat heen gaat. Ik weet wat mijn fiets waard is, ik ben op de hoogte van de dagwaarde, 5500 euro is echt wel een nette vraagprijs!

En dat achterlijk laag bieden op marktplaats heeft helemaal niks te maken met een, wat jullie noemen, "te hoge vraagprijs". Dit heeft gewoon te maken met het feit dat er heel veel mensen op marktplaats zitten die totaal geen notie van de waarde van spullen hebben en zomaar lukraak onzinnig ergens op gaan bieden. Biedingen neem ik in eerste instantie nooit serieus. Ik heb liever een belletje of mailtje, daar kun je meer mee.

Mocht er een klant zijn die geintresseerd is zend ik je link even door :) uiteraard wanneer die van ons is verkocht. ps Mooie fiets, goed gepoetst :)

Dank u ;) 8-), jullie ook succes met de verkoop en bedankt voor de kick!
 
Nejat begint meteen grof te bieden. €3500,- yihaa, wat een bod. B| Gewoon effe rustig afwachten, er komt vanzelf een goed bod. Meestal per mail of via de telefoon. Als je serieus bent, wil je hem graag hebben en dan maak je er meteen werk van.

Inderdaad, ik heb 't bieden ook maar uitgezet. Als iemand 'm echt graag wil dan weet ie vast wel een manier om contact met me te krijgen ;).
 
Om een voorbeeld te geven, kijk op de site, hij wordt aangeboden voor 4750,- en op mp 4499,-

Ben het met jullie eens dat biedingen niets voorstelt.

succes met de verkoop,

mvg
Ronny

Ik snap dat jullie de dagwaarde te hoog vinden, want jullie willen een motor natuurlijk zo goedkoop mogelijk inkopen om er zo veel mogelijk aan te verdienen. Mochten jullie deze motor van mij kopen dan zullen jullie hem vast en zeker voor niet minder dan 5750 euro te koop zetten, maak dat de kat wijs ;). Zo werkt dat toch? Ik heb momenteel een bod van 5200 euro dus wie weet waar dat heen gaat. Ik weet wat mijn fiets waard is, ik ben op de hoogte van de dagwaarde, 5500 euro is echt wel een nette vraagprijs!

En dat achterlijk laag bieden op marktplaats heeft helemaal niks te maken met een, wat jullie noemen, "te hoge vraagprijs". Dit heeft gewoon te maken met het feit dat er heel veel mensen op marktplaats zitten die totaal geen notie van de waarde van spullen hebben en zomaar lukraak onzinnig ergens op gaan bieden. Biedingen neem ik in eerste instantie nooit serieus. Ik heb liever een belletje of mailtje, daar kun je meer mee.Dank u ;) 8-), jullie ook succes met de verkoop en bedankt voor de kick!
 
Om een voorbeeld te geven, kijk op de site, hij wordt aangeboden voor 4750,- en op mp 4499,-

Ben het met jullie eens dat biedingen niets voorstelt.

succes met de verkoop,

mvg
Ronny

De mijne is zoals ik al eerder zei een maand terug wegegaan voor €5750,- Mijn fiets was overjarig (2004) en een Nederlandse fiets maar dat maakt denk ik geen €1000,- verschil. Die prijzen die jij noemt zijn wel erg laag vind ik. Ik denk dat er toch wel zeker €5000,- gevangen moet kunnen worden voor deze fiets en dat vind ik al weinig.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan