Den Bosch en omgeving deel 9 ; MC de Brand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Khoor die verhalen wel vaker.. ;)
Koop wel eens mijn spullen daar, maar ga er echt niet mijn motor naar toe brengen.
 
Ik heb vanavond mijn grote vriendin in moeten laten slapen na 11/5 jaar, ze at bijna niet meer ze had ook veel pijn de heupen waren op en de lever was opgezet.
Ik zal Misty gaan missen.[afbeelding]

Geconcoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Wat een kl@te beslissing moet dat zijn. Hopelijk mag ik daar nog lang op wachten.
 
Het is echt maar raar weer vandaag.

Volgens buienradar blijft het droog ,maar als ik naar buiten kijk zie ik wel donkere wolken.
Vanavond ga ik misschien ff op de Brand kijken.
Wie gaat er nog meer naar toe?Ik ben er wel pas na 8.Moet nog eerst wat doen.
 
Het is echt maar raar weer vandaag.

Volgens buienradar blijft het droog ,maar als ik naar buiten kijk zie ik wel donkere wolken.
Vanavond ga ik misschien ff op de Brand kijken.
Wie gaat er nog meer naar toe?Ik ben er wel pas na 8.Moet nog eerst wat doen.

Ik ben er ff op de fiets net iets na 9 uur. ;)
Moet namelijk werken..
 
Het is echt maar raar weer vandaag.

Volgens buienradar blijft het droog ,maar als ik naar buiten kijk zie ik wel donkere wolken.
Vanavond ga ik misschien ff op de Brand kijken.
Wie gaat er nog meer naar toe?Ik ben er wel pas na 8.Moet nog eerst wat doen.

als buienradar zegt dat 't droog blijft kom ik ook ff
 
T'kijkt maar raar idd.

Net even m'n GPZ uit wezen laten,moest even kijken of ik een kopie kan krijgen van de cijferlijst en diploma van de middelbare school,aangezien ik de mijne kwijt ben. B|

IS DIE FUCKING SCHOOL DICHT. B|

Lekker zuur,heb maandag een sollicitatiegesprek voor de Pantserinfantrie.
 
Maar waar staan jullie nou eigenlijk?
Want de eene keer zie ik jullie daar op die hoek dicht bij het knooppunt Hintham.
Maar op de kaart stond toen een andere plek aangeduid.
 
MiT als je ff terug leest zie je een kaartje.

Furyan dat wordt vroeg opstaan dan maandag. Maar dat zal bij de pantserinfanterie wel vaker gebeuren hahaha weet ik uit ervaring. :)
 
MiT als je ff terug leest zie je een kaartje.

Furyan dat wordt vroeg opstaan dan maandag. Maar dat zal bij de pantserinfanterie wel vaker gebeuren hahaha weet ik uit ervaring. :)

ik citeer..

trouwens de plek op de brand in het groene circeltje klopt niet, daar zit la place,
dat is fietspad, we zitten 1 bocht verder naar beneden....

het moet op de hoek van "de scorpioen" zijn

http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...87111,5.362701&spn=0.011893,0.027423&t=h&z=15

dit plekje dan?
 
Laatst bewerkt:
als je daarheen rijdt (en er staan mensen) dan zie je ze wel.
Ik kan overigens vanavond niet. Moet naar de musical van me dochter ....
 
-O-

Ik heb echt geen flauw idee waar dat ding gebleven is.
Heb het halve huis ondesterboven gezet en kan het kreng niet vinden. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
 
Laatst bewerkt:
Khoor die verhalen wel vaker.. ;)
Koop wel eens mijn spullen daar, maar ga er echt niet mijn motor naar toe brengen.

Ik bestel vrijwel al mijn Apriliaspullen daar, heb mijn motor ook in onderhoud bij Vd Heijden. Tot nu toe vrijwel alleen maar prettige ervaringen daar. Merk wel dat ze voor vaste klanten behulpzamer zijn. Enige nadeel is dat ze meestal verzuimen te bellen zodra bestelde onderdelen binnen zijn. Daar ben ik inmiddels wel aan gewend geraakt, dus nu bel ik na een aantal dagen gewoon even zelf.
 
T'kijkt maar raar idd.

Net even m'n GPZ uit wezen laten,moest even kijken of ik een kopie kan krijgen van de cijferlijst en diploma van de middelbare school,aangezien ik de mijne kwijt ben. B|

IS DIE FUCKING SCHOOL DICHT. B|

Lekker zuur,heb maandag een sollicitatiegesprek voor de Pantserinfantrie.

Ga je dat nodig hebben bij een sollicitatiegesprek dan? Zulk soort dingen kan je eventueel wel nasturen toch? (Of hebben ze er specifiek om gevraagd?)
 
Maar waar staan jullie nou eigenlijk?
Want de eene keer zie ik jullie daar op die hoek dicht bij het knooppunt Hintham.
Maar op de kaart stond toen een andere plek aangeduid.


Als je vanavond wilt gaan wil ik eventueel wel afspreken op een plek die je wel kent.Rijden we samen wel ff op naar de plaats van bestemming
 
Dat zijn de klote berichten man -O-
Z'n trouwe 4 voeter doet toch heel veel in je leven :Y
Sterkte kerel
das klote ja hoe gaat het nu met je ondanks alles ?
Geconcoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Wat een kl@te beslissing moet dat zijn. Hopelijk mag ik daar nog lang op wachten.
Bedankt voor jullie medeleven :} de beslissing was makkelijk, ik wil/ heb zelf er ook geen zin het leven langer te laten lopen met pijn stillers etc...
Ze heeft een goed leven gehad.
Alles na 9 jaar *O* bij een herdershond is meegenomen
 
Laatst bewerkt:
Ik sprak laatst een dierenarts en die vertelde me dat het zelden meer voorkomt dat je een hond smorgens dood in zijn mand vindt. Ze leven allemaal veel langer dan vroeger en krijgen dus ook de kwaaltjes die daar bijhoren.
Maar dat maakt het er niet leuker op als je je viervoeter moeten inslapen. Ik hoop ook dat wij nog lang samen kunnen zijn. Hij is de 9 ook al voorbij. En mijn kids gaan echt over de rooie als hij er niet meer is
 
Ik denk dat dat voor iedereen wel zo is junkXL.

Wij hebben er 2 en in 10 jaar tijd heb ik er 4 in moeten laten slapen maar het doet keer op keer pijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan