Den Bosch en omgeving deel 9 ; MC de Brand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik bedoel alleen het onderste stuk.Dus niet het raam.Zoals je ziet valt die ver naar voren en zit recht boven de lampen.Dat vind ik niet mooi.

Het raam komt er zo ie zo niet op
Het moet wel een functie hebben, daarom valt die misschien wat ver naar voor.
Als je een stomp onderstuk gaat monteren, dan beïnvloed dit je stuur eigenschappen negatief.
Wat je nu bv in je helm voelt, voel je dan in het stuur...
Verder zonder ruitje denk ik dat het weinig tot geen effect heeft...

Toen we gisteren wegreden, reed je aardig door (140?).
Misschien is het gewoon even wennen.... tot 120 km/u is 't toch goed te doen... ;)

//edit.
je moet me even het verschil uitleggen.
Op die honda zit het toch precies hetzelfde :?
Alleen het ruitje ontbreekt, maar verders...... :/
 
Laatst bewerkt:
Ga naar een motorzaak toe en kijk hoe de originele flyscreen gemonteerd zit op een Triumph.
Die zit heel anders.
Functioneel is het zeker wel.Er kan dan geen vuil tussen de lampen en tellerklok komen.
Het raam ziet er niet uit op een naked.
 
Hier een betere uitleg.
1z38e39.jpg


De rodelijn is het origineel.Die loopt recht boven de lampen en dat vind ik niet mooi.Hij zweeft er ruim boven.
De gele lijn is hoe ik het ongeveer wil.dat er dus ook een stuk tussen de lampen in zit.

Dan heb ik het nog niet over hoe ver het origineel naar voren staat tegenover de lampen.

Snap je het nu?
 
Laatst bewerkt:
Hier een betere uitleg.
[afbeelding]

De rodelijn is het origineel.Die loopt recht boven de lampen en dat vind ik niet mooi.Hij zweeft er ruim boven.
De gele lijn is hoe ik het ongeveer wil.dat er dus ook een stuk tussen de lampen in zit.

Dan heb ik het nog niet over hoe ver het origineel naar voren staat tegenover de lampen.

Snap je het nu?
volgens mij is dat bij jou type origineel. alleen bij de nieuwste types is de/het flyscreen strakker tegen de koplampen gemonteerd

T509 speed triple
300308-01_large.jpg


955i speed triple
images


1050 speed triple
SpeedTriple_cs.jpg
 
Laatst bewerkt:
Functioneel is het zeker wel.Er kan dan geen vuil tussen de lampen en tellerklok komen.
Met functioneel bedoelde ik wat anders, dan voorkomen dat het vuil word.
Je vergeet dat er een stroomlijn waarde bestaat.
Als je niet sneller dan pak hem beet 120 km/u gaat rijden, dan kan je er op zetten wat je wil.
Maar ga je wat rapper, dan gaat het niet leuk meer worden...

Opties vind ik dit ook niet echt mooi..
1z38e39.jpg


Maar ik begrijp wat je bedoeld.
Ik wil alleen maar het volgende aangeven, je hebt nu een fiets die goed stuurt.
Ga je er verkeerde dingen voor het stuur hangen, dan is de lol er weer snel af...
Gewoon de tijd nemen, en vooral veel fora afspeuren, niks beters dan ervaringen van anderen.
 
Ook bij die nieuwe types Tim zweeft die kap boven de lampen.Dat vind ik ZOOOO lelijk.Het lijkt net of het er niet op thuis hoort.
Bij Motoport staat een witte nieuwe binnen en ook bij die past er bijna 3 van mijn vingers tussen de lampen en de kap.
Als ik iets op mijn motor wil past het goed of het komt er niet op.
Vandaar dat ik dan maar zelf iets moet maken.Zit niks anders op :(
 
Laatst bewerkt:
wel eerst ff testen hoe ver zo'n flyscreen beweegt op de motor. als er erg veel speling op zit.
(word waarschijnlijk naar beneden gedrukt bij hogere snelheden)
En dan kan die gaan rammelen tegen je koplampen, als je 'em te ver naar beneden zet.
 
straks weer een nieuw deel openen, deze zit bijna vol. een nieuw record voor DB denk ik. vol in 7 weken
 
wel eerst ff testen hoe ver zo'n flyscreen beweegt op de motor. als er erg veel speling op zit.
(word waarschijnlijk naar beneden gedrukt bij hogere snelheden)
En dan kan die gaan rammelen tegen je koplampen, als je 'em te ver naar beneden zet.

De originele zit hardstikke vast.Daar kun je weinig beweging in krijgen.Die ik wil word wel op dezelfde manier vast gemaakt.
 
Peerke is de beste motorrijder die ik ken :+
Hahah stiekem je text aangepast *D Maar is toch wel de waarheid?


Hoe vond je het ritje gisteren?
Volgens mijn gevoel gaat het op deze motor veel beter als op me oude of niet??


@Mozes:

Zie jij dingen die er niet zijn dan Mozes???Hahaha

Zo meteen ff naar een klant op de motor.Gelijk kijken hoe de motor het doet met harde wind.
 
Laatst bewerkt:
Ja ik kreeg de indruk in ieder geval dat deze je beter ligt dan die andere. Ik heb je dit keer niet echt zien remmen in de bocht of andere schrikreacties. Gewoon zo lekker blijven rijden en kilometers malen op de weg :)

Edit; net msn hier :')
 
Laatst bewerkt:
Aantal berichten per pagina veranderd naar 25.
Misschien dat het forum dat wat rapper gaat werken.....

pagina 100 zie ik nu x 25 =
 
Wat een rot weer zeg -O- vanochtend vroeg ook al in een regenbui met windstoten, volgens mij is het al herfst _O-
 
Verveel me.
Furry met de sound van motorfreak eronder.
Zelfs het schrapen van de voetsteun/lefpin heb ik er weer ingeplakt :+
een keer in het slow, en dan normaal......

De zwarte rand die je steeds langs het beeld ziet bewegen, komt omdat ik achteraf in de software een steadyhand heb toegevoegd, beeld was anders zo bewogen....

Video is alleen te zien via dit linkje
(speelduur 41 sec....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan