MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! :z

Zelfscankassa? Briljant systeem! :Y :}

:^

Bij de AH is het nog beter...handscanner mee en alles wat je pakt scannen en direct inpakken.
Aan het einde de handscanner weer terugzetten en pinnen...en klaar *D *O*
Je hebt de boodschappen in de hele winkel dus maar 1x in je handen, en daar hou ik van *O*
 
@Jan: Veel plezier in Zwitserland!!! (neem zeker die weg bij Klöndal even mee ;)).
Je bedoelt denk ik Klöntal?

We hebben een lokale gids ;), maar ik zal het wel even in de groep gooien, we zitten in de buurt.


@Diddle, thanks :j We zitten in Sattel bij Schwyz en verplaatsen halverwege de week nog een keer naar Oostenrijk.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt denk ik Klöntal?

We hebben een lokale gids ;), maar ik zal het wel even in de groep gooien, we zitten in de buurt.


@Diddle, thanks :j We zitten in Sattel bij Schwyz en verplaatsen halverwege de week nog een keer naar Oostenrijk.

Eh ja... Klöntal... ;) het is een van de mooiste wegen die ik in Zwitserland heb gereden. (dan doel ik wel op de omgeving)

http://maps.google.nl/maps?f=d&sour...=47.033748,8.950768&spn=0.04054,0.090895&z=14

Omdat er een weekend afsluiting is wil google maps er niet over heen navigeren, maar je ziet de weg wel. :Y

En handig zeg! Een eigen gids. :P

Sattel is een leuke plek, niet ver van de furka-grimsel-nufenen-susteren-gotthard af iig. :9
 
Laatst bewerkt:
Ey, daar wil ik ook heen :Y


Maakt jouw Garmin een tracklog Jan? :)
 
Zo... en weer een nieuwe dag. Vandaag maar even lekker beginnen met het overdragen van wat werkzaamheden richting collega's. Vanmiddag nop op bezoek bij een klant en morgen nog een dagje thuiswerken om het af te leren :+ En dannnn; VAKANTIE!!!! :]


Even heel snel bijgelezen;
@Ruff; klinkt als een geweldig mooie plek. Heel veel succes, kom tzt maar met wat info en wie weet heb ik tijd :Y
@(bijna)Vakantie-gangers; leuk he :9
 
Goeiemoggeuh :W

Gefeliciteerd Ruff met de ruil zover... Wel fijn dat er dan ook iemand is die wilde ruilen. Hopelijk word het laatste dan ook goed gekeurd voor jullie.

Hey Jan... volgens mij ben je nog niet weg toch ? Maar super veel plezier in zwitserland straks... Lekker rijden, maar wel voorzichtig doen he.

Hey Ernst :W wel lekker dat je er ook even tussenuit kunt dan met al die lange dagen die je maakt dan.

Wat een heerlijk nummer Coonie om mee wakker te worden. Heeft die kerel leuk gedaan om dat te mixen.

Nu ff koffie opdrinken en dan onderweg naar me broer om even op z'n kids te passen. :W
 
full
 
Laatst bewerkt:
Kan je denk ik wel omzetten met Tyre. Al is hij wat minder betrouwbaar als Mapsource dan.
Hmmm, zal eerst 's met jouw routes aan het werk gaan.
Tijd zat voor nu WB vakantie heeft :P
 
Misschien handiger om meteen het mapsource bestand te pakken waar ik mee ben begonnen dan :+

die heb ik hier alleen niet bij me nu
Dat klinkt meer wat voor mij ja :+


Wil je 'm me mailen? *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan