MF-ers in Ede, deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.

87Rich

MF veteraan
17 aug 2008
6.199
0
Veluwe
[img=300]http://www.markinno.nl/upload/art/20100106195042_gemeente_ede_main.jpg[/img]​
Welkom in deel nummer 14 van Ede en omgeving.
Als iemand wat toegevoegd wil zien in de OP of een andere foto, roep maar, dan zal ik het aanpassen.


De vorige topics zijn hier te vinden:

13; 12; 11; 10; 9; 8; 7; 6; 5; 4; 3; 2; 1

De stamgasten

Poes
DSC05953-1-1-1.jpg

DSC06041-1.jpg


1steklassboefje
full


onderkruipsel
full


full


VFR_Doos
3800701832_0c05b00e58.jpg


_Karin_
full


Blondy83
full


87Rich
25gb52e.jpg


124hfeu.jpg


Arnold-D
3370806898_0f13aefbeb_o.jpg


MarlBoros
full


full


Jefro98
TT_07941-40-80.jpg


S@ND3R
753981775_6_oYmw_2.jpeg


keerltie
full


El Niño
3785229843_70de67c094.jpg


WaXstar
dsc04825verkleind.jpg


creazy soes
full


full


Unruled
unruled-4.jpg


TLmike
full


VeryMeanMachine
Foto-KV8HIYMF-D.jpg


Foto-WIZ7IUGC-D.jpg


fzr 600rw
034.jpg


Misplaced
P1000335.jpg


ViVe
Foto-7D6YYZJD.jpg


Foto-MKA6XRD6.jpg


Cllut
full


Geerhard
6d55179112da3a9a4acab9b5c9c548b7


morren
864714170_6_7OUe.jpeg


Jeulle
P6020515.JPG


eggman
full


ToySoldier
aktie.jpg


KleijeRR
mijnrrtje.jpg


ErikVonhof
CIMG9188mf.jpg


81419532.jpg


roow
2mo361u.jpg


s5zgub.jpg


wisheh
klx_650_sm.jpg


gsxmh
full


jaime1
scaled.php


michael007nl
full


FocusST
2nqxs8w.jpg



Overzichtje van de bosjesmannen met camera's
2nrj7eo.jpg
 
Laatst bewerkt:
eey rich het was warm oke dat snap ik :+
maar hoe was zandvoort voor de rest kon je nog wel normaal rijden of viel je half flauw 8-)

morgen gaat een kameraadje motor huren voor t weekend (als der nog 1 heel en over is bij valkenier :P) lekker het hele weekend rijden :X
 
Hoe was je dag op Zandvoort verder Rich?
eey rich het was warm oke dat snap ik :+
maar hoe was zandvoort voor de rest kon je nog wel normaal rijden of viel je half flauw 8-)

morgen gaat een kameraadje motor huren voor t weekend (als der nog 1 heel en over is bij valkenier :P) lekker het hele weekend rijden :X
Behalve warm, was het vooral warm :+
Flauwvallen viel mee, maar de standaard koppijn erbij enzo maakte het wel vermoeiender.

Zat dit keer in een mooie groep iig, beetje hetzelfde tempo allemaal, dus het rijden op zich ging een stuk lekkerder dan de vorige keer. Moet alleen echt een andere fiets hebben als ik vaker op t circuit wil; rij nu constant de stepjes aan de grond, erg weinig vermogen natuurlijk, slap frame/vering en alles.
Paar seconden harder moet nog wel te doen zijn met deze fiets, maar heb liever dat ik de beperkende factor ben ipv de motor :)
 
Laatst bewerkt:
Meld zich!

Vanavond nog wezen kijken bij een VFR750 RC36 II, met 30k op de klok.
Flinke speling op het voorwiel, speling op het achterwiel. liep maar op 3 cilinders.
rare deukjes op de tank, achterbrug en frame op sommige plekken verkleurd.


Ding moest dus 30k gelopen hebben, maar waarschijnlijk is ermee gespeeld en heeft dat ding al makkelijk een ton gelopen.
Achterwiel lager begint pas speling te vertonen als er +- een ton mee gereden is namelijk.

Maar de jongen verkocht motoren van dealers die m niet kwijt konden, maar dan zonder garantie, hij heeft hem al netjes van z'n website en MP gehaald..


Als de motor wel in goede staat was geweest, en eerlijk was geweest had ik nu een vfr gehad :P
 
Behalve warm, was het vooral warm :+
Flauwvallen viel mee, maar de standaard koppijn erbij enzo maakte het wel vermoeiender.

Zat dit keer in een mooie groep iig, beetje hetzelfde tempo allemaal, dus het rijden op zich ging een stuk lekkerder dan de vorige keer. Moet alleen echt een andere fiets hebben als ik vaker op t circuit wil; rij nu constant de stepjes aan de grond, erg weinig vermogen natuurlijk, slap frame/vering en alles.
Paar seconden harder moet nog wel te doen zijn met deze fiets, maar heb liever dat ik de beperkende factor ben ipv de motor :)

LOL :) , Al iets op het oog. Je mag toch al van je 25kw af of moet je nog even ?
 
Zo, onder welke steen kom jij vandaan :+
Is er allang af bij hem ;)
:^ :P

Rij al een poosje volvermogen rond. Maar ook dan schiet een SVtje niet op ;)
Nog niet echt wat op het oog trouwens; moet nog gaan proefrijden enzo.

Of t wordt een dikke duuzend twin, of n viercilinder, bv een gsxr 750.
 
Laatst bewerkt:
Avond :W :W

Mag deze in de OP erbij, Richard?
http://erikvonhof.nl/webdesign/CIMG9390.JPG

Alvast merci :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan