Drz400Sm 2005 goodies

Motor is weg...

nog te koop * 61 tands vortex tandwiel
* Radiale rempomp met op maat gemaakte remleiding rood/geel
 
dit is toch net zo vaag als je antwoord ??

Het kenteken van een DR-Z of een competitie RM-Z
dat het niet mag okey, maar het is toch geen ander merk etc
dus toch een beetje vaag :) ik ben voor de rest niet zo erg thuis in die dingen maar de ene is gewoon een straat motor en de andere een crosser?
 
Supermotard en crossmotor zit niet veel veschil. zet supermotard velgen op je crosser en het is een supermotard.
De drz is alleen van fabrieks uit al als supermotard verkocht dus met de ''straat'' banden en velgen. daarom Drz 400 SM(supermotard) je hebt ook de Drz 400 E (enduro) dat is dan weer de cross versie en RMZ is de echte competitie crossmotor.

Ben verder geen suzuki expert ofzo dus als iemand het beter weet ga gerust je gang en doe je verhaal.

Gr. Mel.
 
dus toch een beetje vaag :) ik ben voor de rest niet zo erg thuis in die dingen maar de ene is gewoon een straat motor en de andere een crosser?
klopt, RM-Z is de competitie crosser veel sterker maar ook onderhoudsintensiever.

De DR-Z is niet zo snel maar blijft wel heel, voor zover ik weet is de RM-Z hier niet te koop met kenteken
Maar blijkbaar wilde die man veel power maar wel een kenteken en je DR-Z kan je na wat pimpen voor een niet kenner optisch nagenoeg gelijk maken aan een RM-Z

dus zodoende :)
 
Iemand een mooi 61 tands tandwieltje of een radiale nissin rempomp met gele hel leiding (1.50m) kopen?

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan