Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ r-twin :P

geen ideale omstandigheden om foto's tegaan schieten :P

veels te zonnig mislukt zeker de helft ;)

het is zo werm,en mien zit bij de kepper!

trek maar even het pakje aan :+
 
Bevalt echt heel goed. Het is mijn eerste motor maar ook daarvoor is ie geschikt. En heb nooit het gevoel dat ik vermogen te kort kom ofzo. En hij rijdt als op rails.
Mijne is uit '99 maar met een paar optische aanpassingen kan ie er prima mee door.
Ik was van plan in de winter een nieuwe te kopen, maar sinds een schuiver dit voorjaar wil ik geen nieuwe meer. Heb daarom besloten om wat geld te gaan investeren in nieuwe veren (Wilbers) en gereviseerde dempers. Na 10 jaar is de vering toch wel wat kwijt.

De dealer zegt wel dat een street triple veel beter stuurt en dat als je ik hem probeer, ik niets anders meer wil. Wel, dat proberen doe ik dus maar niet :X


Ja, dat een street triple beter stuurt zal best, en je erop laten rijden doet hij maar al te graag natuurlijk.
maarja, je hebt dus verder geen vergelijkingsmateriaal?
v/d week eens ritje maken naar brabant motors, een proefzitten!
die 955i modellen zijn 2ehands niet eens zo heel duur...
 
inderdaad ben vrijgezellig :P

maar dat zei een vrouwtje laatst tegen me :P

oohh het ''s zo werm,en mien zit bij de kepper!

wil niet vervelend doen hoor maar daar hebben ze vaak gewoon een airco :P
 
he pipo , loop je nu alles te quoten ofzo :+ whahahahha ga foto's maken man. :}

heb je advies maar opgevolgt :P

zie hier het resultaat :P

ga voortaan iedere dag een nieuwe foto uploaden :+

full
 
pff... terug van een 8 uur durende super ritje :Y :] was heerlijk, goed weer niet te warm...
Voor het eerst op mijn kawa zo lang gereden en niet eens moe geworden, ja nu pas :-|
waar ben ik geweest? Nijmegen -> Leiden -> Noordwijk aan Zee -> Katwijk aan Zee -> Leiden -> Nimwegen :Y :9

ps, Bedankt rode cabrio smart forfour, die mij kalmeerde op de A12 nét voor een mobiele flitspaal waar ik bijna met 150 langs wilde rijden :} :}
 
Ja, dat een street triple beter stuurt zal best, en je erop laten rijden doet hij maar al te graag natuurlijk.
maarja, je hebt dus verder geen vergelijkingsmateriaal?
v/d week eens ritje maken naar brabant motors, een proefzitten!
die 955i modellen zijn 2ehands niet eens zo heel duur...
Geen Triumph-vergelijking, verder wel :). En speed triple wint :)

Kom anders deze week maar es een colaatje halen.

heb je advies maar opgevolgt :P

zie hier het resultaat :P

ga voortaan iedere dag een nieuwe foto uploaden :+

[afbeelding]
Doe je ook natuurfoto's met mensen erin? O-)



Iets anders: kan iemand vertellen waar het AVB oefenterrein van rijschool Nova is? Een vriendinnetje heeft morgen haar proefles.... ;)
 
pff... terug van een 8 uur durende super ritje :Y :] was heerlijk, goed weer niet te warm...
Voor het eerst op mijn kawa zo lang gereden en niet eens moe geworden, ja nu pas :-|
waar ben ik geweest? Nijmegen -> Leiden -> Noordwijk aan Zee -> Katwijk aan Zee -> Leiden -> Nimwegen :Y :9

ps, Bedankt rode cabrio smart forfour, die mij kalmeerde op de A12 nét voor een mobiele flitspaal waar ik bijna met 150 langs wilde rijden :} :}
ree jij om 6 uur ongeveer op de broekweg ?
 
zat in me koekblik volgende keer gil ik wel effe

welke koekblik voor me of achter me? Bij R-Twin stond een mercedes gewoon midden op de weg met een brommer praten!! Als ik een cross had zou ik over hem heen reden, gaf daarom ook een dot gas toen ik langs zijn open raam reed *D
 
idd dat is het volgens mij

na wat rondjes ging het wel beter en reed ik rond de 87kmpu in 3 van de 4 bochten maar zwabberde toch nog

87 km pu is dan ook een snelheid van niks... Dat doe ik hier in het winkelcentrum al bijna de hoek om :P Klaverblad zit je toch meer aan 110 km pu te denken om lekker door te rijden.
 
pff... terug van een 8 uur durende super ritje :Y :] was heerlijk, goed weer niet te warm...
Voor het eerst op mijn kawa zo lang gereden en niet eens moe geworden, ja nu pas :-|
waar ben ik geweest? Nijmegen -> Leiden -> Noordwijk aan Zee -> Katwijk aan Zee -> Leiden -> Nimwegen :Y :9

ps, Bedankt rode cabrio smart forfour, die mij kalmeerde op de A12 nét voor een mobiele flitspaal waar ik bijna met 150 langs wilde rijden :} :}

:} dat is een beste rit geweest adi!

zo tehoren heb je je wel vermaakt :+
 
welke koekblik voor me of achter me? Bij R-Twin stond een mercedes gewoon midden op de weg met een brommer praten!! Als ik een cross had zou ik over hem heen reden, gaf daarom ook een dot gas toen ik langs zijn open raam reed *D

dat zal geklonken hebben met je originele uitlaat _O-

zullen vandeweek weeres s'avond's lekker rondje cruisen :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan