MF Gooi en Vechtstreek deel * 79 *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het mooiste zijn toch gewoon die skaters bescherming over de gewone kleding aan... :) Als je het nou voor de eerste keer doet snap ik nog wel dat je niet een hele pak enzo aanschaft.... maar toch wel zo veilig en als ouder voel je je toch ook beter als je kind goed ingepakt zit.
 
Mijn kids zijn dan 2 maandjes ouder...

Hopelijk tot de volgende keer dan.


Als je data wilt hebben dan bel me maar op de zaak, en Rene en Noor hebben mijn nummer.
Alles staat in mijn agenda
Ik weet ook niet alles uit mijn hoofd.
Maar augustus gaat het weer allemaal een beetje draaien, en in september kan je zogoed als elke zondag knallen
 
Volgens mij kun je inderdaad nog lelijk vallen en jezelf bezeren dus lijkt het mij wel verstandig.
Kun je geen pakken huren/lenen dan op zo'n evenement?
 
_O- hihi
full
 
Als je data wilt hebben dan bel me maar op de zaak, en Rene en Noor hebben mijn nummer.
Alles staat in mijn agenda
Ik weet ook niet alles uit mijn hoofd.
Maar augustus gaat het weer allemaal een beetje draaien, en in september kan je zogoed als elke zondag knallen
Ahhhh, tsjek ;)

Had jouw website nog niet gezien. Daar staat jouw nummer iid op. Als er weer behoefte van deze kant is dan zel ik effies bellen :)
 
Volgens mij kun je inderdaad nog lelijk vallen en jezelf bezeren dus lijkt het mij wel verstandig.
Kun je geen pakken huren/lenen dan op zo'n evenement?

Op zo'n binnenbaan valt het nog best mee... heb een aantal zien vallen vandaag... meestal glijden ze dan gewoon onderuit, maar dan valt het wel mee... Heb er 1 een highsider zien maken... maar die reed in de snelle groep... en die ging ook echt wel hard... Hij had wat last van z'n schouder maar reed de volgende sessies gewoon weer.
 
:W
Weer terug, motor maar laten staan dit weekend en met de mini naar Valkenburg. Autotje heeft het goed gehouden :)

Vandaag op de terugweg langs dat Maasmechelen gereden, net disney world, wat een drama :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan