MF Gooi en Vechtstreek deel * 78 * ORANJE BOVEN!

Te warm om te rijden?

  • Pfff, dit is echt te warm om te rijden

    Stemmen: 20 60,6%
  • nee hoor, niets te warm

    Stemmen: 12 36,4%
  • zo veel bier op, ik voel niets mee (poikie)

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge! :W

Zo, de knijnen zijn weer schoon :Y

Straks met 't koekblik naar 't oosten voor een feessie! Nichtje is geslaagd en gaat nu een jaartje naar Italië au-pairen...
Misschien in september of zo maar es opzoeken met de brommert? :]
 
[me="Michel"]gaat even een rondje op de SM rijden....nu het nog redelijk te doen is althans.[/me]
ff de Pilot Power 2ct's testen :9
Daarna lekker middagje dobberen *O*

En X en een zorgvuldig opgebouwd imago? Sinds wanneer is dat dan? :')
 
Mogguh. Net terug van trainen. Het is nu nog best lekker op de motor.


[me="Michel"]gaat even een rondje op de SM rijden....nu het nog redelijk te doen is althans.[/me]
ff de Pilot Power 2ct's testen :9
Daarna lekker middagje dobberen *O*

En X en een zorgvuldig opgebouwd imago? Sinds wanneer is dat dan? :')

*O* *O* *O* Poolparty *O* *O* *O*
 
Mogguh :W

Is al een paar dagen geleden dat ik me hier gemeld heb. :P

avond :W

zo lekker wedstrijdje.

en heb een nieuwe motor gekocht *D

Yamaha R1 2004

[afbeelding]

[afbeelding]
*O* Gefeliciteerd *O* :9~


Oh, en JeGo, volgens mij ben je weer eens gespot. :Y Zie gespot topic.Vandaag ook in de post gehad dat de Luchtmacht me nu echt aangenomen heeft en dat ik met een paar weken de papieren met de post ontvang. Wel staat er al dat ik per 1 Juli ben aangenomen, dus blijkbaar ben ik vanaf vandaag werkzaam bij Defensie. :+

Is goed, dat weet ik in ieder geval dat ik salaris aan het eind van de maand tegemoet kan zien. *O*
Goed bezig *O*
Nu Officieel gefeliciteerd met je baan dan *O*

@ Zusterr,
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje *O*


_O- _O-





Gister weer een dagje met de crossauto weggeweest.
Mijn ex-collega was aan de beurt voor een cross in Biddinghuizen.

Vrijdag avond de auto al op de vrachtwagen gereden, en gister ochtend om half 7 richting biddinghuizen gereden.

We maakte ons best zorgen of de auto door de keuring zou komen, aangezien de regels daar strenger zijn dan de eerste cross.
Alleen de voorste bumperbuis voldeed niet helemaal, maar die is door de organisatie zelf aangepast, waarna de auto door de keuring kwam *O*
Hij mocht 3 heats rijden, waarvan de laatste in de stromende regen.
Zag er wel leuk uit, een auto met achterwiel aandrijfing op een natte blubberbaan :P

Maar de auto is helemaal heel gebleven, we hoefde zelfs geen band te wisselen.
Dus ik kan opzoek naar een cross voor mezelf *D
 
Leuk Jeroen :Y Laat maar weten wanneer je zelf weer moet rijden!




:W

Prima weer buiten, niet te warm en met 't windje erbij is het prima uit te houden *D



edit;


vraagje.. Heb telefonisch mijn verzekerin afgesloten van de week, maar ben vergeten te vragen hoe het zit met de dekking in Europa. Ben je in Belgie en Luxemburg gewoon verzekerd of is dat geen standaard dekking? Anders geef ik ze ff 'n belletje maandag
 
Laatst bewerkt:
Denk dat je gewoon verzekerd bent. Maar doe toch even een belletje, dan weet je meer.

Mijn pechhulp gaat maar tot de grens bijvoorbeeld. :)
 
Denk dat je gewoon verzekerd bent. Maar doe toch even een belletje, dan weet je meer.

Mijn pechhulp gaat maar tot de grens bijvoorbeeld. :)
Ik heb gister de offerte binnen gekregen en zit 'm nu te lezen, maar moet toch nog bellen want het een en ander klopt niet zie ik :+
 
mogguh :Z :Z


Ik heb gister de offerte binnen gekregen en zit 'm nu te lezen, maar moet toch nog bellen want het een en ander klopt niet zie ik :+


ik heb nog ff naar de camerasteun gekeken. Dat gedeelte waar ik m'n Vholdr in schuif krijg ik er niet af. Dus dan wordt het lastig om er een andere camera op te zetten.

:(
 
Bandjes zijn goedgekeurd *O* , en alles is blijven zitten en doet het dus heb ze er ook weer goed onder gehangen zo te zien :+

Stuurt nog tikkie scherper, en heel erg veel meer vertrouwen in deze bandjes :] *O* *D

Ernst nog gespot tussen tienhoven en maarssen (die lange weg langs de colonie daar). Duurde even voordat hij het doorhad dat ik het was denk ik, als ie het uberhaupt doorhad ;)

Verder was het redelijk te doen met de hitte...zolang je niet stil staat :+

Nu lekker dobberen *O*

Maar de auto is helemaal heel gebleven, we hoefde zelfs geen band te wisselen.
Dus ik kan opzoek naar een cross voor mezelf *D

Klinkt goed man *O* , ben benieuwd weer *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan