Newbie Filmavond!!

Random88

MF'er
22 mrt 2010
102
0
Rijswijk
DE filmavond! Dinsdag 13 juli, zodat de meeste van jullie er bij kunnen zijn.
Als er mensen zijn die ook gezellig willen eten (BBQ ofzo) dan kan dat ook :) Alle ideeën zijn welkom! En mocht het nou echt lekker weer zijn, Scheveningen is 15min rijden...

Als er nog bepaalde films gewenst zijn, let me know, dan probeer ik daar even aan te komen

MELD JE NU AAN: http://www.meeting-manager.nl/725
*O*

EDIT:
Locatie...

Rijswijk ZH

Voor de bbq meeten we om 18:30u op deze locatie: (BP Zoomseweg, Rijswijk)
Google Maps

EDIT 2:

Kosten BBQ: 10 euro (dat is voor eten en drinken). Graag van te voren aangeven als je wilt BBQ'en, dan weet ik hoeveel ik moet inkopen! Mochten er nog speciale wensen zijn kwa eten/drinken->PM

BBQ'ERS:
-Ivo
-Random88 (natuurlijk)
-Toekomstige MF'ers (2 ofzo)

De mensen die niet willen/kunnen bbq'en kan ik via pb mijn adresgegevens sturen!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aanweeeeziiigg! *O*

Kreeg net vanochtend van m'n squashmaatje te horen dat hij dan niet kan, dinsdag is vaste squashavond :Y
 
Jordi: misschien is een locatie handig, je moet de meeting in het admingedeelte van meeting-manager ook even op actief zetten ;)
 
NEEEEE :o , haal je adres even uit de startpost, voor je het weet is je motor gejat :( . Je kan via de Meeting-Manager ook de mails eruit halen, is veiliger dan het openbaar neerzetten ;) . Het zou zonde zijn als ze je mooie B-king jatten :X

EDIT: meeting-manager ingevuld. Het is nog niet zeker of ik kom -O- . Het lijkt me wel echt een leuk idee :} . Zit een beetje met m'n werk B| . Ben pas na 18.00u klaar en dan wordt het wel heel erg laat dat ik er ben. Op zich geen probleem, alleen een beetje jammer dat ik de volgende morgen er alweer zo vroeg moet zijn -O- .
Als je nog iets van films nodig hebt, roep maar raak, heb er aardig wat liggen. Van slappe humor tot de meest gruwelijke horror staat op de plank :Y . DVD'tje geef ik dan wel door aan Dennis of iemand anders, dat komt wel goed ;) .
 
Laatst bewerkt:
Thx niet bij nagedacht! En hoe bedoel je de mails eruit halen?

Zou gezellig zijn als je erbij bent! Ik heb hier wel een HD liggen met 500 films dus op zich is dat wel genoeg. Mocht iemand een specifieke film willen zien, just ask :)

@potentiële dieven: wat een pech nou...HIJ STAAT BINNEN!
 
Thx niet bij nagedacht! En hoe bedoel je de mails eruit halen?

Zou gezellig zijn als je erbij bent! Ik heb hier wel een HD liggen met 500 films dus op zich is dat wel genoeg. Mocht iemand een specifieke film willen zien, just ask :)

@potentiële dieven: wat een pech nou...HIJ STAAT BINNEN!

Als je als Admin inlogt op de Meeting-Manager, kan je een overzichtje met telefoonnummers + mail-adressen eruit toveren. Heel handig :Y . Copy pasten naar je mail-client en je kan een rondmailtje doen.

Hier in Amstelveen/Amsterdam jatten ze zelfs uit afgesloten garages, geen enkele garantie dus ;)
 
Leukleuk!

Alleen michel gaat niet mee (werk)
En voor mij is het dan 1,5 uur met ov (terwijl het 45 min rijden is xD)...heen is geen probleem...alleen terug gaat een beetje lastig worden.
Of iemand moet zin hebben me terug te brengen O-) anders moet ik um overslaan :N
 
Wat rijswijk ZH daar woon ik!!!

Trouwens ging je vanochtend door de file naar Rotterdam rond 8:15?
 
Een super idee! Was er graag bij geweest: eerste newbie meet voor mij! Helaas ben ik dan mee op een kamp als begeleider.... Ook leuk!
 
@ivo: eten kan gewoon hier, zie OP!

@Anon: Nee dat was ik niet, mag een keertje uitslapen! Ga je ook mee ijsje halen in Zandvoort vanavond?

@Borrito: Jammer, maar kamp is ook leuk :) Er komen nog veel meer meetings hoor, check gewoon het newbie topic! In de eerste post worden alle meetings gezet
 
@Vera: Er is vast wel wat te regelen, komt goed :)

@ivo: Ajoh 's avonds is de snelweg toch aardig leeg?:P

Heb inmiddels wel mn autorijbewijs :Y Krijg alleen de auto niet mee dus dat gaatum ook niet worden xD

Verder zou ik voor de terugreis niks weten...dus denk niet dat ik bij jou ga komen helaas :N
 
Bah dan is me verjaardag :N dus zit ik thuis in de tuin aan de BBQ met wat vrienden denk ik (als ik niet moet werken :()
 
Terug
Bovenaan Onderaan