Het grote GSX-F topic deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou hier moet het dan toch komen te staan.

Afgelopen zondag met zijn we met ons clubje een tourtochtje gaan maken.
Het weer hielp niet echt mee, maar we we gingen gewoon rustig aan doen en dat deden we ook.
we begonnen in Maurik en zijn langs allerlei dijken via Culemborg naar Meerkerk gereden waar we een lekkere warme bak koffie namen.
2 van onze groepgingen over de snelweg richting R'dam(deze vertokken een minuutje eerder),
en wij moesten richting Tiel.
Dus we reden onder de snelweg door(ik ging voorop), draaiden de rotonde 3/4, en met een licht bochtje naar rechts moeten we de oprit op.

En dat is waar mijn voorwiel ineens besloot geen grip meer te houden. ik probeerde mee te sturen maar kreeg onmogelijk grip.
Met een doffe klap werden ik en m'n maatje die achterop zat tegen het asfalt gesmeten en hoorden,
zagen de motor nog een meter of 2 doorschuiven.
Terwijl ik achter mij nog een doffe klap hoorde.
M'n oom was ook het asvalt van dichterbij aan het bekijken.

Mijn eerste trots is nu dus behoorlijk beschadigd.
Spiegel aan gort knipper weg en de kappen hebben hun mooiste tijd ook wel gehad.

Zelf loop ik nou een weekje thuis i.v.m. zwaar gekneusde hand en pols en een boel blauwe plekken en een hoop spierpijn.
Maar dat geneest wel weer.

Na het hele gebeuren is dus gelijk rijkswaterstaat gebeld om te melden dat er 2 motoren onderuit gegaan zijn omdat het verschrikkelijk glad wad op dat stukkje.
na een uur wachten is er iemand komen kijken van het RWS en na veel geglij op het asfalt besloot hij te constateren dat het NIET glad was(Met een aanloop van 3 stappen loopsnelheid glee je echt 1,5 meter door.
Toen de man van het RWS weg ging, hebben we nog een filmpje gemaakt hoe een maat van me zo'n aanloopje nam.

Toen we eenmaal thuis kwamen is er natuurlijk contact gelegd met het stel dat eerder vertokken was.
Bleek dat 1 van hun ook bijna onderuit gegleden was, die heeft zich met een rare bweging zich nog recht in de berm weten te sturen.

Nu willen we de schade verhalen maar de RWSman dacht dat we een kleine kans hadden.
Wat nu.

hmm dat zuigt!
weet eigenlijk nieteens of er bepaalde maatstaven zijn die bepalen wanneer wde weg nu glad is of niet :?

zou met zo een gevalletje ook gebruik maken van mn rechtsbijstand denk ik.

succes 9ook met herstel) en hou ons op de hoogte!
 
Laatst bewerkt:
hey,
ik heb eind vorig jaar een f-je uit 94 gekocht en vind het geluid van de standaart uitlaat nou niet echt om over naar huis te schrijven, nou is mijn vraag of je iets aan de standaart demper kunt aanpassen voor een iets dieper/harder geluid zonder hem meteen "kapot" te maken of een andere uitlaat er op te zetten.


mijn uitaat is aardig doorgerot en het geluid begint mooi zwaar te worden dus het kan wel met de originele uitlaat

Ik vind de schoorsteen van johan nog steeds erg mooi klinken. Die komt er bij mij ook op als ik geld over heb
 
Wow die kosten echt niks in vergelijking met die lucas dingen op motozoom.


Ik ga binnenkort echt het onderhoudsbeurtje doen dat eigenlijk in de kerstvakantie moet gebeuren.. Vanaf februari heb ik namelijk weer tijd. En while I'm at it gaan de achterkappen:
- of naar de spuiter
- of spuit ik het zilveren stripje zelf opnieuw en gaat er een folie overheen

M'n laarzen hebben die namelijk een beetje kaal gesleten. Waarschijnlijk icm water en zand door regen ofzo :(
Door het stickers verwijderen zitten bovenop het zwart ook wat lelijke plekken, vandaar de overweging om ze helemaal opnieuw te laten spuiten indien dat betaalbaar is. Is dat te gek, ga ik de zilveren USA-model stickers die inmiddels binnen zijn gewoon een beetje tactisch plaatsen :P

Die stickers zijn erg netjes trouwens, voor zover ik het kan zien nu. Het enige dat na de achterkant nog lelijk is zullen de velgen zijn, stukjes paars missen... Maar daar gaat niks aan gedaan worden denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan