Den Bosch en omgeving deel 9 ; MC de Brand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar zoals maurits zei nog even wachten tot dat mijn motor volle vermogen wordt dat is trouwens nog maar 3 maandjes :9.
Pas maar op jongen ga jullie binnenkort inhalen nu nog alleen een lerenbroek en volle vermogen :9
Dus je gaat door rijden? gedurende de winter??? zo ja respect.
 
Met mijn F heb ik 2 winter's door gereden was niet altijd een pretje en soms was het super glad!!!

Ben gelukkig nooit gevallen en lang leve de wind dicht kleding + thermo kleding.

Maar dit jaar ga ik meteen stoppen als ze beginnen met strooien! Kut pekel verwoest heel je motor.
 
_O-

Tis geen wedstrijd he ;) Daarnaast heb je geen vol/veel vermogen nodig om snel te zijn :z


Leuke foto's Corné, zo'n Ducati Streetfighter is ook :9~~

Haha mijn doel wordt denk ik echt jouw een keer inhalen op zon dijkritje :9.

Grapje je moet mijn opmerkingen niet zo serieus oppakken altijd probeer me zelf alleen maar te motiveren _O-
 
Met mijn F heb ik 2 winter's door gereden was niet altijd een pretje en soms was het super glad!!!
Maar dit jaar ga ik meteen stoppen als ze beginnen met strooien! Kut pekel verwoest heel je motor.
Kort door de bocht een pekel fietsje :Y erbij :Y
 
Als je zou kunnen graag Corne.

Stuur maar een PM als je een keer gaat.Ik ben er meestal toch wel maar dan spreken we wel iets af.

Kan ik ook zorgen dat de fiets goed schoon is hahaha.

Ff je foto's gaan bekijken
*Edit
Gekeken.
Zijn er niet echt veel.Of je hebt er veel weg gedaan.Je stond veel meer te klikken naar mijn mening.
Wel allemaal mooie pics!
Is goed.

Dit is ongeveer 1/3 tot 1/2 van de foto's. De kunst is het weglaten... :+
Zonder statief vind ik het niet fijn werken, dan maak ik er altijd een paar extra, later pak ik er dan de beste uit. Het is ook nooit echt relaxed met mensen die ervoor lopen enz.
 
_O-

Tis geen wedstrijd he ;) Daarnaast heb je geen vol/veel vermogen nodig om snel te zijn :z


Leuke foto's Corné, zo'n Ducati Streetfighter is ook :9~~
Ik vind hem in het zwart niet zo, vind de koplamp ook niet zo mooi, maar die witte met rood frame was erg gaaf. Vind alleen dat blok niet zo fijn, is een doorontwikkeling van de testastretta dat onder mijn 998s lag, maar de luchtgekoelde tweeklepper die onder de hyper ligt geeft meer plezier :9
 
Haha, dat wil ik ook !!! :9

Wie weet versier ik er wel één tijdens mijn wheelie :d
Je weet nu waar Corneoo ze af laat stappen... :Y

Je blijft van haar af! :( :9
:}

Woot, foto nr:4, :9~
Mooie beweging's onscherpte in nr:5
Mooie fotos Corneoo, met al die diepe volle kleuren, niet zo flets, of met kleurzweem. :top:
En oog voor detail....
 
Ik vind hem in het zwart niet zo, vind de koplamp ook niet zo mooi, maar die witte met rood frame was erg gaaf. Vind alleen dat blok niet zo fijn, is een doorontwikkeling van de testastretta dat onder mijn 998s lag, maar de luchtgekoelde tweeklepper die onder de hyper ligt geeft meer plezier :9
Persoonlijk vind ik de Moto Guzzi 's erg mooi Ducati is altijd lekker :Y
 
:+ geintje, het is verslavend...

en 'op verzoek' doe ik het zelden, op de meest onmogelijk plekken staan 'ze' te seinen :N

maar het blijft leuk.

Gisteren mijn vriendin weer een keer meegenomen (tijdje weinig contact gehad), ik haar bij de Vriesoord af laten stappen "hier even wachten, ik ben zo terug". Heen en terug ook even een paar lange gemaakt, je had dat gezicht moeten zien: :o *D *O*

Klopt... En zeker op een motor met ruim voldoende vermogen is het ow zo verslavend om een flinke wheelie te trekken!! :Y Ook omdat het zo verschrikkelijk makkelijk gaat :Y

Wil het heel af en toe ook wel eens op de snelweg flikken als er van die koters op een achterbank achterstevoren tegen de achterruit geplakt zitten en maar van die "gas" bewegingen met hun pols maken _O-
Even een honderd meter afstand houden en als de rest van de snelweg leeg is in zijn 2 gaan rijden en dat wiel omhoog met 100 a 110. Wheeliend voorbij de auto en met 180 het voorwiel weer aan de grond _O- :Y
De duimpjes van pappa en kids en een grijnzig wijf ernaast _O- _O- _O-
 
Ik met mijn 3 cilinder trek hem ook makkelijker op z'n achterwiel ,maar ik doe het ook niet.Moet eerst zo maar leren rijden.

Wou net te zeggen,nu al denken aan wheelies? :P

Eerst maar eens mooi bochten leren rijden en dat gevoel krijgen,dat vermogen is allerminst belangrijk.

Zodra je mij voorbij raast in een bocht (en dus niet op een recht stuk,dat is vals spelen haha) DAN mag je van mij net zoveel wheelies maken als je wilt. :P

En daar wil ik niet mee zeggen dat ik Rossi ben maar ik bedoel dat je een 250 toch wel moet kunnen binnenhengelen nu je een fiets hebt die bij je past. :P
 
Het is me vandaag ook gelukt Maurits voor te blijven op de dijk(ben ook voorop begonnen hahahaha) dus pas maar op!

PEERKE IS COMMING TO GET YOU!!!

Hahahaha
 
Voordat er "hier" dadelijk een aantal van de dijk af liggen...... spelen is leuk.... maar denk aan jezelf en de andere dijkrijders...
 
Toen Maurits en ik reden was het al wat later.Geen kinderen enzo meer op straat en die dijk ken ik gelukkig.

Veel open stukken en weinig bewoond gebied.Alsnog bedankt voor de tip.


Over zondag de MFMM er zijn maar weinig aanmeldingen vanuit de MCDB groep.
Zijn er niet meer mensen die mee gaan??


Meld je nog ff aan:
MFMM 2010 vertrekpunt "de Lucht" (den Bosch en omgeving)
 
Laatst bewerkt:
ff een update voor wat betreft mijn brommerd:
zoals het er nu naar uitziet kom ik redelijk goed weg, mijn voortandwiel is er af gelopen.
Helaas is ook het schroefdraad beschadigd zodat de borgmoer er niet meer op kan.
Vanavond even kijken of ik nieuw draad kan tappen, dan kan ik weer rijden.
Zo niet, dan moet er een nieuwe as in en moet de versnellingsbak er dus onder uit...

Ach ja, houd je van de straat he.. B|
 
Dat is dan toch een meevaller
Als je de draad gaat tappen gebruik dan wel voldoende smeermiddel
Dan gaat het een stuk beter

Maar biertappen gaat wel goed :+
 
Ik hoop dat het gaat lukken. Die as is iets van gehard RVS volgensmij. Misschien dat je t al wist, maar met die borgring bedoelde ik nr.34 in de link. Die moet tussen de moer en het tandwiel en als de moer dan is aangedraaid buig je een gedeelte van die ring tegen een vlakke kant van de moer dat hij borgt. Succes :)

Yamaha - YZF R6 600 - 2005 - TRANSMISSION - Parts
 
Ik hoop dat het gaat lukken. Die as is iets van gehard RVS volgensmij. Misschien dat je t al wist, maar met die borgring bedoelde ik nr.34 in de link. Die moet tussen de moer en het tandwiel en als de moer dan is aangedraaid buig je een gedeelte van die ring tegen een vlakke kant van de moer dat hij borgt. Succes :)

Yamaha - YZF R6 600 - 2005 - TRANSMISSION - Parts

jup, wist al wat je bedoelde. ik hoop alleen dat ik die niet verloren ben anders gaat het wat langer duren. Ik heb het zelf nog niet gezien, heb gisteren de r6 naar mn maat gebracht en die is gaan sleutelen, ik moest zelf nog naar een verjaardag dus ik kan vanavond pas t resultaat zien :+

edit: bier tappen kan ik als de beste jos! :9
 
Laatst bewerkt:
Dat vandaag gaan werken was geen sucses :(
Ben dat thuis zitten door die rug aardig beu.........

Peer, over dat windscherm voor op een speed triple.
Wat ik bedoelde is deze (heb er wel even voor moeten zoeken op het web).

speed11.jpg


En met een extra verhoging erin.
speed3.jpg


Laminar LLC - Products for Motorcycle Windshields and Fairings, Makers of the LIP & Touring LIP

Waarschijnlijk passen de schermpjes voor de street triple ook op de speed triple.
Word de keus alweer wat groter ;)
 
Ik bedoel alleen het onderste stuk.Dus niet het raam.Zoals je ziet valt die ver naar voren en zit recht boven de lampen.Dat vind ik niet mooi.

Het raam komt er zo ie zo niet op.
Zoiets wil ik erop alleen dan voor 2 koplampen:

10006504-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan