64 Motor miniaturen (GP's, Sport, tour, etc)

RBS

MF veteraan
8 jan 2010
1.643
49
VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Had je graag een pm gestuurd, maar je hebt je pm functie niet aan staan.

ben opzoek naar een miniatuur van een honda cbr 929 fireblade sc 44 uit 2001, maar in de kleurstelling donkerpaars, geel, wit.

zoeen als deze, heb je die er toevallig tussen staan?

HondaCBR929ybw_600p.jpg


ik hoor het graag van je, kan via pm of mail (mervinalblas apending gmail punt com)
 
volgens mij zie ik een R1 1998 rood/wit bij staan en een aantal rossi's
mail me even wat je precies hebt.

mvg
 
Zou je mij kunnen mailen over het gehele aantal... gelijk de kast mooi gevuld...

Indien je meerdere foto's hebt, zou je deze dan willen toevoegen aan de mail.

Bedankt voor de moeite.

4tdi@home.nl
 
zou ook wel wat meer foto's willen zien, en misschien de merken type's.

heb ook wel interesse in een aantal maar vele heb ik al denk ik dus alles over nemen gaat niet.
 
Het lukt me niet om extra foto's erop te krijgen, maar ben er dan ook niet zo handig in. Inmiddels heeft iedereen van mij een reactie ontvangen dus hoor wel of er concrete interesse is.

Groeten
 
mail ontvangen bedankt, maar heb de helft al, dus kan ze helaas niet allemaal over nemen, als ze nog eens los weg gaan zie ik het wel.
 
Op beide vragen moet ik helaas nee zeggen!! Succes met zoeken

Nogmaals voor alle geïnteresseerden, ze gaan alleen in 1 koop weg.
 
Voornamelijk zijn ze 1:18. Zijn een aantal die kleiner zijn en een aantal die groter zijn, daarvan weet ik alleen niet de schalen.
 
Voor sommigen wel inderdaad! Maar mijn aanbod blijft de uiterste prijs ;)!
 
Inmiddels heb ik de volledige lijst in het originele bericht geplaatst. Ook heb ik een collage gemaakt waarop je ze allemaal kan zien. Wil je deze zien dan ontvang ik graag je mail. Groet
 
Terug
Bovenaan Onderaan