mensen omg drachten..??

Status
Niet open voor verdere reacties.

assiy

MF'er
5 apr 2009
102
0
Drachten
Meer meiden ja of mannen natuurlijk ook uit omgeving drachten die regelmatig rijden?

Weinig mensen uit vriendenkring met motor rijbewijs dus mis via deze weg wat contacten om is te rijden

heb een duc 748
 
haha ja zeker! ben ik nu toevallig ook aankomende 3 weken.. wat rij je? weet jij leuke routes hier toevallig?
 
Niet omgeving, maar ook niet ver, Leeuwarden hier.
Wil wel eens een stuk toeren, ken zelf ook weinig mensen met een motor hier.

Er zijn ook meerdere bredere noordelijke topics hier, maar miss is het wat.
 
lwd valt ook nog in die omg vind ik hoor;) ja had ook niet erg veel aan die andere topics over t noorden..:(

nou mis als er nog meer mensen reageren kunne we eens een leuk ritje maken of iets organiseren:D
 
weet iemand ook nog een leuke route met wat bochtjes ergens hier int noorden..??

veen en wouden route..? is dat wat? alleen geen idee waar ie begint.. maar zo moeten er meer routes zijn..

ik zal morgenmiddag weer een blokje om mocht het weer aan mijn kant staan:D
 
Laatst bewerkt:
Gister even een rondje drachten-friesepalen-bakkeveen gereden, opzich best leuke natuur, maar om te rijden was het gewoon saai.
Bochten die ik hier ken zijn vooral kleinere stukken, de weg tussen leeuwarden en holwerd is nog wel wat als je harder rijd en de oude weg naar franeker. Rond lauwersoog zijn ook wel mooie plekjes, maar soms waardeloos asfalt.
 
Gaaterland is fantastisch.
Lauwersoog idem.

We reden enkele jaren geleden met groepjes in Friesland en toen waren er ook routes van. even graven ergens..... Maar er is genoeg.
 
Ik woon in Leeuwarden en Twijzelerheide, kom regelmatig in Drachten en de omgeving daarvan om te rijden. Rijd zo nu en dan eens even wat rondjes op het klaverblad van Drachten, en tank zo'n beetje standaard bij het tankstation bij industrieterrein Azeven zuid.

Kom er ook regelmatig langs richting Appelscha of Bakkeveen :)
 
ahh steeds meer mensen!! gezellig :) lauwersoog ben ik zaterdag ook langs geweest super end gereden alleen tjee wat waaide t hard zeg niet leuk..

hopelijk word t van de week mooier weer.. kunne mis savonds ns een blokkie om :D
 
het is dat de motor nu niet rijdbaar is, maar anders was het een deal

aankomende zondag nieuwe voorvork+olie
en dan maandag de kappen e.d. er weer opzetten
 
dan stellen we t nog ff uit toch ;) wel zo leuk als iedereen (die wil) mee kan met een leuk ritje!!


ik zou nog een foto plaatsen.. dus bij deze :D
full
 
Poser, staat je goed, zo'n Ducati :P

Wanneer komt het voor iedereen het best uit? En heeft iemand al een mooie route?
Ik ken wel wat leuke wegen rond Leeuwarden. Kan wel proberen er iets van te maken, maar ken jullie rijstijlen niet en hoeveel km jullie willen rijden.
 
Poser, staat je goed, zo'n Ducati :P

Wanneer komt het voor iedereen het best uit? En heeft iemand al een mooie route?
Ik ken wel wat leuke wegen rond Leeuwarden. Kan wel proberen er iets van te maken, maar ken jullie rijstijlen niet en hoeveel km jullie willen rijden.
ik houd wel van pittig rijden

alleen ivm 2incidentjes van de laatste tijd, durf ik em toch wat minder hard de bocht door te gooien


maar rustig toeren zo rond het snelheidslimiet vind ik ook hele dikke prima hoor
en mooie weggetjes, de dijkweg van nieuwezijl richting blaauwhuis is heel leuk om te doen
helaas niet voor beginners weggelegd...


bij harlingen de kust langs richting lemmer is ook leuk, of de friese wouden zijn ook wel leuke weggetjes te vinden

het en der gewoon spontaan afslaan, kom je vanzelf leuke omgeving terecht
 
of je rijd na brabant/gelderland dijken rijden...
veel beter en anders na de eifel!!!!
ey rasco greetings!
heb je je gsxr nog?
 
Jen lekkerding! ;) Jij hier ook stiekem aant kijke :P wou je ook mee? ;) Omdat jij mijn schat bent mag jij als brabander ook mee :P

Eifel ja natuurlijk ik doe mee *D

Wat gaan we doen en wanneer? routes moet je mij niet voor aankijke..


Vnvnd is ook de bedoeling rondje om te gaan (kijk heerenveen e.o topic)

Ben alleen een btje bang voor t weer.. :(
 
Laatst bewerkt:
of je rijd na brabant/gelderland dijken rijden...
veel beter en anders na de eifel!!!!
ey rasco greetings!
heb je je gsxr nog?

Hee,

Jazeker, GSX-r heb ik nog. Draait nog mooi zn rondjes hoor :]
Hoe gaat t met jou gixxer ? :D

klik


Dinsdag heb ik met 3 maatjes een mooie route door Friesland gereden, oa ook bij Sneek de Pikedyk op naar Blauwhuis en Tjerkwerd. Binnendoor naar Makkum, daar de dijk langs het Ijsselmeer :9~ ook mooi!

Binnendoor naar Witmarsum, Kubaard, Wommels, Tzum. Boven Leeuwarden langs, Jelsum, Bartlehiem, Burdaard etc. Via Lauwersoog, Zoutkamp, Lauwerzijl, Pieterzijl binnendoor weer terug naar Drachten. Zitten leuke weggetjes tussen !
 
Laatst bewerkt:
Rasco, volgens mij ben ik jou en je vrienden nog tegen gekomen in Burdaard geloof ik.
Ik kwam bij dat kruispuntje van rechts uit zo'n klein straatje :P .

Waren allemaal gixxers of niet? Mooie dingen :) .
 
Hee,

Jazeker, GSX-r heb ik nog. Draait nog mooi zn rondjes hoor :]
Hoe gaat t met jou gixxer ? :D

[~[url="http://img697.imageshack.us/img697/7402/09aj6385019.jpg"]afbeelding~][/URL]


Dinsdag heb ik met 3 maatjes een mooie route door Friesland gereden, oa ook bij Sneek de Pikedyk op naar Blauwhuis en Tjerkwerd. Binnendoor naar Makkum, daar de dijk langs het Ijsselmeer :9~ ook mooi!

Binnendoor naar Witmarsum, Kubaard, Wommels, Tzum. Boven Leeuwarden langs, Jelsum, Bartlehiem, Burdaard etc. Via Lauwersoog, Zoutkamp, Lauwerzijl, Pieterzijl binnendoor weer terug naar Drachten. Zitten leuke weggetjes tussen !

ey wheelyposer ! 8-)

At TS:

Hiero ook omgeving Drachten, Oosterwolde wel te verstaan. Ik rij zelf op een z1000 en vriendin op z750,.Kom regelmatig in Drachten zelf, zal wel uitbundig zwaaien mocht ik je tegenkomen. :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan