MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
week30.jpg


werkze Poik :)
 
Laatst bewerkt:
Naaf allen :W

Laatste nachtje.. daarna zit ik vrijdag bij NPO.. ook gezellig.. :Y

@ Jego.. we wonen idd pas een jaar in de Vesting.. maar zijn er wel achter dat het huisje aan de kleine kant is.. mijn lieve vrouw had een oproep voor woning ruil geplaatst, gewoon om te kijken wie/wat er op zou reageren, en wat denk je.. een reactie van iemand met een 5 kamer gezinswoning net buiten de Vesting die graag met ons zou willen ruilen...

Dan ga je es bij elkaar kijken.. ben je het eens ga je naar de woningstichting etc etc etc..
Woningstichting Naarden heeft al goedkeuring gegeven, moeten nu nog toestemming krijgen van Dudok wonen..

Zodra de toestemmingen van alle partijen op groen staan gaan we met de lieve dame van ons toekomstige huis om de tafel zitten om e.e.a. te regelen, zoals de verhuizing..

We (lees mijn vrouw) heeft al een datum in gedachten wanneer ze dan over zou willen.. laat dat nou net in de periode vallen dat mijn fam. op vakantie is en dus niet kan helpen..

Vandaar dat ik hier een oproepje deed.. het verhuizen moet namelijk op 1 dag geschieden. zij daar eruit en bij ons erin en vise versa.. Uiteraard hoef je dat niet voor nix te doen.. ik denk aan iets met vuur en vlees..

Maar zoals gezegd t.g.t. meer daar over.. :Y

[me] Ruff gaat nog ff een bakkie pakken en wat papier verschuifen.. [/me]

Spannende tijden Ruff! Veel plezier en succes... en... sterkte. ;)
 
Naaf allen :W

Laatste nachtje.. daarna zit ik vrijdag bij NPO.. ook gezellig.. :Y

@ Jego.. we wonen idd pas een jaar in de Vesting.. maar zijn er wel achter dat het huisje aan de kleine kant is.. mijn lieve vrouw had een oproep voor woning ruil geplaatst, gewoon om te kijken wie/wat er op zou reageren, en wat denk je.. een reactie van iemand met een 5 kamer gezinswoning net buiten de Vesting die graag met ons zou willen ruilen...

Dan ga je es bij elkaar kijken.. ben je het eens ga je naar de woningstichting etc etc etc..
Woningstichting Naarden heeft al goedkeuring gegeven, moeten nu nog toestemming krijgen van Dudok wonen..

Zodra de toestemmingen van alle partijen op groen staan gaan we met de lieve dame van ons toekomstige huis om de tafel zitten om e.e.a. te regelen, zoals de verhuizing..

We (lees mijn vrouw) heeft al een datum in gedachten wanneer ze dan over zou willen.. laat dat nou net in de periode vallen dat mijn fam. op vakantie is en dus niet kan helpen..

Vandaar dat ik hier een oproepje deed.. het verhuizen moet namelijk op 1 dag geschieden. zij daar eruit en bij ons erin en vise versa.. Uiteraard hoef je dat niet voor nix te doen.. ik denk aan iets met vuur en vlees..

Maar zoals gezegd t.g.t. meer daar over.. :Y

[me] Ruff gaat nog ff een bakkie pakken en wat papier verschuifen.. [/me]
Mooi dat het zo geregeld kan worden (gaan we maar even van uit dan :P )

Enneh zolang ik vakantie heb, kan ik best wel even meehelpen ;)


Ziet eruit als een leuke test. :Y

Misschien binnenkort ook maar eens een abbo'tje doen. Pa had een tijdje Moto73 en dat vond ik ook wel lekker om te lezen als ik daar was, maar die is inmiddels opgezegd. :)

Zo nog even de tank eraf trekken, dan kan ik morgenochtend gelijk beginnen met de klepspeling te controleren als ik daar zin in heb.

Stuurkuip ligt eraf, frame daarvan hangt aan de schuur en zit nieuw in de lak. Voor het gemak dan ook maar even gelijk het stuurklemmetje eraf getrokken en een verse laag overheen gedaan. Uitzicht vanaf mijn positie gaat een stuk frisser worden zometeen. Geen roest (kuipframe) of blank alu meer in zicht. *D

Uitlaatsysteem eronder vandaag getrokken, morgen even kit halen.

Morgen ook even proberen om de voorvorkpoten wat door te steken, eens zien wat dat voor een verschil maakt.

Zou eigenlijk ook nog wel de bovenste kroonplaat er even af willen halen en vers in de lak zetten, maar denk niet dat dat zo'n best plan is. En zo storend vind ik het nou ook weer niet. :)

Dadelijk maar eens wat kuipdelen met commandant bewerken, eens zien wat er nog te redden valt. Tank valt misschien met een lakstiftje nog wel in redelijke conditie te brengen. Anderzijds, ooit moet toch de halve motor nog eens gespoten worden.

Oh, en ik wil eens gaan spelen met de pre-load achter. Alleen ik kan even m'n boordgereedschap niet vinden, schijnt dat daar het tooltje in zit. Iemand toevallig boordgereedschap van een Hornet? Zou standaard op de #2 positie staan, #1 is de zachtste stand. Nu ben ik met m'n 64kg niet zo heel zwaar, mag allemaal wel een tikkie harder. Is nu net een boot. :')
Weer lekker bezig man.
Je benut je vakantie in iedere geval wel op die manier ;)
 
Sowieso... Itunes. :+
Weltrusten Michiel!

:^
anapod explorer *O*


@Ruff: jemig, maar verstandige keus dan en mooi als het echt zo uitpakt :}
Wel jammer van al het werk in je huidige huis, of ziet die nieuwe er ook goed uit en is er weinig werk aan nodig? *D
 
Weer lekker bezig man.
Je benut je vakantie in iedere geval wel op die manier

Meh, het zijn maar hele kleine dingen. Voornamelijk optisch een beetje opfrissen, het zet weinig zoden aan de dijk.

Maar tot zover weinig gepruts, dat is al wat.

Nou ja, behalve dat ik net tegen m'n vers gespoten kuipframe opliep. Het is buiten donker, kuipframe is zwart en hangt in de deuropening. :')
 
:^
anapod explorer *O*


@Ruff: jemig, maar verstandige keus dan en mooi als het echt zo uitpakt :}
Wel jammer van al het werk in je huidige huis, of ziet die nieuwe er ook goed uit en is er weinig werk aan nodig? *D

In de Vesting moest ook nog wel het e.e.a. gedaan worden... je weet toch, je huis is nooit af.
In het nieuwe huis zal i.i.g. de woonkamer ff gewit moeten worden.. en daarna (omdat ik dan echt voorlopig klaar ben met verhuizen) pakken we de kamers 1 voor 1 aan.. geen haast..
 
:W
Op het moment weinig tijd om het topic bij te lezen, kom nu ook weer net van het werk. Het zijn op het moment weer lange dagen.

Afgelopen weekend met Fred en Stefan in Bleialf geweest en daar zaterdag en zondag wat rond gereden. Met name de zaterdag was erg warm, maar toch weer wat mooie kilometers kunnen maken.

Helaas de minibike moeten missen vanavond, of is er niet gereden i.v.m. de slechte voorspellingen?
 
:/ dat was nou toch het laatste wat ik wilde...
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
GOEHOEHOEEEDEMORGEN!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


@ Jego: Hiphip, het grote genieten kan beginnen! *O*
@ Jolly Jopster: Zelfscankassa? Briljant systeem! :Y :}
@ WB: Haai! :W
@ Noorus: Haai! :W
@ Erwin: Nice! :)
@ Ruff: Sommige dingen kloppen dan gewoon ineens! Mazzelaar! *O*
@ Ernst: Haai! :W


Gammele nacht, vroeg wakker....volgende week maar 's bijslapen! :P


http://www.youtube.com/watch#!v=H04rm6J2QD0&feature=related


*O* *O* YHEEEHAAAAH!! *O* *O*





nog 2 8-)
 
Heb 40 minuten over over 5 boodschappen. Langste was afrekenen :P
Kassa gaat natuurlijk stuk als jij net aan de beurt bent :P
AH is ook een rotwinkel :P
Zondag mooi weer. Misschien een ritje doen in de ochtend?
:^ richting Zwitserland :] *O*
...morgen beginnen met de puinhopen van de Zwarte Cross opruimen... :X
Prettige wedstrijd :X
Mooi geregeld en we horen het wel als er handjes nodig zijn





Mogguh ellemaal :W
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
GOEHOEHOEEEDEMORGEN!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*


@ Jego: Hiphip, het grote genieten kan beginnen! *O*
@ Jolly Jopster: Zelfscankassa? Briljant systeem! :Y :}
@ WB: Haai! :W
@ Noorus: Haai! :W
@ Erwin: Nice! :)
@ Ruff: Sommige dingen kloppen dan gewoon ineens! Mazzelaar! *O*
@ Ernst: Haai! :W


Gammele nacht, vroeg wakker....volgende week maar 's bijslapen! :P


http://www.youtube.com/watch#!v=H04rm6J2QD0&feature=related


*O* *O* YHEEEHAAAAH!! *O* *O*





nog 2 8-)

:^ Klopt precies :P

@ Jan: Thnx Speakers reconen neemt per speaker compleet wel zo;n 2 dagen in beslag, van begin tot eind...en morgen moeten ze weer draaien...uitdaging...owh en we hebben voor zover ik weet geen recone kits meer :')

We gaan het zo beleven :P
 
Ow... je wilt serieus genomen worden?! Kom dan niet hier, of zoek een goudzoeker als je serieus 'genomen' wil worden! :+ :+ :+

Staat voor Mission One! ;)Bart! B|

hmmm... bedtijd! :X

Bij de weg, Shrek Forever After is leeeeuuuuk!! :Y *O* *O*

:$ ;)

Shrek is altijd *O*

@Jan: Veel plezier in Zwitserland!!! (neem zeker die weg bij Klöndal even mee ;)).
 
Veel plezier in Zwitserland. *O*

Mogguh. :)

Zeau, koffie en teer, daarna weer met de brommer spelen. Zag net al dat de lak die ik gebruikt heb behoorlijk anders is opgedroogd dan de originele lak geloof ik, zo eens even de schuur in en vergelijken. :)
 
Ruff; wat gaaf zeg! Dat zou wel erg mooi zijn allemaal, hopelijk snel goed nieuws van Dudok! Enne wanneer had je lieve vrouw dan in gedachten om te verhuizen?

Jan; voor het geval ik het vergeet of druk ben met andere dingen :+ ; veel plezier in Zwitserland. Naar welk gebied ga je?

Ernst; fijn dat jullie weer een leuk weekend hebben gehad, jammer van de lange dagen

JJ; hier is de AH pas ook vernieuwd, scheen een draaaamaa te zijn de eerste dag, allemaal oude van dagen die een gratis appeltaart kwamen scoren :')

Coonie; haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai *O*

Hier is alles nog rustig... Gisteren een prachtig boeket bloemen ontvangen van mijn moeder voor de laatste loodjes, zo lief! *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan