Gezocht; motorrijder + zijspan voor ritje met gehandicapten

Michiel85

MF veteraan
10 dec 2007
9.467
0
Baarn
Ik kreeg van een vriendin van mij de vraag of ik iemand kende die een motor heeft met zijspan. Aangezien ik die niet ken, maar het idee erachter wel erg leuk vond heb ik aangeboden om de vraag op MF te plaatsen.

Zie het verhaal hieronder:

Hallo Allemaal,
Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Maaike en 21 jaar.
Van de zomer ga ik dit jaar voor het 5e jaar een kamp draaien voor gehandicapten tieners.
Dit is het laatste jaar in Ossendrecht en het lijkt mij leuk om de tieners een leuk uitje te geven, hierbij dacht ik aan een ritje op een motor. Echter is het wel zo dat de meeste tieners allemaal lichamelijk gehandicapt zijn, en zichzelf niet kunnen vasthouden, dus dacht ik aan een zijspan. Met daarom heen genoeg andere motoren voor het geluid.

Er zullen ook broertjes en zusjes aanwezig zijn, misschien zouden die ook een rondje mee kunnen rijden als dat mogelijk is.

Dit zou ergens tussen 3 en 6 augustus overdag moeten plaats vinden, het is ook mogelijk om het tussen 7 en 10 ‘s avonds te doen.

Zouden jullie hier willen reageren zodat ik kan kijken of het haalbaar is?
Alvast bedankt!


Hopelijk is er onder de MF-ers iemand die zich hiervoor wilt inzetten. Ik zal zelf ook aanwezig zijn om mee te rijden (zonder zijspan). Ook zonder zijspan ben je meer dan welkom, die kinderen vinden het al prachtig om (zo veel mogelijk) motoren bij elkaar te zien en vooral te horen :Y


Als je meer wilt weten kan je dat gewoon vragen. Ook kan ik je dan de contact gegevens van Maaike geven :Y


:W
 
Volgens mij is er een complete sectie op MF aan zijspannen besteed, als je het daar nou eens zou plaatsen :?
Wel een mooi initiatief! :}
 
Volgens mij is er een complete sectie op MF aan zijspannen besteed, als je het daar nou eens zou plaatsen :?
Wel een mooi initiatief! :}
klopt... maar wist niet zeker of deze oproep daar wel op zijn plaats was. Als de Mods daar anders over denken merk ik dat wel :+
 
Voila chiel, laat maar weten of het van de grond komt. Ga graag met je mee om gewoon mee te rijden.
 
3 excuses:
het is te ver om 's avonds heen en weer te rijden
ik ben dan op vakantie
mijn zijspan is mee op vakantie

Jammer, als je het op een zaterdag na of voor het vakantieseizoen organiseert maak je meer kans.
 
Klinkt wel leuk. Ossendrecht is voor mij wel aan te rijden (+/- 65km) en bekend terrein want m'n vriendin komt er vandaan :)

Als ik die datum niet hoef te werken zie ik het wel zitten :]

Edit; 3 aug kan ik dd hele dag, 4 en 5 aug alleen 's avonds.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen al heel erg bedankt voor de berichten. Zou echt mooi zijn als er iig 1 met zijspan zou kunnen mee rijden :Y

Het is inderdaad in Zeeland (net Braband :+ )... dus voor sommige (te) ver rijden... dat snap ik. Is voor mijzelf ook een behoorlijk eind rijden. Maargoed, achteraf die *D bij de kinderen maakt een hoop goed!


Ik zal Maaike iig op de hoogte stellen van de reacties


Bedankt! :Y
 
Ossendrecht, dat is voor mij 20 minuten rijden.

3 Augustus kan ik de gehele dag, ik heb het alvast maar op de kalender gezet.
Vanaf 4 augustus ga ik op vakantie, dus 3 augustus is voor mij de eerste, en de laatste mogelijkheid.

Stuur me maar een pm'metje over de rest van de planning.

Als XRVrider ook op die dag kan, dan kunnen we heel wat mensen rondrijden.
 
Update vanaf Maaike:

Wat geweldig om jullie reacties te lezen! Jullie zullen heel wat tieners gelukkig maken als dit door gaat!

Nog een paar misschien punten om jullie over te halen om toch mee te gaan, en voor de mensen die sowiezo al me gaan:

- Je kan blijven slapen (als het bv. te lang rijden is op 1 dag)
- Je kan blijven eten
- Reiskosten worden vergoed van huis naar ossendrecht + terugreis
- Reiskosten van het stukje met tieners rijden word vergoed
- (als jullie niets vergoed willen hebben gaat dit geld in de pot om de week erna nog een andere activiteit met de tieners te doen.)
- Een tip van een andere motorrijder, de dag erna doortrekken naar Zeeland over de dijk.

Het lijkt me super om jullie in Ossendrecht te zien! Echter is het wel zo dat het niet 3 aug. s’ avonds kan, dan wordt er gezwommen door de tieners.
 
Dus het wordt de 3 aug begrijp ik? Zeepok, PEPE en ik zei de gek. Drie spannen *O*

Ik zet 3 aug (overdag) nu vast op de kalender, voor verder georganiseer staat m'n mail open, 't wordt een leuke dag :Y
 
Laatst bewerkt:
*O* Bedankt voor de aanmeldingen!!

Gezien het doel, deze kinderen een leuke dag bezorgen lijkt mij (en Maaike) 3augustus de beste datum :Y Enige "nadeel" van die datum (en door de weekse dagen) is dat ik moet werken. Dagje vrij vragen voor dit soort dingen doe ik echter zonder twijfel... alleen kan ik de 3e echt niet vanwege belangrijke afspraken met werk. Deze liggen al vast voor de 3e en kunnen helaas niet nog verder verschoven worden (kom de zondag ervoor net terug van vakantie, dus eerder kon ook niet).

Ik zal alsnog kijken wat ik kan regelen, maar ziet er niet gunstig uit. Wel zou ik het graag op de 3e laten doorgaan omdat er dn met 3-zijspannen gereden kan worden *D !!!

Maaike had nog een aantal vragen, maar denk dat die verder per email het beste onderling besproken kunnen worden. Zal in de loop van vandaag een mail sturen naar de personen die zich aangemeld hebben.


Nogmaals bedankt!! VRIJWILLIGERS gezocht! Ben je nog niet aangemeld? Of weet je nog hiervoor wordt er gereden *O*
 
met enige vertraging heb ik zojuist wat pm-etjes gestuurd met het verzoek om email adressen... to be continued ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan