Triumph Speed Triple topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
mooi man
heeft tie nu ook een versnellings indicatie?
en waar zitten die lampies nu die aan geven dat je moet schakelen?? bover de toeren teller

ben ff in hillegom geweest vanmiddag

zag daar een wit bussie staan met een s3 die wat onderdelen miste, was dat kevin?
dom van me had ff een stiffie moeten halen en hem dan op me fiets een handtekening moeten laten zetten, wat tie gelijk meer waard :)
Vond het te heet (was in leer) om daar lang te blijven,

heb wel ff staan kwijlen naar die mat groenen, was zo mat geslagen dat de nieuwe dashboard niet is opgevallen zijn de setup knopjes wel goed te bedienen??


Hallokidoki:
Ik maak nog wel een avond-foto van het cockpitje met oplichtende (LED fel blauwe)schakelindicators.
Qua knopjes, ach de bediening . . . t'is meer een kwestie van gewennig. De lay-out en de cockpitverlichting is wel heel fraai.
 
Laatst bewerkt:
Happy 4th of July

motorcycle-motorcycle-smiley-male-smiley-emoticon-000287-large.gif
 
Ziet er goed uit!! :}
Wanneer ga ik hem in real life zien? ;)
Veel plezier met inrijden :]

Hoi hoi Zoefzuki,

Thanx !
Bij gelegenheid komen we de SE wel een keer life showen. Helaas kost werk zoveel vrije tijd, dat er soms geen tijdsruimte overblijft B|
Maar, wie weet lukt het nog vóór jullie "Plastic Power" ladies-rit . . . .

Greetz
 
Laatst bewerkt:
Haha, dacht al dat het een lastige vraag zou zijn.
Ik hoor van dat de Cb aardig is voor iedereen en nu heb ik hem vandaag in het wit
gezien (met handkappen!) en vond het echt een mooie motor.
Wat mij opviel is dat hij toch aardig smal is, moet heerlijk bochten rijden dat ding.
heb vandaag even met de S3 gereden, en ik heb nog wat meer vergelijkingsopmerkingen:
de CB schakelt echt veel soepeler dan de S3, en hij zit beter, maar nu met de Hyperpro's in de S3 stuurt de S3 toch wat strakker denk ik :Y Voor je gevoel gebeurt er met de S3 meer onderin, maar de CB kan langer doortrekken
 
en weer trug vanaf Lelijkstad.
Wel een beetje groen van de vliegen geworden _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan