Suzuki gsxrw 92' delen

gixxer92

Die hard MF'er
24 nov 2009
369
0
alle kuip delen zijn te koop, topkuip, zijdelen, kont, koplamp is ok .. tank is NIET te koop,

verder heb ik nog een goede achterschokbreker , originele knippers waarvan 1 set met witte glazen

knippers 15 euro set. (2 stuks)

schokbreker 40 euro.

topkuip 50 euro

koplamp 30 euro

zijdelen 50 euro per 2 (op alle plastic delen geldt, nergens scheuren, op de zijdelen zit wat omval schade, maar we hebben het hier ook niet over een k9 tenslotte, netjes maar niet fabrieksorigineel

kont 65 euro l+r+middendeeltje en subframe

achterlicht 25 euro

alles van deze motor.
06022010253.jpg

06022010254.jpg


mvrgr Ben
 
Laatst bewerkt:
ik heb evt wel interesse in de kuipruit + die steun ervan en evt de uitlaat.
mail gsx-ro@live.nl
of een pm
 
de uitlaat is niet te koop, ik ben/ga hem ombouwen naar een fighter, dus alleen de plastic delen zijn beschikbaar, clip-ons zijn weer wel te koop..

eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de ruit niet de mooiste is, ik zal van de week ff een foto schieten voor je en toemailen
 
zolang de ruit maar niet gescheurd/ gebroken is, heb ik interesse. en de steun? of hou je die zelf
 
dan gaat je interesse over, bij de spiegel bevestiging rechts zitten een paar klein scheurtjes en is er een klein stukje ruit weg, echter dat valt onder de spiegel weg, daar zie je niets van, van die scheurtjes wel.

morgen ga ik er weer naartoe, zal ik een foto voor je maken, dan zie je wat ik bedoel..

groeten Ben
 
uhmm,, "weer" plekken?? je bedoelt een wittige uitslag/vlekken oid??

das een goede,.. ik heb altijd alleen het glas gebruikt om naar te kijken , ik zal er morgen ook ff een paar foto's van maken voor je..
 
bij deze, de foto's . ik heb er zo goed mogelijke foto's van proberen te maken, maar die spiegeling hé...... :D

er zitten voor zover ik kan beoordelen geen plekken/vlekken in/op. wel stof en vliegen...

08072010155.jpg

08072010156.jpg

08072010152.jpg

08072010148.jpg

08072010149.jpg

08072010153.jpg


set spiegels 35 euro. (kan ze eventueel ook versturen)

groeten Ben


@gsx-ro
 
ik heb interesse in de voorkappen en zeikappen voor me oom. dus als je ze nog hebt zal ik me oom even deze advertentie laten zien en laat ik je gelijk meer weten.

bijna zeker dat die wel interesse heeft
 
Ik heb opzich intresse in de spiegels mits je ze nog niet verkocht hebt aan me bovengenoemde mede rijders.

Je wielen wil ik ook wel een bod op doen.

Stuur maar een PM of mail naar me.Kan gewoon via me profiel
 
@Motorfreak, PM verstuurd.

@de rest, het gaat hier alleen om de kuipdelen van de motor, de rest van de motor laat ik graag intact, dit rijdt wat prettiger...
 
is er nog steeds, is er werkend vanaf gekomen, ik heb er een andere opgezet met ingebouwd reservoir, ik heb geen plek meer ivm andere kont op de brommer...

beeksebergen026.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb ff gekeken maar ik denk dat ik em niet pas krijg onder mijn '89er....
 
dat durf ik ook niet met zekerheid te zeggen, of daar verschil inzit, er zwerfen wel lijsten rond op i-net mbt lengte schokbrekers van de verschillende suzuki door de jaren heen.. ff google-en erop..
 
Terug
Bovenaan Onderaan