Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
die tweede foto is niet mooi.. deze is mooier; (iemand nog tips om het nog mooier te maken)
misschien een foto van bozzie als watermark op de achtergrond of juist voorgrond

burnout.jpg
 
Hahaha ja klopt. moet toch weer een beetje gezellig worden he in dit nieuwe topic.
Maar die foto van jouw ziet er echt super uit :}

Bozzie piccie wil ik ff wat mooier maken maar wil er niet veel tijd aan spenderen en dat jullie uiteindelijk zeggen dat het niet mooi is.. dus tips en tekst zijn welkom..
- was van plan om akra logo meer te laten opvallen
- de voorvork een special GLOW geven...
- verder wil ik graag een wheelie iets boven de waalbrug.. een wheelie dat fel begint en dat weg "fade"...
- wellicht de witte lijnen van de zadel naar boven of naar beneden weg laten trekken zodat het lijkt alsof het licht is wat uit de stad komt??
 
Laatst bewerkt:
Bozzie piccie wil ik ff wat mooier maken maar wil er niet veel tijd aan spenderen en dat jullie uiteindelijk zeggen dat het niet mooi is.. dus tips en tekst zijn welkom..
was van plan om akra logo meer te laten opvallen en de voorvork een special GLOW geven...
verder wil ik graag een wheelie iets boven de waalbrug.. een wheelie dat fel begint en dat weg "fade"...

Ik vind hem nu al super, kan alleen maar beter worden .
Mijn stem hebt je in ieder geval al
Respect voor je flyer
 
Weer een mooie openingspost, met name jou foto Jordy. :+

PS. Update mijn foto ook even als je wilt.

Foto-CKYLRGHP.jpg


Wat betreft de meeting zou ik even wachten tot na de vakantie anders heb je de kans dat er een hoop mensen weg zijn.
 
ramon ik wil een foto van jou met een prachtige wheelie voor die afbeelding :9

heb der maar 1 van laatst op de waalkade :z

vertel meer ehmmm :P

nou bleef bij een ontmoeting vaochtend voor me werk ze hadden me niet kunnen klokken ik sloeg rechts af en hun kwamen mij toen tegemoet rijden ze zagen alleen dat het ''wat snel'' ging naar hun zeggen.....

kwam dus goed weg :P

was wel een mooie blondine trouwens :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan