Het Grote Nijmegen e.o. Topic Deel XII: A Waalbridge Too Far

Status
Niet open voor verdere reacties.
zelf vindt ik hem niet mooi maar toch wil ik hem *D

als ik em heb mag je wel een rondje maken :+

standaard schijnt de 2007/2008 a85 pk televeren

echter heeft deze een compleet yoshi systeem maar zullen nog wel meer spullen bij komen :z

Zoo hey 85 hele pktjessss;)
Mooie bike en tsja als er maar 150 van zijn is nog een extra reden hebben hebben hebben.
En wat betreft die collega's(laat hun maar is zorgen dat ze van die Duc afkomen) Hahahaha
 
Pagina 100 *O* Binnen een maand een topic vol :$
 
Laatst bewerkt:
Zoo hey 85 hele pktjessss;)
Mooie bike en tsja als er maar 150 van zijn is nog een extra reden hebben hebben hebben.
En wat betreft die collega's(laat hun maar is zorgen dat ze van die Duc afkomen) Hahahaha

ja ducati's roepen emotie's op volgens richard.

ik zou persoonlijk ook gaan janken van verdriet als ik der 1 zou hebben.

en pk's moesten er 185 zijn trouwens _O-
 
KMAR zal je echt niet zo gauw bekeuren hoor , die zijn zelf ook niet heilig. :]
zijn wel echte motorrijders beetje colonnes begeleiden , en dan flink door knallen naar de volgende afrit of kruising , zou zo dat baantje willen doen hoor.
Dikke Yamaha , beter als die duitse zooi bij de gempo :9


Gempo rijdt tegenwoordig ook steeds meer op FJR's :Y
 
omdat mooi erop tekrijgen heb je inderdaad een hulpje nodig en een bokje om je motor op tebokken is ook geen overbodige luxe :?

kun je het wiel mooi gelijkmatig draaien *D

ik heb alleen een achterbok maar mooier wordt het niet :N

wat is het probleem dan?? jullie hebben meer dan 50 pagina's volgekladderd, weet je wel hoeveel tijd het kost om alles na te lezen?? :? post ff opnieuw *D
 
ja ducati's roepen emotie's op volgens richard.

ik zou persoonlijk ook gaan janken van verdriet als ik der 1 zou hebben.

en pk's moesten er 185 zijn trouwens _O-

O in dat geval zou ik hem niet kopen veel te veel pk hahaha
Tjsa emoties, misschien zag ik er dan emotioneel uit toen hij hem aan mij wilde slijten haha(Alleen lijkt het me dan weer sterk dat ik beide keren emotioneel was?)
 
ik heb alleen een achterbok maar mooier wordt het niet :N

wat is het probleem dan?? jullie hebben meer dan 50 pagina's volgekladderd, weet je wel hoeveel tijd het kost om alles na te lezen?? :? post ff opnieuw *D

het is een fijne motor hoor en ook goed snel want laten we eerlijk zijn hij tilt bij de 180 nog het voorwiel van de grond.

Maar het is een fiets die in het verleden het asfalt heeft gekust.

Het linker kuipdeel begint tescheuren en schiet steeds los en rechts moet ik hem ook regelmatig opnieuw vast maken.

en aangezien ik toch wel regelmatig verboven de 200+ zit vindt ik dit maar een onprettig gevoel.....

zal maar gebeuren dat ik +300 rijdt en de kuip eraf komt B|

zit ik persoonlijk niet op tewachten B|

Maar hij kan trouwens wel 326 km/h laatst maar even getest :+
 
O in dat geval zou ik hem niet kopen veel te veel pk hahaha
Tjsa emoties, misschien zag ik er dan emotioneel uit toen hij hem aan mij wilde slijten haha(Alleen lijkt het me dan weer sterk dat ik beide keren emotioneel was?)

hij probeerd dat ding aan iedereen teslijten zelfs aan mij straks zelfs nog!

dan had ik een keer een echte motor.....

hoe kan dat nou een echte motor zijn hij mist 2 cilinders der zit maar een half blok onder :+

iets van dat ik dan echt hard zou kunnen gaan.....

wil niet lullig doen maar laatst kon die op de dijk niet bij blijven _O-

ligt dus niet aan de ''stukgatie''
 
nee gaat denk ik toch echt die soes van vandeweek gaat worden zijn trouwens yoshi evo pijpen die erop zitten :+

dacht dat het akra's waren.

Maar ze moeten wel een mooie prijs maken heb deze daar in maart gekocht en al vanaf het begin problemen met het kuipwerk.

Dit klikt niet lekker in elkaar bij de koplamp springt regelmatig los daar hebben ze al een keer naar gekeken.
Zag wel dat die hier en daar een krasje had maargoed het was dan ook geen nieuwe.
Maar na een paar dagen begon der ook een kuip tescheuren dus deze heeft een keer plat gelegen.

Maargoed heb al de volgende modificatie's aan deze fiets laten doen.

-diverse carbon spullen.
-powercommander 2 3 usb.
-andere ''snelle'' cdi.
-k&n filter.
-monoseat en duoseat. (even op die van gwenny passen anders mag zij em hebben)
-Compleet akrapovic evo 2 systeem van 1800,-

Ben wel berijd om iets bij teleggen maar na dit alles toch echt niet meer dan 1500 al met al met de aanschaf waarde wat ik voor deze fiets heb betaald heeft die me meer dan 11.000 euro's gekost dus dan mogen ze wel iets doen.

Kan alles erweer afhalen maar daar heb ik echt geen zin en kan het toch niet over zetten.

En op de desbetreffende fiets zit toch al een ander uitlaat systeem.

garantie hoef ik ook niet dus ik ga gewoon vragen naar de netto prijs als ik hem zaterdag gelijk kan ophalen.

Kijken of het iets wordt en anders blijf ik nog mooi een jaartje met deze rond rijden :]

Maar heb eigenlijk al besloten dat deze toch wel weg gaat als ik genoeg terug krijg :')

speciaal voor adi het complete verhaal :+ *O*
 
het is een fijne motor hoor en ook goed snel want laten we eerlijk zijn hij tilt bij de 180 nog het voorwiel van de grond.

Maar het is een fiets die in het verleden het asfalt heeft gekust.

Het linker kuipdeel begint tescheuren en schiet steeds los en rechts moet ik hem ook regelmatig opnieuw vast maken.

en aangezien ik toch wel regelmatig verboven de 200+ zit vindt ik dit maar een onprettig gevoel.....

zal maar gebeuren dat ik +300 rijdt en de kuip eraf komt B|

zit ik persoonlijk niet op tewachten B|

Maar hij kan trouwens wel 326 km/h laatst maar even getest :+

hmm.. ok.. 326? heb je teller dan gehacked?? :X
 
hmm.. ok.. 326? heb je teller dan gehacked?? :X



Ja, ik zat ook al te kijken, haha
Hiervoor had ik een 1000 k5, en die stopte gewoon bij 299, ook al had ik wel het gevoel dat ie nog een klein beetje doortrok.......

Nu maar een ouwe lullenmotor gekocht.... Beetje meer "Rock 'n Roll" O-)


Neemt niet weg dat die soezen ontzettend fijne fietsies zijn :}

EDIT : ik zie dat ik wel heel traag ben met posten, komt waarschijnlijk door de heerlijke biertjes :+
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is t wel gezellig met jullie ;) enne... maak je geen zorgen over taalgebruik hoor, ik ben wel wat gewend... (vijf jaar in n motorzaak gewerkt...)

Ik zou graag meegaan de 29e maar dan ga ik rijden op dat circuitje in Lelystad, ook leuk! *O* Ik ben daar nog nooit geweest, op Assen wel twee keer gereden (suffe ladies sessies tijdens landelijke motordagen), dus ik ben benieuwd!

11sept kan ik wel, dus je mag me toevoegen op t lijstje!

Misschien ontmoet ik sommige van jullie in de tussentijd nog wel tijdens n ritje. :] Zodra ik weet hoe ik n foto moet plaatsen :+ zal ik jullie mijn zesje laten zien.
 
vandaag lord luud weer gespot ik reed om mn yammie op de rotonde, en gezwaaid reed met witt Z750 en zwarte thundercat, je kwam nog stukje achter ons aan.je had het hele rondje wel mee gekunt volgende keer zal ik ff posten als ik rondje ga doen.
 
Ik vind Wim Theunissen ook wel een aardige vent en Pedro is ook altijd vriendelijk.. Heb daar 2x een nieuw set banden erop laten draaien. Alleen ze moeten echt leren een ketting te spannen 2x toe lag deze veeeeels te strak.. en wel zeggen ja je ketting en tandwielen slijten hard! Nee ik blijf mooi bij mijn vaste adres! Dutch tickler weet ook wel dat Wim van Leur een van de beste uit Maas en Waal blijft.
 
Jongens dit is misschien wel het laatste wat ik hier post. Vandaag is de dag der dagen, ik mag vanaf dit moment zwaar rijden !:D over minder dan 9 uur zit ik op een Street Triple R en smiddags op 2 ducs :D

zin in :D
 
vandaag lord luud weer gespot ik reed om mn yammie op de rotonde, en gezwaaid reed met witt Z750 en zwarte thundercat, je kwam nog stukje achter ons aan.je had het hele rondje wel mee gekunt volgende keer zal ik ff posten als ik rondje ga doen.

Ooh dat was jij, mooi man!

Ik denk rijd ff stukje mee, maar wilde niet als een wannebee lijken die opeens bij een andere groep zomaar aansluit.

Die op de zwarte motor, was die bochtjes aan het leren? Aangezien hij telkens flink ging verzitten bij normale snelheden. Ik denk die gaat als een razende door de bocht heen maar viel mee :P
 
Volgens mij is t wel gezellig met jullie ;) enne... maak je geen zorgen over taalgebruik hoor, ik ben wel wat gewend... (vijf jaar in n motorzaak gewerkt...)

Ik zou graag meegaan de 29e maar dan ga ik rijden op dat circuitje in Lelystad, ook leuk! *O* Ik ben daar nog nooit geweest, op Assen wel twee keer gereden (suffe ladies sessies tijdens landelijke motordagen), dus ik ben benieuwd!

11sept kan ik wel, dus je mag me toevoegen op t lijstje!

Misschien ontmoet ik sommige van jullie in de tussentijd nog wel tijdens n ritje. :] Zodra ik weet hoe ik n foto moet plaatsen :+ zal ik jullie mijn zesje laten zien.

je staat er bij. In ieder geval tot 11 september :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan