Het grote GSX-F topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen commentaar op F'jes, he... Ik heb 6500km gereden, waarvan zeker 1/3 in de regen en de motor had er absoluut geen moeite mee (in tegenstelling tot de berijder B|)
 
Tour de France :r
MotoGP..... was da? (....... duikt heel snel weg achter de bank :X )

Vroeger altijd fan van de F1 en WRC en het voetbal. Nu eigenlijk niets meer al hoewel ik wel een stuk meer van WK heb gezien dan van tevoren gedacht.
Als je NL wilt zien winnen moet je gewoon naar het EK KORFBAL kijken! Altijd Nederland-Belgie en NL wint .
 
mijn fiets had vanochtend ook een ochtendhumeur na die enorme plensbui van gisteren. Wilde niet op toeren komen en het leek net alsof ik 2 versnellingen te hoog reed. Even flink gasgeven op de snelweg en probleem was weer opgelost
 
mijn fiets had vanochtend ook een ochtendhumeur na die enorme plensbui van gisteren. Wilde niet op toeren komen en het leek net alsof ik 2 versnellingen te hoog reed. Even flink gasgeven op de snelweg en probleem was weer opgelost
Niet alleen je fiets had een ochtend humeur ;)
 
fietsen :')

---

Mijn GSX-F nu:

large


Alles staat weer binnen want ik heb geen zin meer. Nu nog even een list bedenken om benzine in het beestje te krijgen zonder heel de tank er op te zetten en een beetje te vullen. De bobines zijn al omgedraaid, maar ze moeten nog getest worden :P

Meteen maar even bougie's vervangen, zo gek zijn ze nog niet, maar nu de fiets toch uit elkaar ligt... Luchtfilter morgen ook even controleren, en ik wil nog de carbs aftappen om eventueel vuil er uit te krijgen.

Misschien, heeel misschien ook nog wat schoonmaakwerk aan de buitenkant van het blok . Maarja, dat ziet toch niemand :+
 
Laatst bewerkt:
fietsen :')
Nu nog even een list bedenken om benzine in het beestje te krijgen zonder heel de tank er op te zetten en een beetje te vullen. De bobines zijn al omgedraaid, maar ze moeten nog getest worden :P


Waarom testen met benzine?
Als je je bougie uit de cilinderkop draaid, hem weer aansluit aan de bougiekabels en hem met de stift tegen een blank deel van het chassis aan legt.... moet je tijdens starten een vonk zien overspringen.
Let op dat je zelf geen oplazer krijgt want dat voelt niet lekker ;)
 
Waarom testen met benzine?
Als je je bougie uit de cilinderkop draaid, hem weer aansluit aan de bougiekabels en hem met de stift tegen een blank deel van het chassis aan legt.... moet je tijdens starten een vonk zien overspringen.
Let op dat je zelf geen oplazer krijgt want dat voelt niet lekker ;)
Godskolere wat komt er een kracht uit zo'n start accu :+

gelukkig zelf niet gehad maar die ander stond flink te vloeken :P
 
- knip - ff naar TECH toe omdat het nu wel erg specifiek wordt.

Wat zit het luchtfilterhuis stom in elkaar bij de GSXF trouwens. Ik dacht; nu alles er af ligt moet ik die ook maar meteen controleren. Maar wat blijkt, om dat ding er af te halen moet de drager van je tank er af, en om die er af te halen moet ik ook mijn achterkappen er af halen en nog wat zooi. Dan ben je wel weer een flink uur verder :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan