akrapovic dempers kawasaki zx 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

yzf-r6-2008

MF'er
23 mrt 2009
62
0
Opheusden
hallo heb hier nog zo goed als niewe akrapovic dempers liggen voor kawasaki zx 10
carbon met titanium dus superlicht.
met e-keur
helemaal compleet met de db-killers
ophangbeugels,
bevestigingsmateriaal enz.
past misschien ook wel op andere motoren maar dat weet ik niet.

doe een goed bod en wie weet zijn ze voor jou
full
 
ik verkoop ze voor mn broer, en het ergste is dat die nu op vakantie is en ik nu niet bij de dempers kan komen :-( grr
ik dacht ik zet ze alvast op mf want het zal wel meevallen met de reacties. maarja nu kan ik de aansluitdiameter nog niet geven.

richtprijsje is vanaf 450 euro dacht mn broer.
 
Hoi,

Ik heb wel intresse. Voor de juiste prijs (400,-) kom ik ze na 10 augustus ophalen. Laat maar horen wat je broer ervan vindt.
Ps welke regio wonen jullie?
 
aansluitdiameter:
de binnenste maat van de pijp is 47 mm
en de buitenste maat, dus waar de ring inligt is 58 mm.
beetje duidelijk uitgelegt zo? :?
 
jajaja en als ik de richtprijs bied mag ik ze voor 500 meenemen.... :/

da's dus richtprijs plus 50.

ik ben 'm ff kwijt :+

op mp geef je trouwens aan een bod te kunnen plaatsen vanaf 450,
451 t/m 499 hoeven dus per definitie niet te reageren.

mijn bod van 450 blijft wel staan hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
haha ja dat is het spel op mp he! sommige mensen willen nu eenmaal graag bieden dus bij een vaste prijsstelling haken ze sowieso al af!:+

maargoed we zullen zien. ik ga nog voor de 500 :P
 
haha ja dat is het spel op mp he! sommige mensen willen nu eenmaal graag bieden dus bij een vaste prijsstelling haken ze sowieso al af!:+

maargoed we zullen zien. ik ga nog voor de 500 :P

vermeld dat dan gewoon als vraagprijs in je startpost en wek niet de indruk dat er ruimte is met een richtprijs van 450.
haak ik bij deze gelijk even af.

succes met je spel :W
 
vermeld dat dan gewoon als vraagprijs in je startpost en wek niet de indruk dat er ruimte is met een richtprijs van 450.
haak ik bij deze gelijk even af.

succes met je spel :W


ach tis maar net hoe je het opvat! ik probeer er alleen het maximale uit te halen wat me vrij logisch lijkt als je iets probeert te verkopen. ik wist niet wat ik voor de dempers kon vragen enja als je dan geluiden hoor dat ze veel meer waard zijn dan 450 euro dan probeer je daarvoor te gaan.

maargoed even goede vrienden. succes met je zoektocht naar akra dempers voor 450 :W ;)
 
passen deze ook op een tl1000R? die heeft ook een bolt-on flens met 4 bouten


hoi ik zou het eerlijk gezegd niet weten. misschien moet je dan langskomen om het te bekijken. in het boekje wat erbij zit staat wel dat ze voor de zx10r zijn maar misschien zullen ze daar wel op passen. ik weet het niet.
 
Deze dempers zijn geschikt voor model ZX10R 2006/2007.

Suc6 met de verkoop van deze prachtige set dempers
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan