Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
ach je weet toch: zonder pottenkijkers is het allemaal voor niets...en toevallig behoor ik nu ook tot die groep!
 
*O*
full
 
prachtig poser, haha maarre ff kenteken over zetten en proefrijden/wennen en gewoon nokken als je wouten ziet!! maar daar had je al ervaring mee toch!! hhaha

ziet er wel dik uit die racer! nu nog een geel/zwarte/wit overal van revit en je kan ook mee als instructeur!

voor mijn word rijden niks de aankomende weken heb me enkelbanden gescheurt(links)! is echt zo klote kan er haast niet oplopen, maar ja als rossi zo snel kan terug komen dan moet ik dat ook kunnen! heb tenslotte een van zijn helm's???

gr steve
 
prachtig poser, haha maarre ff kenteken over zetten en proefrijden/wennen en gewoon nokken als je wouten ziet!! maar daar had je al ervaring mee toch!! hhaha

ziet er wel dik uit die racer! nu nog een geel/zwarte/wit overal van revit en je kan ook mee als instructeur!

voor mijn word rijden niks de aankomende weken heb me enkelbanden gescheurt(links)! is echt zo klote kan er haast niet oplopen, maar ja als rossi zo snel kan terug komen dan moet ik dat ook kunnen! heb tenslotte een van zijn helm's???

gr steve

Beterschap.

Van de week wordt er wel even proefgereden ;)
 
Denk dat ik maar eens een rondje ga maken is alweer een tijdje geleden... :]
 
Die rechtse... heeft Jordy daar op gereden.....?

lol, hijs wel errug "zwart" ja :P

@poser: gaaf ding man! heb je al aanhangertje etc? wat zijn de plannen voor volgend jaar? heb met bozzie beetje liggen speculeren over een Nijmegen Circuit Mietjes (still working on the name) cluppie om volgend jaar wat vaker te gaan (wellicht met competitie element).
 
lol, hijs wel errug "zwart" ja :P

@poser: gaaf ding man! heb je al aanhangertje etc? wat zijn de plannen voor volgend jaar? heb met bozzie beetje liggen speculeren over een Nijmegen Circuit Mietjes (still working on the name) cluppie om volgend jaar wat vaker te gaan (wellicht met competitie element).

Count me in !!!

Broertje gaat ook een racer kopen, die doet ook mee *D
Zal van de week even foto's posten van de moto op de aanhanger.
Als het goed is ben ik ready to race (gejat van KTM).
03 augustus gaat de eerste test worden.

Beginners groep -O-, start ik met mijn racer op slicks 190/65/17 achter een BMW offroad :P

Hopelijk wordt ik in de middag verplaatst '(

Van de winter lekker 100% prepareren die bike en 2011 knallen })
en rondetijden aanscherpen natuurlijk })
 
Laatst bewerkt:
Hij is errug mooi, ik vinnum zelfs zelfs nog mooier dan je straatfiets, dat matte maakt hem sinister, en die oranje details maken het af. Ook vind ik het kuipje aan de voorkant omdat het wat hoger is (of is dat schijn...?) erg fraai. Daar kan je mooi achter wegschuilen bij 200+ })

Ik wil er ook zo een, maar ik mag geen derde fiets kopen van FZSsemans... :( |(
 
Count me in !!!

Broertje gaat ook een racer kopen, die doet ook mee *D
Zal van de week even foto's posten van de moto op de aanhanger.
Als het goed is ben ik ready to race (gejat van KTM).
03 augustus gaat de eerste test worden.

Beginners groep -O-, start ik met mijn racer op slicks 190/65/17 achter een BMW offroad :P

Hopelijk wordt ik in de middag verplaatst '(

Van de winter lekker 100% prepareren die bike en 2011 knallen })
en rondetijden aanscherpen natuurlijk })


Zooo, lekker bezig poser!!

Erg dikker fiets man. Met die rondetijden komt het wel goed!
 
Laatst bewerkt:
Hij is errug mooi, ik vinnum zelfs zelfs nog mooier dan je straatfiets, dat matte maakt hem sinister, en die oranje details maken het af. Ook vind ik het kuipje aan de voorkant omdat het wat hoger is (of is dat schijn...?) erg fraai. Daar kan je mooi achter wegschuilen bij 200+ })

Ik wil er ook zo een, maar ik mag geen derde fiets kopen van FZSsemans... :( |(


tuurlijk wel man. achteraf heb ik (al had ik er ook totaal geen ruimte meer voor) een poco spijt dat die TRX weg is gegaan. dat was precies wat ik gaaf vond als ik terug denk aan dat circuitdagje. dik de bocht uit met vette klappen. wie weet komt er nog eens eentje terug. en dan zonder alle straat spullen erop want zo'm kaal linker stuurhelftje........heeft wel wat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan