Yoshimura RS5 Carbon voor CBR600RR '07 - '08

ForShizzle

MF veteraan
19 okt 2007
1.741
11
Noord-Holland
Nog zeer goed uitziende Yoshimura RS5 Carbon te koop (slip-on).
Geen deukjes, krasje of wat dan ook. Er komt een zeer mooi donker geluid uit deze demper.
Een juweeltje om te zien en te horen.

Bij de demper zit een linkpijp, ophangbeugel en een DB-killer (die er makkelijk in te stoppen is en ook makkelijk uitneembaar).

De demper is voor een CBR 600RR uit 2007 of 2008, echter zoals de foto's laten zien is deze ook makkelijk op een 2005 of 2006 te plaatsen.

Deze demper gaat weg omdat ik een andere demper heb gekocht met E-keur. Deze Yoshimura heeft dat niet!

Prijs 325 euro 280 euro inclusief verzenden!

IMG_1964.jpg
0000_Yoshimura_RS-5_Slip-On_Exhaust.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja die past. Je moet dan een klein gaatje boren in het carbon. Daarna kan je hem vastschroeven en het gaatje met een net rubbertje afdichten.

Top dankje!! Succes met de verkoop!!

Maakt echt heel mooi geluid! Dit is een filmpje van mijn motor met het geluid misschien dat het helpt!! ;)

 
Uiteraard is alles wel passend te krijgen, maar verder durf ik er niks over te zeggen. Een linkpijp is wel los te koop bij de Yoshimura distributeur van Nederland, misschien zou je daar eens navraag over kunnen doen: www.sparkstrading.nl
 
Ik wilde het juist een beetje low budget houden en als ik dan ook nog een linkpijp moet halen kost het weer een hoop extra geld. Dan koop ik toch liever een E-keur passende demper. Sorry maar iig een kickje free ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan