Gestolen in Amsterdam - rode Honda Hawk GT650 MJ-20-NX

12 jul 2010
2
0
Rode Honda Hawk GT 650 gisteren gestolen!
Voor mijn deur waarschijnlijk gewoon opgepakt en in busje geladen. :(
MJ-20-NX: wie heeft hem gezien?
Ik mis hem.

jennifer
 
'Mijn oude trouwe tweewieler gejat in Amsterdam' > 'Gestolen in Amsterdam - rode Honda Hawk GT650 MJ-20-NX'
 
klote voor je Jenny.


Hopelijk wordt die snel gevonden

Foto's plaatsen als je die hebt.

via www.tinypic.com ;)
 
Laatst bewerkt:
klote voor je Jenny en de Gracht maar wordt MF tegenwoordig gebruikt om je aan te melden en dan gebruik te maken van al zijn faciliteiten ?

Foto's plaatsen en omschrijving van plaats delict helpt ;)

Of ben ik nu de eerste die dit denkt :')

Zeikzemel...
Waar is MF dan voor, volgens jou... })


;)
 
Die wordt dus in onderdelen verpatst lijkt me.
Zitten er kenmerken op bepaalde onderdelen?
Framenummer?
Bloknummer?
Cardan identificatie?
(Zoek eens op je kentekenbewijs)
 
:+


en voor :+ uiteraard...


Als je hier al aanmeldt lees je ff in, is allemaal in algemeen te lezen over gestolen motoren en als je dan een topic opent maak het dan kompleet.
Er zijn er genoeg teruggevonden door snelheid van handelen.
Niet erg als je je aanmeldt maar maak er dan ook goed gebruik van.

Rest is hier toch niet interessant :')

Als jouw Duc morgen gestolen wordt en je kende het bestaan van MF niet, dan denk ik niet dat je jezelf inleest, als je via google op MF gewezen wordt. Denk dat je dan z.s.m. jezelf aanmeldt, een topic als deze post en verder gaat op i-net. Alles om er voor te zorgen dat de wereld weet van jouw verlies... ik kom dus geen onlogische zaken tegen... ;)
 
Als jouw Duc morgen gestolen wordt en je kende het bestaan van MF niet, dan denk ik niet dat je jezelf inleest, als je via google op MF gewezen wordt. Denk dat je dan z.s.m. jezelf aanmeldt, een topic als deze post en verder gaat op i-net. Alles om er voor te zorgen dat de wereld weet van jouw verlies... ik kom dus geen onlogische zaken tegen... ;)

:o


je hebt gelijk.... post weggehaald ;)
 
:+

plaats delict was dus van Rappardstraat....

Ah bah... waarom had ik zo'n voorgevoel??

Ik woonde daar een tijdje vlakbij en heb die fiets vaak zien staan. Stond tenminste zo eentje op de hoek.
Hier:
Google Maps

Bouwterrein daarachter kon je een tijdje semi legaal gratis de auto parkeren bij gebrek aan parkeervergunning, dus daarom liep ik er dagelijks langs.

Sterkte Jennifer, ik hou m'n ogen open.
 
Terug
Bovenaan Onderaan