Het grote GSX-F topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er niet eens zo heel gek uit zonder onderkuip :P En nu moet ook ik echt eens naar een andere uitlaat gaan kijken :P

Hoe is het met flux? Ook die is een tijdje niet langs geweest :o

heb je zeker over mn post heen gelezen dak weer terug ben van een week zeilen met 31 kids...
verder niets te melden dus dan houd ik mn kop ook maar :P
 
Favoriete merk/type motor:
yamaha r6, aprilia RS125/250, honda fireblade, aprilia rsv 4, triumph daytona 675
Mooiste motor ooit gemaakt:
r6 wit/rood, fireblade wit zwart

ik heb een vermoeden
 
Ik denk dat je dd achterop gaat hier op mf.. Binnekort posten jullie samen in het Triumph topic :9

Maar goed dat je je uitlaat niet meer gekocht hebt!
 
Ah ja bandenwarmers heb ik niet. En voorlopig is dat nog niet nodig. Misschien volgend jaar :9


Had nog wel een foto gemaakt zie ik nu op mn phone 8-)
MonSuki op de camping *D

[http://img28.imageshack.us/img28/9274/opdecamping.jpg (afbeelding)]
Staat R.I.P. Rudy voor je baas van pas geleden?
Wat een mooi eerbetoon! :}
 
Mechanisch problemen? Of wil je een heel ander soort motor (SM/Naked?) Hou ons niet in spanning :+
Wordt een 675 Triumph daytona :Y

Ik denk dat je dd achterop gaat hier op mf.. Binnekort posten jullie samen in het Triumph topic :9

Maar goed dat je je uitlaat niet meer gekocht hebt!
:Y :Y

word lekker ook geen triumph... alhoewel dat wel heel geil had geweest
Je mag niet liegen van je moeder en als je hem heb gezien gehoord en op heb gereden ben je verkocht!! :) geloof mij :)

tis dat ik het geld niet heb voor en dat ik nu al een droom motor heb gekocht :)
 
Wanneer ik mn bsnden ga wisselen worden ze ook wit 8-)
Maar kuipen zijn niet opgeknapt hoor na de val, deze kant zitten scheuren in, andere kant zware krassen. Onderkuip ligt r hier nie eens op haha.

Ik heb nog een witte achtervelg op mijn F zitten, die wil ik binnenkort wisslelen voor een zwarte die ik heb liggen.
 
Ook maar weer eens melden in het F toppic :W
Moet nogsteeds een foto maken voor de OP |(

Weet iemand trouwens een leuk adresje in noord-holland of een webshop voor een remus uitlaat? Die standaard rioolpijp moet er toch echt eens vanaf :')
 
Remus heeft verschillende modellen natuurlijk. Welke vind je interresant? Zeker de Hexacone? Die is behoorlijk aan de prijs (500+ euro). Je weet dat je ook kan kijken naar Bandit 650/1250 (vanaf K7) uitlaten voor onze F. Hierdoor zijn er behoorlijk veel merken en types voor onze motor.

LeoVince
Yoshimura
Akrapovic
Laser
Bos
Superpole
TwoBrothers
Ixil
Beowulf
Remus
MIVV
Scorpion

Heb zelf voor de LeoVince gekozen. Was 270 euro voor de Alu versie. Klinkt behoorlijk lekker, enige andere uitlaat die bij via Youtube ook lekker klonk was de MIVV Suono.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan