Het grote GSX-F topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een vrouw was geweest had ik je ook wel een HUG gegeven :+

Mag ik van OP foto wisselen?

sta er graag met "ECHTE" gsxf mensen op

966721592_5_P4JN_1.jpeg



;)
 
ook maar een foto van mijn fiets.

Het was een beetje donker maar geeft wat meer sfeer aan de foto
full
 
Foto van mijn fiets :(

2hdwfh0.jpg


Schuiver na verlaten rotonde met gangetje of 30km/h. Gelukkig is de motor op links doorblijven glijden en zijn de voorkuipen niet/nauwelijks beschadigd. Nieuwe (2de hands) achterbrug gaat er morgen op, stuur en voetsteun heb ik al vervangen. Kontdeel nergens 2dehands te krijgen in fatsoenlijke staat dus die laten we zo en krijgt de F volgend jaar misschien wel een splinternieuwe kont. Zelfde geld voor de Dynamo Cover.

Oh ja, belangrijker. Ben zelf er goed vanaf gekomen. Lichte hersenschudding (knalde eerst met hoofd op wegdek) schaafwonden aan rechterhand (handschoen van hand gerukt en ook licht gekneusd.
 
Laatst bewerkt:
hee jongens,
ik heb slecht nieuws....

ik wou vanmorge zo graag slagen, dat ik zo voorzichtig ben gaan rijden... dat ik uiteindelijk niet geslaagd ben :(

volgende kans... 10 augustus... balen zeg! Ik heb niets fout gedaan, maar gewoon te voorzichtig geweest met rijde n:(
 
gelukkig dat ik over een week op vakantie ga tot 4 augustus :9 dus heb eigenlijk maar een weekje last van. Nu de volgende keer maar wel gewoon vol gas durven rijden.

Aw Jammer guAsTo,
Een motor is zo'n mooi wendbaar en snel dat de kracht van de redding vaak gasgeven is.
Volgende keer niet te voorzichtig rijden he. Doe je als je m hebt gehaald ook niet :P
 
Foto van mijn fiets :(

[afbeelding]

Schuiver na verlaten rotonde met gangetje of 30km/h. Gelukkig is de motor op links doorblijven glijden en zijn de voorkuipen niet/nauwelijks beschadigd. Nieuwe (2de hands) achterbrug gaat er morgen op, stuur en voetsteun heb ik al vervangen. Kontdeel nergens 2dehands te krijgen in fatsoenlijke staat dus die laten we zo en krijgt de F volgend jaar misschien wel een splinternieuwe kont. Zelfde geld voor de Dynamo Cover.

Oh ja, belangrijker. Ben zelf er goed vanaf gekomen. Lichte hersenschudding (knalde eerst met hoofd op wegdek) schaafwonden aan rechterhand (handschoen van hand gerukt en ook licht gekneusd.
-o- balen, gelukkig heb je zelf niet zo veel.
 
Foto van mijn fiets :(

[afbeelding]

Schuiver na verlaten rotonde met gangetje of 30km/h. Gelukkig is de motor op links doorblijven glijden en zijn de voorkuipen niet/nauwelijks beschadigd. Nieuwe (2de hands) achterbrug gaat er morgen op, stuur en voetsteun heb ik al vervangen. Kontdeel nergens 2dehands te krijgen in fatsoenlijke staat dus die laten we zo en krijgt de F volgend jaar misschien wel een splinternieuwe kont. Zelfde geld voor de Dynamo Cover.

Oh ja, belangrijker. Ben zelf er goed vanaf gekomen. Lichte hersenschudding (knalde eerst met hoofd op wegdek) schaafwonden aan rechterhand (handschoen van hand gerukt en ook licht gekneusd.

-O- balen -O-

Sterkte met herstel...

hee jongens,
ik heb slecht nieuws....

ik wou vanmorge zo graag slagen, dat ik zo voorzichtig ben gaan rijden... dat ik uiteindelijk niet geslaagd ben :(

volgende kans... 10 augustus... balen zeg! Ik heb niets fout gedaan, maar gewoon te voorzichtig geweest met rijde n:(

-O- ook al balen -O-

Hebben hier mensen ook nog goed nieuws??
Nieuw topic zo beginnen is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.. ;)
 
Als je een vrouw was geweest had ik je ook wel een HUG gegeven :+

Mag ik van OP foto wisselen?

sta er graag met "ECHTE" gsxf mensen op

[afbeelding]


;)
*O* staan we samen op de foto :)


Foto van mijn fiets :(

[afbeelding]

Schuiver na verlaten rotonde met gangetje of 30km/h. Gelukkig is de motor op links doorblijven glijden en zijn de voorkuipen niet/nauwelijks beschadigd. Nieuwe (2de hands) achterbrug gaat er morgen op, stuur en voetsteun heb ik al vervangen. Kontdeel nergens 2dehands te krijgen in fatsoenlijke staat dus die laten we zo en krijgt de F volgend jaar misschien wel een splinternieuwe kont. Zelfde geld voor de Dynamo Cover.

Oh ja, belangrijker. Ben zelf er goed vanaf gekomen. Lichte hersenschudding (knalde eerst met hoofd op wegdek) schaafwonden aan rechterhand (handschoen van hand gerukt en ook licht gekneusd.
Aii dat ziet er niet mooi uit zo maar gelukkig is het alleen dit en niet erger :) en je bent er zelf goed vanaf gekomen :)


hee jongens,
ik heb slecht nieuws....

ik wou vanmorge zo graag slagen, dat ik zo voorzichtig ben gaan rijden... dat ik uiteindelijk niet geslaagd ben :(

volgende kans... 10 augustus... balen zeg! Ik heb niets fout gedaan, maar gewoon te voorzichtig geweest met rijde n:(
Aii nog meer slecht nieuws :( 10 augustus ga je gewoon slagen :)


Aw Jammer guAsTo,
Een motor is zo'n mooi wendbaar en snel dat de kracht van de redding vaak gasgeven is.
Volgende keer niet te voorzichtig rijden he. Doe je als je m hebt gehaald ook niet :P
:Y :Y moet zeggen moet wel mijn pols wat begrenzen met die nieuwe fiets :o

Ik heb goed nieuws :) mijn motor is bijna klaar alleen nog waterpomp vervangen, rechter spiegel vervangen, breek boutjes installeren en poetsen :)
 
-O- balen -O-

Sterkte met herstel...-O- ook al balen -O-

Hebben hier mensen ook nog goed nieuws??
Nieuw topic zo beginnen is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.. ;)
B|
ik zojuist een hele avond motorlaarzen aan het passen geweest bij de motorkledingdump in Breda.
Na al m'n eisen eindelijk een laars na m'n zin gevonden.
Waterdicht. Sport/toer laars,niet te druk ogend, lekker licht, comfortabel lopen, sportieve looks Was Alleen een maatje net te groot B|

als iemand toevallig een splinternieuw setje laarzen richa pro speed 4sp100 , op zolder heeft liggen hoor ik het graag :9
 
*O* staan we samen op de foto :)Aii dat ziet er niet mooi uit zo maar gelukkig is het alleen dit en niet erger :) en je bent er zelf goed vanaf gekomen :)Aii nog meer slecht nieuws :( 10 augustus ga je gewoon slagen :):Y :Y moet zeggen moet wel mijn pols wat begrenzen met die nieuwe fiets :o

Ik heb goed nieuws :) mijn motor is bijna klaar alleen nog waterpomp vervangen, rechter spiegel vervangen, breek boutjes installeren en poetsen :)
Hulde aan de rode f!
Snelheid zal je zo weer gewend zijn haha.
Als je nog ziektewet zit kan je morgen avond al rijden dan? :9
 
Dat het morgen vrijdag is?? :+


_O- hahah nee.. maar ook heel goed nieuws *O* *O* was het bijna vergeten dacht dat het morgen donderdag was.. maar tis morgen vrijdag *O* *O*

Mijn goed nieuws was dat na ongeveer 6 maanden de vergunningen binnen zijn om een eigen oprit te maken en vandaag is er al iemand geweest voor een offerte.. :)
Eindelijk schot in de zaak *O*
 
B|
ik zojuist een hele avond motorlaarzen aan het passen geweest bij de motorkledingdump in Breda.
Na al m'n eisen eindelijk een laars na m'n zin gevonden.
Waterdicht. Sport/toer laars,niet te druk ogend, lekker licht, comfortabel lopen, sportieve looks Was Alleen een maatje net te groot B|

als iemand toevallig een splinternieuw setje laarzen richa pro speed 4sp100 , op zolder heeft liggen hoor ik het graag :9

Dat is idd het grootste nadeel van die zaak ....
En helaas zolder is hier leeg
 
Laat je goed informeren over het aanleggen van een oprit en maak een knap bestek met tekening. Ik heb al zoveel prutswerk gezien van stratenmakers en hoveniers bij particulieren
 
Laat je goed informeren over het aanleggen van een oprit en maak een knap bestek met tekening. Ik heb al zoveel prutswerk gezien van stratenmakers en hoveniers bij particulieren

Thanx.. maar heb wel vertrouwen in deze mannen hebben al veel werk opgeleverd hier in de buurt en hoor alleen maar goede verhalen.. en al is tie niet helemaal goed tis toch maar tijdelijk totdat we een nieuw huis gaan bouwen.. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan