MF Gooi en Vechtstreek deel * 78 * ORANJE BOVEN!

Te warm om te rijden?

  • Pfff, dit is echt te warm om te rijden

    Stemmen: 20 60,6%
  • nee hoor, niets te warm

    Stemmen: 12 36,4%
  • zo veel bier op, ik voel niets mee (poikie)

    Stemmen: 1 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
weer terug :W

Lekker weertje, droog asfalt en rustig.
Geen druppel regen gevoeld, wel een duif op m'n spiegel B|


04600x900.jpg
 
Laatst bewerkt:
@minibiken; :( Balen!! Had net zoveel zin erin -O- Dan maar 18aug :Y
@Buikfoto; :} Nog even volhouden he :j (net als de overige dames! :} )
@nog-3-dagen-en-dan-vakatie; :^ :]


Net weer terug van Amsterdam. Was errgggg gezellig *O* Samen met een vriendin de stad in gegaan. Eerst bij 1 van de grachten gaan kijken en daarna naar het Museumplein. Prima te doen, helemaal niet overvol ofzo... Wel OVERAL politie en ME, maar dat gaf voor mij wel een goed gevoel. Ook helemaal geen narigheid of wat dan ook *O*


Nu maar even bijkomen van weer een geslaagd dagje *D
 
Is er maar één baantje in de buurt waar je rijden kunt met mini-bike?
 
:W Hier weer een nieuws uit Italië,

Maandag had ik besloten om met mijn auto die beruchte ritje uit '08 na te rijden, paar km voor die plek kreeg ik wel vreemde buikgevoel. Daar langzaam rustig rijden, verse bloem hangt er op de vangrail.... Daarna de weg vervolgen, het rondje afgemaakt.

Vandaag motor gepakt, ditmaal opnieuw narijden. Gek gevoel: verder gaan waar ik toen eindigde. Daarna heerlijk gereden, heel rustige weg vol bochten en nauwelijks tegenliggers..... das feest! *O*

Helaas heeft de camera niet alles opgenomen, volgende week ga ik het alsnog doen.
Eerst naar Gardameer. Stelvio is een brug te ver voor mij. Andere keertje als ik dichterbij Stelvio ben.

@ Ela, kort gezegd: Wow! :o :} Leuk voor in het toekomst, foto's van de gekleurde toeter & Louise. *O*
 
Laatst bewerkt:
Beste Mf'ers.

Mijn vriendin heeft afgelopen vrijdag rond 16.45 een motorongeluk in Huizen gehad bij de haven!!

Er stak een fietser over, Voor mijn vriendin reed een andere motorrijder.
Die heeft ter plaatse haar geholpen.

Deze meneer heet volgens haar "Jasper".
Wij zijn op zoek naar deze persoon.
Neem aub contact met ons op!!

mijn email adres is Kaspertas@hotmail.com
of via een prive bericht.

Dank jullie wel
Kasper
Hey Kasper, ik heb het tafereel kunnen aanschouwen! Ik werk in die groene toko waar het voor gebeurde!

Je vriendin zag er aardig geshockeerd uit, hoest met haar? Was ook een flinke klap of niet?! Weet je ook hoe het de fietser vergaat? Zag er vrij ernstig uit!

Edit: kut... drukte per ongeluk op versturen! :z

Anyhoe, waar het om gaat. Die Jasper herkende ik niet! Je vriendin reed een Soes GSR600 toch? Als ik het me goed kan herinneren reed deze Jasper op een zwarte Yamaha TRX! Meer weet ik ook niet. Misschien kun je er wat mee! :)

Ik ga morgen ff bij wat collega's langes die ook geholpen hebben, misschien weten zij meer! ;)

Veel succes met de afhandeling en herstel!
 
Laatst bewerkt:
:W Hier weer een nieuws uit Italië,

Maandag had ik besloten om met mijn auto die beruchte ritje uit '08 na te rijden, paar km voor die plek kreeg ik wel vreemde buikgevoel. Daar langzaam rustig rijden, verse bloem hangt er op de vangrail.... Daarna de weg vervolgen, het rondje afgemaakt.

Vandaag motor gepakt, ditmaal opnieuw narijden, gek gevoel verder gaan waar ik eindigde. Daarna heerlijk gereden, heel rustige weg vol bochten en nauwelijks tegenliggers..... das feest! *O*
Klinkt goed Erwin. Geniet van de mooie omgeving daar :Y
 
Is er maar één baantje in de buurt waar je rijden kunt met mini-bike?
Zijn inderdaad niet zoveel banen in de omgeving ja... en is nu een soort van zomerstop. In de buurt van Zwolle en Zeeland zijn banen waar je iedere week kunt rijden.

De overige hebben een schema van om de zoveel weken... -O-
 
Laatst bewerkt:
@CorvetteFreak:

Don't worry ;)
Enige waar je misschien van schrikt is de frisse geur van je pak als ie uit de machine komt..

@Buikschildering: Mooi hoor! En sterkte nog even met deze warme dagen lijkt me het dragen wel erg zwaar!!
 
Vandaag motor gepakt, ditmaal opnieuw narijden. Gek gevoel: verder gaan waar ik toen eindigde. Daarna heerlijk gereden, heel rustige weg vol bochten en nauwelijks tegenliggers..... das feest! *O*
Aparte ervaring...

Veel plezier verder :]



Ik ga knorren, dus alvast dit deeltje uitzwaaien, stelletje spammers :P

:W
 
Trouwens met betrekking tot het weer morgen:
Juist tegen 18 uur wordt het zo te zien helemaal een drama, en laat ik dan net op de motor stappen B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan