MF Gooi en Vechtstreek deel * 78 * ORANJE BOVEN!

Te warm om te rijden?

  • Pfff, dit is echt te warm om te rijden

    Stemmen: 20 60,6%
  • nee hoor, niets te warm

    Stemmen: 12 36,4%
  • zo veel bier op, ik voel niets mee (poikie)

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.

@All............

We zijn d'r weer..... :Y

full


Onze laatste keer samen op reis was impulsief gepland en werd... jawel....

FRANKRIJK

... helaas resuteerde de uitschakeling in het WK niet in prijsreductie maar ach.... wij hebben genoten. Het was ook de laatste keer samen... onze volgende reis zal met zijn 3'n zijn. Da's iets waar wij ook enorm naar uitkijken...

... de buik en spruit groeien goed en volgens Girl is het indalen begonnen.
Ik vond het dalen (en stijgen) op de Col de Tende etc. al imposant maar verwacht dat deze nog mooier gaat worden. I.i.g. gaan wij deze trip ook nog een met de motor maken... werkelijk waar... genieten!! Aanhaken mag... ;)

Anyway.... zoals gezegd.... wij zijn weer in het land!!

@Jantah.......

Gauw een afspraak maken.... :Y

@Diddle....

Fijn dat alles goed gaat.... *O*
 
Laatst bewerkt:

@All............

We zijn d'r weer..... :Y

[afbeelding]

Onze laatste keer samen op reis was impulsief gepland en werd... jawel....

FRANKRIJK

... helaas resuteerde de uitschakeling in het WK niet in prijsreductie maar ach.... wij hebben genoten. Het was ook de laatste keer samen... onze volgende reis zal met zijn 3'n zijn. Da's iets waar wij ook enorm naar uitkijken...

... de buik en spruit groeien goed en volgens Girl is het indalen begonnen.
Ik vond het dalen (en stijgen) op de Col de Tende etc. al imposant maar verwacht dat deze nog mooier gaat worden. I.i.g. gaan wij deze trip ook nog een met de motor maken... werkelijk waar... genieten!! Aanhaken mag... ;)

Anyway.... zoals gezegd.... wij zijn weer in het land!!

@Jantah.......

Gauw een afspraak maken.... :Y

@Diddle....

Fijn dat alles goed gaat.... *O*
Welkom terug *O*
Lijkt wel op de Mont Ventoux?
 

@All............

We zijn d'r weer..... :Y

[afbeelding]

Onze laatste keer samen op reis was impulsief gepland en werd... jawel....

FRANKRIJK

... helaas resuteerde de uitschakeling in het WK niet in prijsreductie maar ach.... wij hebben genoten. Het was ook de laatste keer samen... onze volgende reis zal met zijn 3'n zijn. Da's iets waar wij ook enorm naar uitkijken...

... de buik en spruit groeien goed en volgens Girl is het indalen begonnen.
Ik vond het dalen (en stijgen) op de Col de Tende etc. al imposant maar verwacht dat deze nog mooier gaat worden. I.i.g. gaan wij deze trip ook nog een met de motor maken... werkelijk waar... genieten!! Aanhaken mag... ;)

Anyway.... zoals gezegd.... wij zijn weer in het land!!

@Jantah.......

Gauw een afspraak maken.... :Y

@Diddle....

Fijn dat alles goed gaat.... *O*
Welkom terug,

Ziet er goede uit Girl :}
Gek eigenlijk dat er zoveel momenten zijn dat je weet dat dat voor het laatst met z'n tweeen is. Genieten!!
Hier nog +/- 6 weeken en dan is het zo ver *O*
 
Wat een arrogante kneus zeg. :')
Erg triest voor Gyan. '(

http://frontpage.fok.nl/nieuws/393683/1/1/50/su-rez-beste-redding-van-het-toernooi.html (FOK.nl cookie-informatie)
 
mogguh,
vanavond werken, van 22 tot 07.
Als iemand nog naar rex gaat vanavond ff spotten.

Jan spotte jou gister om 10 voor 17 bij de tunnel bij het station.

gister diplomauitreiking gehad, kreeg ik deze:
TIjdschakelaar.jpg

zodat mn computer op tijd uitgaat en ik ga slapen aangezien ik het hele jaar hebt liggen slapen op school.
 

@All............

We zijn d'r weer..... :Y

[afbeelding]

Onze laatste keer samen op reis was impulsief gepland en werd... jawel....

FRANKRIJK

... helaas resuteerde de uitschakeling in het WK niet in prijsreductie maar ach.... wij hebben genoten. Het was ook de laatste keer samen... onze volgende reis zal met zijn 3'n zijn. Da's iets waar wij ook enorm naar uitkijken...

... de buik en spruit groeien goed en volgens Girl is het indalen begonnen.
Ik vond het dalen (en stijgen) op de Col de Tende etc. al imposant maar verwacht dat deze nog mooier gaat worden. I.i.g. gaan wij deze trip ook nog een met de motor maken... werkelijk waar... genieten!! Aanhaken mag... ;)

Anyway.... zoals gezegd.... wij zijn weer in het land!!


:9

Of bedoel je niet deze zandweg?

Auffahrt_Col_de_Tende.gif


24_Der_Col_de_Tende.jpg


(geloof dat de onderste weg wel geasfalteerd is?)

Goed om te horen dat jullie een leuke reis hebben gehad! Laatste keer met zijn 2-en.... dat moet een gek gevoel zijn. :) Spannende tijd voor jullie straks! p.s. Leuke foto!!!!

@Morph: Bij Kirsten gaan dus alles op rolletjes? Lekker man! *D
 
Laatst bewerkt:
Middag! :W

Welkom terug Kato en Co :)

Mooie laarzen en verder weinig gebeurd hier geloof ik :P

Zelf net terug van n leuke middag touren met mn oude rijschool, erg erg leuk *D Mooie route, helaas niet helemaal afgereden, dik 200 km was iets te veel van t goede en we hadden helaas net de bui op ons kop...

Daarna heerlijke bbq en nu lekker chill niks doen!

Oeh wel n paar zomerhandschoenen gekocht, eindelijk, winterdingen waren echt geen doen meer nu :$
 

@All............

We zijn d'r weer..... :Y

[afbeelding]

Onze laatste keer samen op reis was impulsief gepland en werd... jawel....

FRANKRIJK

... helaas resuteerde de uitschakeling in het WK niet in prijsreductie maar ach.... wij hebben genoten. Het was ook de laatste keer samen... onze volgende reis zal met zijn 3'n zijn. Da's iets waar wij ook enorm naar uitkijken...

... de buik en spruit groeien goed en volgens Girl is het indalen begonnen.
Ik vond het dalen (en stijgen) op de Col de Tende etc. al imposant maar verwacht dat deze nog mooier gaat worden. I.i.g. gaan wij deze trip ook nog een met de motor maken... werkelijk waar... genieten!! Aanhaken mag... ;)

Anyway.... zoals gezegd.... wij zijn weer in het land!!

@Jantah.......

Gauw een afspraak maken.... :Y

@Diddle....

Fijn dat alles goed gaat.... *O*
:W Mooi om te lezen dat het zo goed gaat! Mooie dingen in het vooruitzicht! *O*
 
welkom terug Girl en Kato! Fijn he girl, dat indalen :') Wanneer heb jij weer controle?

Jan; mooie laarzen!!

@all; :W
 
welkom terug Girl en Kato! Fijn he girl, dat indalen :') Wanneer heb jij weer controle?


ff gespiekt in de agenda. Woensdag 15.15 uur.
Als het goed is krijg ik dinsdag bedverhogers aangeleverd.... stond een bericht op de voicemail, zal ik maandag maar even terugbellen.

Leuk om te horen dat het met jou en overigens ook met Orea goed gaat.

Indalen.... ik denk dat wat ik voel indalen is... maar zeker weet ik het niet.
Het drukt naar beneden om het maar eens plastisch te verwoorden.. kan dat?

Warmte hangt hier in huis ... ramen tegen elkaar open gezet, zodat we vannacht lekker kunnen slapen.

 
Mooi dat het met de moeders en kinderen goed gaat. :Y

X, klopt het dat de .gdb file van de nachtrit meer dan 500 waypoints bevat? :)
 
Welkom terug Kato en Girl.

Zoals andere ook al zeiden... moet een gek gevoel zijn dat dit dan jullie laatste vakanatie trip is geweest met z'n 2e. En dan de volgende keren met z'n 3e. Al zou jullie kleine na een tijdje ook vast wel eens bij opa en oma kunnen logeren. Fijn dat alles ook goed gaat met de baby. Zal niet heel lang meer duren he ?
 
ff gespiekt in de agenda. Woensdag 15.15 uur.
Als het goed is krijg ik dinsdag bedverhogers aangeleverd.... stond een bericht op de voicemail, zal ik maandag maar even terugbellen.

Leuk om te horen dat het met jou en overigens ook met Orea goed gaat.

Indalen.... ik denk dat wat ik voel indalen is... maar zeker weet ik het niet.
Het drukt naar beneden om het maar eens plastisch te verwoorden.. kan dat?

Warmte hangt hier in huis ... ramen tegen elkaar open gezet, zodat we vannacht lekker kunnen slapen.

Hmm bedverhogers moeten wij ook maar eens gaan regelen... zie het alleen niet zitten. Dan heb ik echt een takelwagen erbij nodig om mijn bed in en uit te komen :')

Het voelt als scherpe steken dat indalen.. tenminste dat heb ik veel gehad de afgelopen week en gisteren in het zh blijkt beebje dus een stuk te zijn ingedaald en ligt vast. Terwijl hij de vorige keer nog niet was ingedaald.

Verder alles geregeld bij jullie? Helemaal uit de naam ed? Vluchttas klaar? ;)

En aan de foto te zien heb jij geen enkel last van vocht vasthouden?
 
Laatst bewerkt:

:Y ........... afgelopen week al rondgereden met maxi-cosi en baby-bag dus die kunnen mooi blijven staan. Hooguit nog een nachthemd scoren voor Girl maar 'n T-shirt van mij volstaat ook wel. *D

En dan wel eentje uitkiezen voor haar met een leuke tekst; zoals i'm sooooo sexy of just do it ofzo he... leuk voor de foto's :+
 
Diddle over de voetjes....

En aan de foto te zien heb jij geen enkel last van vocht vasthouden?


Nou..... na een hele dag stilzitten in een auto heb ik ook weinig enkeltjes meer hoor.
..... maar na een nacht slapen met mijn voeten op een kussen is het weer in orde.

Heb daar sowieso weinig last van en kan net zoals mijn moeder en mijn oma héél goed tegen hitte. Mijn oma van 97 zat vandaag nog buiten een ijsje te eten (in het noorden was het nog lang warm). :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan