CBR600F PC35 onderdelen, Kuipruitje, remschakelset, en meer

Michiel Jansen

MF veteraan
4 jun 2007
19.671
25
Klundert
te koop aangeboden voor een Honda CBR600F/FS (PC35)

Powerbronze light smoked kopruit (geen dubble bubble)
in nette staat, wel wat gebruikers sporen geen diepe krassen oid.
45,- euro incl. verzendkosten (binnen nederland)
Foto-46U3QIX6.jpg

Foto-GT4UEU8J.jpg

Foto-X8TRHUTH.jpg


Valter moto rearset adjusters
nette staat, incl moeren. hiermee kun je de originele remschakel set verstellen
hart op hart afstand = 72 mm
30,- euro incl. verzendkosten (binnen nederland)
Foto-RDHYYLTJ.jpg

Foto-N6I4RZMA.jpg


luchttunnels voor een CBR600F van '99 of '00
prijs teab.
Foto-YP3UUQVH.jpg


snelheids sensor voor in het blok CBR600F van '99 of '00 (is net anders als het nieuwer model)
prijs teab.
foto's volgen nog
 
Laatst bewerkt:
Hey denk dat de nieuwe eigenaar van mijn racer wel belang heeft bij t ruitje (voor de nieuwe kuip).
Stuur hem een mailtje.
:W
 
:W Wel zien rijden op Assen, niet gesproken...........

Zouden die plaatjes voor het verstellen van de voetsteunen ook op een Blade passen???
 
Angus, thanks ik hoor het wel als het iets voor hem is :)

NS, war heb jij nu aan dit wisselgeld? of vind je de waarde van deze spullen toereikend voor die 2500 euro :+

Schwenneh, ik weet niet, vult jou benzinetankdop ook benzine bij :? zo ja, doe er mij ook maar zo ene

Vtronald, heb je volgens mij ook over de paddock zien rijden :Y ik zal straks de afstand tussen de montage punten meten. als die overeen komen met je blade zal het wel passen lijkt mij :)
 
Laatst bewerkt:
hart op hart afstand van de montage punten voor de rearset adjusters is 72 mm. voor de geïnteresseerde met andere motoren :)
 
hallo ik heb wel intresse in de pazzo's , maar 115 vind ik te veel , ik wil max 100 euro geven incl verzenden .
reden is ik heb er nog liggen , maar1 van mijn adaptors passen niet .
laat maar horen of oke is , anders even goede vrienden hoor .
grtz
 
Angus, thanks ik hoor het wel als het iets voor hem is :)

NS, war heb jij nu aan dit wisselgeld? of vind je de waarde van deze spullen toereikend voor die 2500 euro :+

Schwenneh, ik weet niet, vult jou benzinetankdop ook benzine bij :? zo ja, doe er mij ook maar zo ene

Vtronald, heb je volgens mij ook over de paddock zien rijden :Y ik zal straks de afstand tussen de montage punten meten. als die overeen komen met je blade zal het wel passen lijkt mij :)

:Y :Y Vet handig. Beetje kopervet erop en nooit meer tanken. *O*
 
hallo ik heb wel intresse in de pazzo's , maar 115 vind ik te veel , ik wil max 100 euro geven incl verzenden .
reden is ik heb er nog liggen , maar1 van mijn adaptors passen niet .
laat maar horen of oke is , anders even goede vrienden hoor .
grtz
geef me een weekje bedenktijd :)

wacht ik even of iemand meer bied, en dan bedenk ik me dan wel of ik het bod accepteer :)

tis iig het overwegen waard :Y
 
'CBR600F PC35 accesoires, pazzo's, kuipruitje, en meer' > 'CBR600F PC35 accessoires, pazzo's, kuipruitje, en meer'
 
De Valter moto rearset adjusters zullen die passen op een f2? Ik ga het mogelijk morgen ook even opmeten. Dus bij deze interesse.

Gr Boy
 
Terug
Bovenaan Onderaan