Het grote GSX-F topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand waar (liefst tweedehands) een CDI voor de 1996 of jongere GSXF te krijgen is? Het gaat dus om de Denso 32900-19C60, niet de 19C00 die in de oudere modellen zit.

Marktplaats/etc. geven me maar een advertentie: Van een bedrijf in Hengelo dat hem kan onderzoeken en eventueel repareren voor tussen de 80 en 250 euro...

je hebt toch ook een bejaard fietsje?

Overigens zijn de blokken toch hetzelfde?

Ik ga zaterdag naar Zandvoort. Beetje aan het strand hangen in m'n gele tangaslip
 
oke dan mijn fiets:

[afbeelding]

het wordt tijd dat ik ook weer wat nieuwe foto's ga uploaden van mijn fiets.


Ik heb er trouwens sinds een paar weken een motor bij. Zomaar helemaal gratis en zo.

Belasting vrij en een jaar of dertig oud inmiddels. Altijd binnen gestaan mits hij niet in gebruik was.
Hij heeft een lucht gekoeld tweetakt cilindertje wat een Pk of 4 levert. En hij is van het merk Tomos.
 
Opvoeren die hap.

Ik moet ook nog eens zo'n bromding aanschaffen. Woon een kilometer of 16 van de uni af, op de fiets zijn het er 14 ofzo. Indien lekker weer: motor. Maar dan ben je na een tijdje natuurlijk te verpest om te fietsen. In de winter gaan we wel lekker op de Puch ofzo :z
 
Opvoeren die hap.

Ik moet ook nog eens zo'n bromding aanschaffen. Woon een kilometer of 16 van de uni af, op de fiets zijn het er 14 ofzo. Indien lekker weer: motor. Maar dan ben je na een tijdje natuurlijk te verpest om te fietsen. In de winter gaan we wel lekker op de Puch ofzo :z

het is wel een motor hè. Geen bromding :(
 
motorblok is het enige dat motor is aan dat ding :P

Even een plaatje geleend.
Ik heb er dus zo één gehad. incl. bootje. en de hele rambam. *O* *O*
vanbrodski-motor-tomos-4-duga-osovina-slika-1158407.jpg
 
Zijn zeker mooi :) je moet alleen wel wat langere benen hebben dan mij ;) ik ben een kabouter en pas er dus niet op B|

Ik ben ook niet al te groot met 1.78. En zal dan inderdaad niet met beide tenen aan de grond komen. Huidig zadel is 770mm, en dan is het met voorkant voeten net op de grond. De Tiger is 835mm dus dat word iets lastiger O-)

De Street/Speed Triple blijf ik ook wel gaaf vinden.
 
ook maar weer een spiegel gesloopt. Heb m'n motor er bovenop gelegd '(

Maar gelukkig geen extra krassen erbij. Kon denk ik door de hitte niet meer zo goed nadenken
 
ook maar weer een spiegel gesloopt. Heb m'n motor er bovenop gelegd '(

Maar gelukkig geen extra krassen erbij. Kon denk ik door de hitte niet meer zo goed nadenken
Wijx wees gerust komt niet door de hitte ;) :+


Ik ben ook niet al te groot met 1.78. En zal dan inderdaad niet met beide tenen aan de grond komen. Huidig zadel is 770mm, en dan is het met voorkant voeten net op de grond. De Tiger is 835mm dus dat word iets lastiger O-)

De Street/Speed Triple blijf ik ook wel gaaf vinden.
Zeker daar kan je zeker leuk mee spelen :) hoop eigenlijk nog dat ze een SM maken van triumph *O*
 
toch maar weer m'n zijwieltjes monteren :X

Heeft iemand misschien nog de stuureindes liggen? Ik ben er 1 kwijt. Eventueel heb ik nog een mooi setje nieuwe liggen van cnc gefreesd alluminium (motozoen) die ik niet zo mooi vind staan
 
What heb je gedaan? :X

Welke van de CNC eindes zijn het? Ik heb nog twee gewone stuureindes liggen. De kapjes zijn laatst wel opnieuw gespoten, maar de mat zwarte spuitbussen van Praxis zijn niet je-van-het: Ondanks de goede voorbehandeling schijnt het glanzende zwart er doorheen na een paar weken :P
 
deze
70005147_890_FR01_10.jpg


in principe doe ik altijd zo min mogelijk. Maar ze waren gewoon opeens weg. Bij mij moeten ze toch glimmen 8-)
 
Oh, Tomos maakt nog wat anders dan die dames snorfietsjes? :+

Wel lekker met dit weer, gaat hij dit jaar nog varen?

Hij werk gewoon hoor. :Y Hij heeft zelfs nog even een beurtje gehad aangezien de man hem aan mij weggaf :Y
ook maar weer een spiegel gesloopt. Heb m'n motor er bovenop gelegd '(

Maar gelukkig geen extra krassen erbij. Kon denk ik door de hitte niet meer zo goed nadenken

Ja dat het zijn. "de hitte". Je moet dan maar ik je korte broek gaan rijden, Of is dat ook de oplossing niet?





@ all
Over een paar weken moeten we nodig weer eens wat gaan afspreken om te gaan rijden.
Als die gasten weer terug zijn uit de eiffel. en iedereen weer een beetje thuis is van vakantie.
 
Laatst bewerkt:
ook maar weer een spiegel gesloopt. Heb m'n motor er bovenop gelegd '(

Maar gelukkig geen extra krassen erbij. Kon denk ik door de hitte niet meer zo goed nadenken
Die spiegels van tegenwoordig kennen ook niks meer hebben +

Hoop niet al teveel schade verder?

Heb van betrouwbare bronnen dat je nog twee imitaties hebt liggen :9
 
ja maar daar iemand de gaten nogal ver van uitgehold. Dus die willen nog niet vast. Morgen even ringetjes halen
 
Hij werk gewoon hoor. :Y Hij heeft zelfs nog even een beurtje gehad aangezien de man hem aan mij weggaf :YJa dat het zijn. "de hitte". Je moet dan maar ik je korte broek gaan rijden, Of is dat ook de oplossing niet?





@ all
Over een paar weken moeten we nodig weer eens wat gaan afspreken om te gaan rijden.
Als die gasten weer terug zijn uit de eiffel. en iedereen weer een beetje thuis is van vakantie.
Strak plan. Heb eventueel al een halve route door het Brabantse klaar. Maar geloof dat Bram er ook al mee bezig was.
Of b2bw moet ons voor wezen.. Verheug me nu al op twee punten taart :9
 
ik heb nooit std bouten gehad, alleen de bouten die std in de imitatie horen. Kom allemaal wel goed. Hij is toch niet in coucoursstaat.

Ja een pre-eifel taarttoer *O*
 
Als er een tochtje komt ben ik van de partij :)

wijx: volgens mij wil ik wel stuurgewichtjes oversteken, met geluk werkt mijn beestje morgen of overmorgen weer, vakantie wil ik pas vrijdag of zaterdag voor weg. Een keer daar tussen ergens afspreken, dan neem ik een schroevendraaier mee voor mijn gewichten :P
 
Laatst bewerkt:
ik heb nooit std bouten gehad, alleen de bouten die std in de imitatie horen. Kom allemaal wel goed. Hij is toch niet in coucoursstaat.

Ja een pre-eifel taarttoer *O*
Het weekend voor de eifel heb ik zelfs de gelegenheid een bbq te houden hier thuis :X

Maar denk dat de meesten hier niet zo van bbq houden :9
 
@br-ammmmmm roep maar een dag. Ik kan ook naar jou toe brommeren. Het wordt toch prut weer vanaf donderdag. Doe ff een mailtje als je wilt.

@Johan, bah bbq. Stukje rijden :Y . Check trouwens je mail eens :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan